Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

10349091_10152023741406863_1716946326617008921_n.webp

Salilla käy välillä eräs kaveri, joka kuuntelee musiikkia niin kovaa korvakuulokkeistaan, että kuuluu mun omien korvanapeista kuunneltavien musien läpi mikäli treenataan 15 metrin sisällä toisistamme.

Tuo alapäästä tuleva limankku on todella hyvää hieraista kätösiin ennen treeniä niin tietää jos on liian isot painot kun tanko valuu käsistä.:puntti:

Hauskintahan tässä on se, että aloittelevat crossfittaajathan luulevat vanhempien ja isompien crossfittaajien käyttävän analogisia stereoita.

Yks päivä oli aika jäätävä hetki salilla. Siellä ei ollut mun lisäks kuin yks mies eli oltii kahdestaan koko salilla. Jostain syystä siellä oli äärettömän hiljaista eikä salin radiokaan soinut. Kuulu pelkästään puuskutuksen ääntä välillä.
Mä olin tekemässä reidenojennusta alkuun ja mulla oli juomapullot yms siinä laitteella ja sarjatauolla nousin seisomaan siihen laitteen viereen. No tämä toinen mies tulee siihen ja sanoo "Terve" ja rupeaa tekemään reidenojennusta samoilla painoilla jotka mulla oli. Mies sai kaksi toistoa ja kolmannelle ponnistaessaan hän pieraisi ja lähti heti sen jälkeen tyynesti salilta pois.

Jäin miettimään hetkeksi että mitä vittua?

Back
Ylös Bottom