Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Hauskintahan tässä on se, että aloittelevat crossfittaajathan luulevat vanhempien ja isompien crossfittaajien käyttävän analogisia stereoita.

Tästä tuli mieleen jonkinasteinen salikomedia jolle itse eka vilkaisulla ainakin hymähdin. Omalla salilla kun lukee heti tiskillä lapulla ikäänkuin ohjeena: "STEREOIDEN KÄYTTÖ" ja sitten muutama ranskalainen viiva ohjeita (Tyyliin älä huudata). Siinä tiskillä on siis soitin johon voi itse vaihtaa musaa jne.

Tästä tuli mieleen jonkinasteinen salikomedia jolle itse eka vilkaisulla ainakin hymähdin. Omalla salilla kun lukee heti tiskillä lapulla ikäänkuin ohjeena: "STEREOIDEN KÄYTTÖ" ja sitten muutama ranskalainen viiva ohjeita (Tyyliin älä huudata). Siinä tiskillä on siis soitin johon voi itse vaihtaa musaa jne.

Paikan huomioiden lukihäiriö hyvin todennäköinen :)

Grippitreenin päätteeksi 50 kilon levykiekko kaatui tasaiselle betonilattialle niin, ettei minkäänlaista ilmaväliä jäänyt alle. En meinannut millään saada sitä siitä väsyneillä sormilla takaisin pystyyn.

Grippitreenin päätteeksi 50 kilon levykiekko kaatui tasaiselle betonilattialle niin, ettei minkäänlaista ilmaväliä jäänyt alle. En meinannut millään saada sitä siitä väsyneillä sormilla takaisin pystyyn.

Tuttua hommaa 2 käden maximipitojen jälkeen :D

Aikamoiset ylätaljatreenit oli yhdellä veikkosella. Ensin lämmittelyt heiluttaen (vain toista) käsivartta hirveällä raivolla mahdollisimman suuressa kaaressa. Oli aika lähellä huitoa vieressä taljaillutta mimmia takaraivoon. Sitten löi pakkaan n. triplasti suuremmat painot kuin minulla (olin juuri poistunut siitä) ja nyki tankoa viitisen kertaa noin sentin liikeradalla. Yksi sarja riitti ja siirtyi casuaalisti muualle. :puntti:

Itseä ja kaveria ainakin tänään jumppaillessa huvitti kun kesken kyykkylämpöjen housuihin rasahti rantapallon kokoinen reikä syvälle pudottaessa. Kuntosalin henkilökuntaakin ilmeisesti huvitti kun lainapöksyjä kävin pyytämässä, että saisi kyykyt tehtyä loppuun. Harmikseni en saanut pöksyjä :( Penkissä sentään tuli uudet enkat, ettei sentään ihan täysin turha reissu tullut :)

Itseä ja kaveria ainakin tänään jumppaillessa huvitti kun kesken kyykkylämpöjen housuihin rasahti rantapallon kokoinen reikä syvälle pudottaessa. Kuntosalin henkilökuntaakin ilmeisesti huvitti kun lainapöksyjä kävin pyytämässä, että saisi kyykyt tehtyä loppuun. Harmikseni en saanut pöksyjä :( Penkissä sentään tuli uudet enkat, ettei sentään ihan täysin turha reissu tullut :)

Vaan mammanpojat tekee tolleen...:D Itellä tuli kyykyssä kerran sellainen joulukinkun kokonen reikä perseen kohdalle (siis housuihin, persereikä oli jo valmiiksi. Ettei kukaan nyt vaan "vahingossa" ymmärrä väärin). Treenasin sitten jalkatreenin loppuun ihan rauhassa. Jos joku huomioi reiän niin esitin oman tulkintani seuraavasta tilanteesta:

- - - Updated - - -

Vaan mammanpojat tekee tolleen...:D Itellä tuli kyykyssä kerran sellainen joulukinkun kokonen reikä perseen kohdalle (siis housuihin, persereikä oli jo valmiiksi. Ettei kukaan nyt vaan "vahingossa" ymmärrä väärin). Treenasin sitten jalkatreenin loppuun ihan rauhassa. Jos joku huomioi reiän niin esitin oman tulkintani seuraavasta tilanteesta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Siis luin tuon varmaan viidesti STEROIDIEN KÄYTTÖ ja mietin että mitä hittoa meinaa "älä huudata" tuossa yhteydessä (ja miksi vitussa tuollainen lappu edes on)...

... sitten luin vikan virkkeen ja repesin :D

- - - Updated - - -

Olenkin vielä tämmönen pissamuna kun se penkki ennätyskin vasta hipoi sitä maagista lukua!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samalla salilla missä itse käyn käy satunnaisesti samaan aikaan mielenkiintoinen tapaus.
Ymmärrän, että otetaan buusteri enne salille lähtöä, mutta tämä kaveri taitaa vetää näitä vähän laittomimpia piristeitä.

Esimerkki herran treenistä:
Alkuun 80kg vinopenkkiin, siitä tiukka ykkönen jonka jälkeen totes; "ei perkele olkapäät kestä"
Sitte 1kg(!!) käsipainot ja niillä vähän varjonyrkkeilyä ja ympäri salia hillumista.
Sitten n.15-20kg käsipainot joita ruvetaan heiluttelemaan ympäriinsä, siis kirjaimellisesti! Ei mitään haiuskääntöjä, olankohotuksia tai muuta vaan ihan miten sattuu heilutteli niitä ylös alas ja sivuille...
Seuraavaksi yksi sarja ylätaljaa miten sattuu sitten pohkeita yms yms...
Ja aina yhden sarjan tehtyään juosten seuraavalle laitteelle tekemään sen yksi sarja/toisto..

Olin vinopenkkiä tekemässä. N. 65v. mies tuli viereen seisomaan, ei sanonut mitään. Kysyin sitten häneltä, että haluaako välissä tehdä. Halusi. "Anna olla samat painot vaan!" hän totesi ja tangon alle. Kovaa ähisten meni täsmälleen saman verran toistoja kun mulla, kokoajan olin valmiina syöksymään apuun. Sarjansa jälkeen mies nousi tyynesti ylös ja poistui paikalta.

Olin vinopenkkiä tekemässä. N. 65v. mies tuli viereen seisomaan, ei sanonut mitään. Kysyin sitten häneltä, että haluaako välissä tehdä. Halusi. "Anna olla samat painot vaan!" hän totesi ja tangon alle. Kovaa ähisten meni täsmälleen saman verran toistoja kun mulla, kokoajan olin valmiina syöksymään apuun. Sarjansa jälkeen mies nousi tyynesti ylös ja poistui paikalta.

Excuse me miss, but where is the funny part? :)

Onhan se nyt aika koomista jos ukon pitää vaan käydä pätemässä.

Mitäs jos ukko ajatteli vain ottaa yhden sarjan ja uskoi että mennee samoilla painoilla? Komediaa ei täydy väkisin synnyttää pellejen kansoittamassa maailmassa.

Voiko olla että tarina meni näin: Vanhempi mies tuli viereen odottamaan vuoroaan vinopenkkiin. Kysyttäessä haluaako tehdä välissä mies totesi haluavansa ja ajatteli ettei turhaan täydy säätää painojen kanssa jos tekee samoilla painoilla. Ei esim. väkisin lisännyt painoja. Mies teki tiukan sarjan ja poistui paikalta. Repeän liitoksistani nauraessani tälle.

Omalle salille oli eksynyt replica-versio Musta Barbaarista. Ihan käsittämätön show päällä: Käsipainoja viskottiin soturimaisella tyylillä lattialle ja ei aikaakaan, kun jossakin välissä treeniä leijonanmetsästäjän vaatetus väheni. Sinne se Tupac jäi treenaamaan ilman paitaa!

Tänä aamulla kisiksen parvella. Katsoin naisten hyppimistä trampoliinilla. Potkaisin säkkiä. Sitten olinkin selälläni lattialla. Lattia vahattu....

Alkanut meidän salilla käymään joku uus heebo, treenikuteista sen enempää, kiinnitti kyllä huomion, jokainen silti treenatkoon niillä kledjuilla millä haluaa.
Kova on tekemisen meininki, joku voisi sanoa, että aika päättömästi mennään ja laitteesta toiseen, ehkä joku idea siinä,
Varsinainen komedia alkaa kun pari kertaa sattunut samaan aikaan saunaan kyseisen kundin kanssa.. löylyä heitetään kun kisoissa oltaisiin ja muristaan.
Murina jatkuu sen jälkeen jääkylmässä suihkussa, itsensä karaisu lienee menossa. (huom. eri kerroilla sauna ja suihku, koska en sentään stalkkaa kundia salilta saunaan ja sieltä suihkuun)
Huomasin, että suihkussa lauleskelu kuuluu kuuluu asiaan (itsenäsä karaisun jälkeen, liekö sitten tottunut siihen kylmän veteen tms)

Ois kiva tietää minkälaisena uunona itseä pidetään, pitäis varmaan laittaa treeniajat/paikan ja vaatetus etukäteen tänne, ni joku innokas vois käydä tsekkaamassa joku kerta ja kirjoittaa raportin asiasta =)

Back
Ylös Bottom