Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Eilen treeneissä löin kyynärhermon kovaa (vahingossa) johonkin kulmaan tms. Ennenkin sattunut tollasia mutta mennyt ohi parissa minuutissa. Nyt kuitenkin 12h myöhemmin pikkusormi, nimetön ja kämmen edelleen kihelmöivät ja kyynerpää on pirun kipeä:curs:

Kirjoittiko se vajaa mies sun puolesta tuon tekstin? Yritin ja yritin mut en pystynyt lukee loppuun tota hirviötä.

Kirjoittiko se vajaa mies sun puolesta tuon tekstin? Yritin ja yritin mut en pystynyt lukee loppuun tota hirviötä.
Jaa sehän ei ole onneks mun ongelma. :) Jos tästä vuoropuheluversion niin voi hetki kestää...

- - - Updated - - -

Joo, Marjukka93 et kyllä anna itsestäsikään ihan terävintä kuvaa...

Sulla taitaa olla joku ongelma mua kohtaan. Huomattu ennenkin jo. :)

Juu eipä täällä jaksa olla pilkattavana. Tiedän että tekstini oli hiukan sekavaa, mutta ei se minusta oikeuta vittuilemaan.

Joo teksti oli sekavaa, mutta pointtina oli, että teit itsestäsi melkein yhtä hölmön kuin tuo sun tarinan mies. Ois ehkä kannattanut jättää tyyppi omaan arvoonsa eikä kuluttaa koko treeniä jonkun random idiootin kanssa kiistelyyn. :)

Joo teksti oli sekavaa, mutta pointtina oli, että teit itsestäsi melkein yhtä hölmön kuin tuo sun tarinan mies. Ois ehkä kannattanut jättää tyyppi omaan arvoonsa eikä kuluttaa koko treeniä jonkun random idiootin kanssa kiistelyyn. :)

Sehän on sitten ikävää, jos sai sellaisen kuvan.. Oli kiire kirjoittaa ja vihainen olin. :D olisihan sen voinu jättää omaan arvoonsa mutta en kyllä joka juttua niele, varsinkin jos vähätellään vuosien saavutuksen tulosta.

^ Panokset kovenee.

Itse asiaan: tällä viikolla kävi se mitä en kuvitellut koskaan itselleni käyvän.
Penkkireenissä toiselle puolelle tankoa keltanen lätkä enemmän kun toiselle. Loppua ei tarvinne edes kertoa.
Rytinän jälkeen salilla seurasi muutaman sekunnin piinaava hiljaisuus jonka jälkeen tokaisin: "Miten niin toi ei ollu hyväksytty suoritus, miten niin 3 punasta valoa!"

Ei varsinaisesti komediaa, mutta vapaapainohuoneeseen tuli kyykkäileen mimmi jonka polvet rutisi kovempaa kuin radio rock huusi.

Huh huh. Mulla piti pari kertaa pysähtyä kuunteleen että lähteekö tuo ääni oikeasti tosta tyypistä.

Ei varsinaisesti komediaa, mutta vapaapainohuoneeseen tuli kyykkäileen mimmi jonka polvet rutisi kovempaa kuin radio rock huusi.

Huh huh. Mulla piti pari kertaa pysähtyä kuunteleen että lähteekö tuo ääni oikeasti tosta tyypistä.

Jos mulla ois ollu jalkapäivä tänään niin voisin epäillä itseni olleen asialla :D Rutina on helvetillinen, kipua ei aina niinkään, mutta kyykkäämistä jatkan kun kaikki sanoo että paskat polvet paranee persekenttäänkyykyillä.

50 euroa niin voin kertoa.

Käykö virtuaaliraha? Eikä se oo niin justiinsa, tässä ois satanen. Korjaa nopsaan pois:

100euro_a.jpg

Back
Ylös Bottom