Niin.. Varmasti tarjontaa löytyy, mutta haluan sellaisen henkilön, joka itse on tasolla, jonka haluan saavuttaa. Esim. en voisi kuvitella itseäni pienemmän kaverin opastamassa minua, vaikka kuinka paljon teoriaa hänellä olisikin päässään. Toisaalta joku mentula-tyyppinen järkälekkään ei vältämättä olis paras vaihtoehto. Tuntuu vaan, et kuntosalien halvahkot trainerit on sellaisia, jotka lätkäsee jokaiselle bodaajalle samanlaisen ohjelman käteen (tod. 2 tai 3 jakoinen; toistot 12-10) ja sitten opetellaan 40 kg kulmasoudun tekniikkaa ja alataljaa. kaikella kunnioituksella, mutta aloittelijoita tässä enää olla.. Ja toisaalta netiskätin varmasti löytyy hirveä määrä tietoa, mutta perkele kun jokainen lähde sanoo eri asioita. yhessä sivulla sanotaan, että box.kyykkyllä takareidet räjähtää kasvuun ja muualla sanotaan, että ei ko. liike sovi kuin voimannostajille. Voi olla, että olen päästäni tyhmä, mutta sen lisäksi ei minulla ole aikaa hakea niin paljon tietoa kuin pitäisi. Yliopisto-opiskelu kesken pahimmassa vaiheessa, töitä usein ja muu aika menee syömisiä laskiessa ja valmistuessa seuraavaan treeniin. Jos voin rahalla säästää aikaa ja saada parhaimmassa tapauksessa ihan uuden lihaskasvun aikaiseksi pätevällä valmentajalla, sen homaan. Sanotaan, että olisin 3 kk valmennuksessa; varmasti olisin siinä ajassa jo saanut kohtuu hyviä tuloksia, mutta tämän jälkeen on helpompi itse lähteä miettiimään treeniä ym. ihan uudelta kantilta. muut voivat kommentoida, jos ovat itse valmentajia tai sellaisen palveluja hankkineet. tänks