salilla käynti + .....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusse__
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Niin, urheiletteko te muuta salilla käynnin lisäksi, vaiko käytte vaan salilla ja se siitä?
Mitä kannattaisi urheilla salilla käynnin lisäksi jotta lihakset kehittyisivät paremmin? Olisko uinti hyvä salilla käynnin ohella, itse mietiskelin että jos alkas käymään uimassa vaikka pari kertaa viikossa salilla käynnin ohella.... :kuola:

Onkohan tämmönen topicci :jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Notta lihakset kehittyis paremmin? urheile venyttelyä ja ruoan kantoa kaupasta. Ehkä kevyt aerobinen on kans hyvästä, tai lähinnä hyvä aerobinen kunto palautumisen kannalta.

itse viikonloput uin ja viikot salilla, uintia väh 1krt ja salilla 2-3 krt,
ja koulussa tulee kanssa lisäksi aerobista liikuntaa.
Ihan kivvoo :o

Tällä hetkellä käyn salilla ma,ti,to,pe. Keskiviikkona pyrin tekemään noin tunnin kevyen aerobisen harjoituksen, joka tarkoittaa uintia tai jotain sesonkiliikuntaa, tänään varmaan luistelua/jääkiekkoa. Viikonloppuna tulee sekalaista, sunnuntaina puolentoistatunnin sählyvuoro (siis sähly, ei salibandy). Lisäksi käyn ajoittain kiipeilemässä.

Tulee sitä aina jotain harrastettuu kuntosalin lisäksi. Useimmiten sähly, jääkiekko, ym. Tuli mieleen kans toi uinnin alottaminen ku saliki on kerta samas rakennukses. :thumbs:

Joo...uinti on iha hyvä ainaki mun mielestä. Ite käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli jää joku kaks-kolme vapaapäivää. Ja aerobista mulla tulee joku 1 kerta viikossa. Ei kannata kuitenkaa liikaa aerobista, ku se nimittäin pienentää testos tasoja.

Zone-sarja -42%
Originally posted by stealth
Joo...uinti on iha hyvä ainaki mun mielestä. Ite käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli jää joku kaks-kolme vapaapäivää. Ja aerobista mulla tulee joku 1 kerta viikossa. Ei kannata kuitenkaa liikaa aerobista, ku se nimittäin pienentää testos tasoja.

Eli sinulle tulee viikkoon 5-6 treeniä? Kannattaisiko ehkä pudottaa treenien määrää jos lihasmassaa/voimaa tavoittelet? Palautuminen on tässä asiassa merkitsevämpi asia kuin aerobisen liikunnan tuoma marginaalinen testosteronitasojen aleneminen.

Back
Ylös Bottom