Salilla käyminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

G3N7L3M4N

Banned
Olen nyt siis 13v, kesällä 14. Minkä ikäisenä olette aloittaneet salilla käynnin, ja mikä olisi semmonen sopiva ikä aloittaa? Tekisi hirveästi mieli käymään siellä. Olen kyllä melko laiha (158cm ja 47kg) ja pelkään että siellä nauretaan pystyyn tämmönen. Vaikuttaako salilla käyminen pituuskasvuun? Olen kuullut että kyykyt ja mave ainakin vaikuttaisi. Kiitos jo etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen nyt siis 13v, kesällä 14. Minkä ikäisenä olette aloittaneet salilla käynnin, ja mikä olisi semmonen sopiva ikä aloittaa? Tekisi hirveästi mieli käymään siellä. Olen kyllä melko laiha (158cm ja 47kg) ja pelkään että siellä nauretaan pystyyn tämmönen. Vaikuttaako salilla käyminen pituuskasvuun? Olen kuullut että kyykyt ja mave ainakin vaikuttaisi. Kiitos jo etukäteen.

- Tuossa iässä voi ihan hyvin aloittaa salillakäynnin
- Kukaan ei naura siellä. Jos nauraa niin on kyllä aika paska tuuri, koska varmaan aika helvetin pieni vähemmistö on sellaisia kusipäitä. Itse en ole KOSKAAN nähnyt kenenkään nauravan salilla toiselle vaan koska on aloittelija
- Ei vaikuta pituuskasvuun, mikäli teet liikkeet hyvillä tekniikoilla ja syöt tarpeeksi
- Kyykky ja mave ei vaikuta pituuskasvuun. Tämä on joku ihme myytti, joka on luultavasti lähtenyt ylihuolehtivilta äideiltä, jotka ei ole eläessään käyneet salilla tai opiskelleet siihen liittyviä asioita ja näin ollen eivät omista mitään tietopohjaa

Salille vaan! Se on hyvä harrastus ja ei tartte kauaa käydä, että huomaat kropassasi muutoksia

Joillain saleilla on joko ikäraja (yleensä n. 16 luokkaa) tai vaatimus että alle tietyn ikäisillä pitää olla joku aikuinen (esim. huoltaja tai valmentaja) mukana. Mutta ei kuitenkaan kaikilla saleilla, eli käy kysymässä tai katso netistä. Harva niin idiootti on että laihuuden takia kenellekkään naurais. Ylipäätänsä jos joku huvittuis siitä, ettei 13-vuotiaalla oo hirveesti lihasta niin ei kaverilla kyllä ihan kaikki inkkarit oo kanootissa muutenkaan.

Ei vaikuta pituuskasvuun.

Kannattaa tosiaan ottaa ekoille kerroille mukaan joku kokeneempi näyttämään miten liikkeet suoritetaan oikein. Ja muista pitää mielessä että et ala kiskomaan paikkojasi rikki liian isoilla painoilla.

Zone-sarja -42%

Mitään varsinaista estettä salille käyntiin tuossa iässä ei sinänsä ole. Lihasmassan hankinta tulee sen sijaan olemaan huomattavasti tehokkaampaa vasta murrosiän jälkeen. Yleensä tämä tarkoittaa 15 vuoden ikää.

Kukaan ei tule sinulle nauramaan salilla. Jos jokin joskus salilla huvittaa, niin se on ennemminkin joidenkin taipumus tehdä liikkeitä väkisin liian isoilla painoilla joka johtaa huonoon tekniikkaan.

Itse ainakin katson kunnioittaen aloittelevaa kaveria, joka on riittävän fiksu tehdäkseen liikeet sopivilla painoilla ja hyvällä tekniikalla.

Joillain saleilla on joko ikäraja (yleensä n. 16 luokkaa) tai vaatimus että alle tietyn ikäisillä pitää olla joku aikuinen (esim. huoltaja tai valmentaja) mukana. Mutta ei kuitenkaan kaikilla saleilla, eli käy kysymässä tai katso netistä. Harva niin idiootti on että laihuuden takia kenellekkään naurais. Ylipäätänsä jos joku huvittuis siitä, ettei 13-vuotiaalla oo hirveesti lihasta niin ei kaverilla kyllä ihan kaikki inkkarit oo kanootissa muutenkaan.

Ei vaikuta pituuskasvuun.

Harvinaisen totta. Kuka hitto olettaa, että 14-vuotiaalla on kauheat lihakset? :D

Ketjun aloittajalle kysymys. Tuolla lihasohjelma kotona ketjussa olit 15v, painoit 50 kiloa, kaksi päivää myöhemmin olet 13v ja painat 47kiloa. Mitkä on siis oikeat tietosi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ketjun aloittajalle kysymys. Tuolla lihasohjelma kotona ketjussa olit 15v, painoit 50 kiloa, kaksi päivää myöhemmin olet 13v ja painat 47kiloa. Mitkä on siis oikeat tietosi?

Alan epäillä, että aloittajan oikeat tiedot vastaa tätä kuvaa:
9211_Rolli_250.jpg

Nonoh, moniko meistä ei nuoruudessaan olis ikäänsä valehdellut tai netin ihmemaailmassa värikynää juttuihin laitellut. Pöhläähän se on, mutta sellasta se on junnuna tuo elämä. Aloituspostaajalla on ikää vielä kovin vähänlaisesti ja aristaa selvästi salitouhujen aloittamista, joten josko ei nyt ainakaan nosteta kynnystä tölvimällä tyhmistä.

Mitä tulee salille menemiseen niin sinne vaan, kyllä sinne siimat sopii sekaan kun kerran pläskitkin mahtuu. Järkevää treeniä ja ruokaa koneeseen, kyllä pienemmästäkin jampasta körmy vielä tulee.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom