Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ei viddu mikä tyyppi oli tänään salilla. Äijä oli varmaan joku 40-50v, päällä oli hihaton,släpärit ja shortsit. Ei siinä vielä mitään mutta kun se alkoi tekemään liikeitä niin ihan helvetinmoinen karjunta vaikka teki jotain reidenojennusta lämmittelyksi. Sama jatkui sitten joka liikkeessä ja sarjatauoilla äijä käveli ympäriinsä ja huuteli OUJEAH! Siinä oli kyllä kanssa treenaajat hyvin hämmentyneitä ja mietittiin oliko tämä joku sketsi.

Ei viddu mikä tyyppi oli tänään salilla. Äijä oli varmaan joku 40-50v, päällä oli hihaton,släpärit ja shortsit. Ei siinä vielä mitään mutta kun se alkoi tekemään liikeitä niin ihan helvetinmoinen karjunta vaikka teki jotain reidenojennusta lämmittelyksi. Sama jatkui sitten joka liikkeessä ja sarjatauoilla äijä käveli ympäriinsä ja huuteli OUJEAH! Siinä oli kyllä kanssa treenaajat hyvin hämmentyneitä ja mietittiin oliko tämä joku sketsi.
Mun mielest tollaset ''not a single fuck was given that day''- kaverit on siistejä

Alkoi hymyilyttää, kun autotallissa tein treeniä ja muistui mieleen Pakkiksen mikä-potuttaa-eniten -ketjun jutut. :D

Sitten jo naurahtelin, kun ei häirinnyt mikään paskamusiikki treeniä. En ikinä kuuntele treenatessa mitään musiikkia, eikä sitä sinne talliin kuulu muualtakaan.
Huomasin jossain vaiheessa, että mikä tahansa musiikki häiritsee minun treenaamista.

Sekin pientä iloisuutta aiheutti, kun flunssaakaan ei ole ollut moneen vuoteen. Eikä ainakaan kukaan tule talliin aivastuksiansa pärskäyttelemäänkään. Tosin terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa mielestäni estää enimmät flunssat muutenkin.

Sarjataoilla himmailin sitten pitkin tallia ja karjahtelin omaksi ilokseni.

OUJEAH! Olihan komediapitoinen treeni tänään! Ja sarjapainojakin sai vähän nostettua. :D

Jaa sehän ei ole onneks mun ongelma. :) Jos tästä vuoropuheluversion niin voi hetki kestää...

- - - Updated - - -

Sulla taitaa olla joku ongelma mua kohtaan. Huomattu ennenkin jo. :)

Marjukka, sanon tämän vilpittömästi kaikella ystävällisyydellä. Oon lukenu useita tekstejä, ja useemman kerran on pitäny tarkistaa, että kuinka vähän tällä kirjoittajalla oikein on ikää. Kannattaa alkaa ennen lähettämistä tarkistaa omaa tekstiäsi, jotta annat itsestäsi uskottavamman kuvan, eikä jengi keskittyisi sun teksteissä vaan karmeaan kirjalliseen asuun. Kaikkea et voi editoida jälkikäteen, ja on ikävää sun kannalta, jos Pakkiksella on ikuisesti sun kirjoittamia huonoja tekstejä. Antaa niin sanotusti vähän puolikkaan kuvan susta. Siinähän ei ole mitään pahaa, että netissä kirjoittaa puhekieltä tai jokainen pilkku ei ole paikallaan, mutta joku raja nyt sentään.

Ja pahoittelut, en osaa laittaa tuota lainausta oikein, ihan päin vittuja meni siis omakin posti :D

Antakaas nyt sen Marjukan jo olla, heittäkää nyt mieluummin jokin oma hauska salikomedia tänne.
Tietää sitten taas muutkin millaista se oikea salikomedia pitää olla.

Joo no en kyllä tuohon usko, että kevyt viikko....Sitten sillä on ollu aina kevyt viikko ku senkaa olen ollu salilla.. :D
Tällä muijalla on viel samat housut salil ku mulla, iik.. :D
Joo kyllä sillä meikkiä oli lauantaina 10 aikaa aamulla.. En tiedä jos se on jossaa käyny aamust, mutta itellä ei todellakaan..

Mistä sinä tiedät ettei sillä naisella ole vaikka polvi leikattu muutama viikko sitten ja se sitä kuntouttaa? Vituttaa suoraansanottuna tuommoset tyypit keiden ainoa tavote on tulla sinne salille arvostelemaan muiden treeniä. Ulkokuori voi ja hyvinkin usein pettää... Jos on noin paljon aikaa kyylätä muiden tekemisiä niin onkohan se omakaan tekeminen ihan sataprosenttista..? Ja ajattelinpa tässä muutenkin ite nyt justiin MEIKATA ja sitten lähteä salille päin niin ei näytä variksenpelättimeltä.

Eipä muuta, olen puhunut.

Eilen kyykätessä kuului hirveä narahdus polvesta, tämä on minulle aika normaalia joten en niin tuosta välittänyt mutta 10 minuutin päästä kaverini tuli sanomaan että housuni olivat revenneet vaon kohdalta :D

Kyykkyä tehdessä jotain smägmää tarttui lattialta vasempaan sukkaan. Siinä sitten tanko levypainoineen harteilla hankasin jalkoja lattiaan ja vähän nostelin välillä vasenta jalkaa kurkatakseni jalkapohjan puolelle, eikä se paska tuntunut lähtevän irti millään. Siinä heiluessa tuli sitten myös liikuttua sivusuuntaan ja sen takia tangon päissä olevat levypainot liukuivat hiljalleen lähemmäs tangon päitä, kunnes lopulta tippuivat kokonaan pois. Sanoin "perkele" ja laitoin tangon takaisin telineeseen ja irroitin sukanpohjaan tarttuneen kökön ihan käsin. Laitoin levypainot takaisin tangon päihin ja jatkoin treeniä.

Kontulan Kuntokellari, legendaarinen paikka. Löytyy Tarzania ja jonkinmoista supersankaria. VITTUUN KAIKKI FITNESS SALIT, rautaa löytyy tarpeeksi ja voimailupuolella on asia meininki. Miehet eivät itke ja naisista on vaikea sanoa, ovatko ne naisia vai miehiä. Kiusallisia tilanteita saattaa tulla eteen, kun kysyt parrakkaalta mieheltä voitko tehdä välissä, kun kyseessä onkin naispuolinen henkilö. Huhua liikkuu myös, että kylmän sodan aikana kyseinen paikka toimi DDR:n naisten kuulantyöntöjoukkueen harjoittelupaikkana. Jos eksyt fitness puolelle, älä huoli, olet kyllä tullut oikeaan paikkaan vaikka paikka saattaa etäisesti muistuttaa moskeijaa tai mekkaa pyhiinvaelluksen aikaan.

Mutta asiaan.

Olin lopettamassa kyykkysarjaa (jossa sain oman ennätykseni tehtyä) kun vapautuvalle paikalle tulee noin. viidenkymennen kieppeillä oleva vanhempi miespuolinen henkilö. Ensiksi otetaan lämmöt 40kg nytkykyykyssä (liikerata maximissaan 10mm) tämän jälkeen lisätään tankoon 40kg ja sarjapainot nousevat 80kg. Seuratessani tätä mielenkiinolla sarjataukojeni aikana, huomaan että tämä mies käy hakemassa VYÖN! Vyö kiinni ja tanko hartioitten päälle ja nytkykyykky alkaa, VIELÄ PIENEMÄLLÄ liikeradalla (näytti joltain oudolta selkäliikkeeltä) hetken tätä katsottuani pokkani ei enää pitänyt ja allekirjoittaneen oli pakko mennä häpeämään omaa suvaitsemattomuuttani pukuhuoneeseen.

Olin lopettamassa kyykkysarjaa (jossa sain oman ennätykseni tehtyä) kun vapautuvalle paikalle tulee noin. viidenkymennen kieppeillä oleva vanhempi miespuolinen henkilö.

Sehän kertoo, että äijä ei ole rikkonu itteensä nuorena kollina helevetinmoisilla kyykkysarjoilla, vaan pystyy vieläki nytkytteleen salilla?

Entiedä sitten kuuluuko tänne vai mihin. Mulla mavessa loppu menee pienellä reisikannatuksella kovimissa sarjoissa, eräs jätkä alkoi selittämään, että vedä pystysoutua, niin auttaa maven loppuojennukseen.

Miten helvetissä pystysoutu (joka ottaa olkapäihin) voi muka auttaa maastavedon loppuojennukseen? :D

En tiedä oliko tää komediaa vai pitäskö laittaa vitutus ketjuun mutta kuitenkin.,. 14-15vuotias kaveri salilla selkeästi ekoja kertoja liikenteessä, no salin eräs vakiokasvo mr 85kg penkistä syöksyi apuun ja käytännössä opasti kaverin tekemään kaikki mahdolliset liikkeet ihan päin helvettiä.. Hyvän alun sai poika treenaamista ajatellen oppi ainakin runkkupenkkamaan/ tekemään 10cm kyykkyä/ painamaan ojentajataljaa koko yläkropan painolla ym hienoa.

Mr 85 kg penkistä erikoisuus on se että hän penkkaa sen 1sen joka ikinen kerta salilla ja jokaikinen kerta valittaa kun olkapäähän sattuu, jonka jälkeen alkaa selittely miksi nousee noin vähän ja luonnollisena jatkumona selitetään miten nuorena poikana oli noussut paljon enemmän.

Entiedä sitten kuuluuko tänne vai mihin. Mulla mavessa loppu menee pienellä reisikannatuksella kovimissa sarjoissa, eräs jätkä alkoi selittämään, että vedä pystysoutua, niin auttaa maven loppuojennukseen.

Miten helvetissä pystysoutu (joka ottaa olkapäihin) voi muka auttaa maastavedon loppuojennukseen? :D
Saattaahan se jonkun verran jeesata yläselän oikaisua ja hartioiden taakse vientiä.

Sehän kertoo, että äijä ei ole rikkonu itteensä nuorena kollina helevetinmoisilla kyykkysarjoilla, vaan pystyy vieläki nytkytteleen salilla?

Joo siis mun mielestä on hienoa, jos käy vielä tonkin ikäsenä salilla tai muuten urheilee. Mutta, se että tehdään kaikki päin helvettiä ja niin, että paikat hajoaa ei ole enään hienoa.

Mr 85 kg penkistä erikoisuus on se että hän penkkaa sen 1sen joka ikinen kerta salilla ja jokaikinen kerta valittaa kun olkapäähän sattuu, jonka jälkeen alkaa selittely miksi nousee noin vähän ja luonnollisena jatkumona selitetään miten nuorena poikana oli noussut paljon enemmän.

Mä tiedän vähän vastaavan tyypin. Tällä on kaksi eri moodia. Toinen on "En ole käynyt kuukausiin salilla. Nouseekohan enää mitään", jonka jälkeen kokeilee satasta, nostaa sen kevyesti useita kertoja ja kovaan ääneen hokee, miten on vaikea uskoa, että vielä nousee. Toinen moodi on sitten juuri tuo, "Paikka x on kipeä, ei pysty mitään, ei pysty" jonka jälkeen ainakin pyörii salilla vielä pitkään. En ole seurannut tekeekö mitään mutta oman treenini jälkeenkin se sinne vielä jää.

Minusta tuntuu, että joskus olen treenikaverini kanssa itse tämä salikomedia muille. Kokeillaan vaihtelun vuoksi välillä erikoistekniikoita ja sellaisia liikkeitä, joita ei kamalasti salilla tehtävän näe. Yksi liike, joka sai osakseen erään 16-17v bensalenkkarin tuijotuksen oli lattiapenkki. Tuijotti hetken ja sanoi kaverilleen että "Eihän tuo mikään liike ole, ihan väärin tekee." Samanlaista ihmettelyä osakseen on saanut 21's hauiksille, ojentajille, prässissä yms.. Ilmeisesti pitäs vaan ottaa G6 käyttöön ja tehdä vain ja ainoastaan tunnettuja perusliikkeitä.. :D

Joo siis mun mielestä on hienoa, jos käy vielä tonkin ikäsenä salilla tai muuten urheilee. Mutta, se että tehdään kaikki päin helvettiä ja niin, että paikat hajoaa ei ole enään hienoa.

Tuo "jos käy vielä tonkin ikäsenä" tietysti karskahti korvaan. Ne vuodet tulee sullekin eteen nopeemmin kun tajuutkaan. Sä tiedät metodit, älä riko ittees. Kakskymmentä vuotta kuluu nopeesti, sitten taas moikataan.

Back
Ylös Bottom