Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä kovinkaan usein tule huomioitua millä vaatetuksella kukakin reenailee, mutta tänään kyllä kiinnitti eräs naishenkilö huomion. Toki oli kuuma päivä, mutta että salilla uimapuku ja sen päällä minihame...? :D
Ei kyllä kovinkaan usein tule huomioitua millä vaatetuksella kukakin reenailee, mutta tänään kyllä kiinnitti eräs naishenkilö huomion. Toki oli kuuma päivä, mutta että salilla uimapuku ja sen päällä minihame...? :D
Ohi tietysti sattui vielä kävelemään lapsiperhe, katsoen kun meikäläinen haukkoo henkeä pulverin täyttämässä autossa.
Yhden koulun alakerrassa on pienehkö sali, jonka seinille on ripustettu yläastelaisten (ilmeisesti terveystiedon) ryhmätöitä. Yhden ryhmätyön otsikko huvittaa erityisesti - KÄYTÄ LÄÄKKEITÄ OIKEIN.
Voisko joku selventää tyhmälle tuon jätkän vastauksen? Vittuiliko se siis muijallensa päin naamaa vai mitä? :D
Mulle jäi nyt epäselväksi että miksi nämä tarinan hahmot puhuivat keskenään englantia, kun tarina sijoittuu espanjaan.
fucking faggot cunts
Mulle jäi nyt epäselväksi että miksi nämä tarinan hahmot puhuivat keskenään englantia, kun tarina sijoittuu espanjaan.
Samaa mietin ensin itsekin, mutta kielenkäytön perusteella olivat ilmeisesti perus brittituristeja:
Tapahtui muutama viikko takaperin:
Olin tekemässä military pressiä rest pausea hyödyntäen. Kesken tauon nuorehko tytteli tulee, vetäisee 10kg kiekon tangon päästä veks ja kävelee ihan pokkana viereen tekemään vatsoja lisäpainolla. Minä siinä sit hölmistyneenä kattelin sillä katseella että huomaako hän että nappasi minun tangosta painon? ei elettäkään. Ei siinä sit ku hakemaan toiselta puolelta uusi kiekko tankoon ja sarja loppuun :D
Kävin muuten espanjassa salilla. Siellä joku muija teki ihan hirveällä tahilla jotain ihme ojentajaselkähyppyhinuutusta tasapenkin kanssa. Noh sillä oli toisella penkillä puhelin (salilla kaksi tasapenkkiä). Kysyin, että tarviiko se sitä toista penkkiä. No ei kuulema tarvinut. Jostain syystä ämmä sitten ilmeisesti kuitenkin suivaantui mun kysymyksestä helvetisti ja lähti menemään. Myöhemmin se tuli takaisin näyttään jätkäkaverilleen (aika siimalle, en egoile, vaan se oli oikeasti melko pieni) sitä salia ja sanoi kovaan ääneen "those fucking faggot cunts took my pench". Katoin aika vihaisesti sinnepäin hieman mitä vittua ilmeellä samalla tuhahtaen. Äijä sanoi siihen aivan punaisena ja hieman kuumotellen "i quess theyre not playing around" ja lähti puolijuoksulla pois muija sille jotain perässä paasaten.
Voisko joku selventää tyhmälle tuon jätkän vastauksen? Vittuiliko se siis muijallensa päin naamaa vai mitä? :D
Veikkaan samaa :D Vittuuntunut varmaan ku muija vaa leikkii ympäriinsä salilla (niinku 90% naisista tekee) ja varmaan kuittas siitä :D