Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Parisen viikkoa sitten lauantaina salilla olin ja yleensä siel ei ole ketää sillo. Sinne tuli yks muija "treenaa", joka on sen näköinen että on se ehkä vähän jotain elämässää tehny, ei siis ylipainoinen, ehkä vähän jalkalihaksia..? Noh kumminki, treeni alkaa prässillä mihin laitetaan 10 kg:n levyt molemmille puolilla ja sitten laitetaan 50 kg lisää! Eli 70 kg prässissä. Aika kevyen näköistä oli. Ja prässiä pari sarjaa.. Sitten vaihdetaan takareisi laitteeseenn ja tehdää siinäkin vissii pari sarjaa tai ei ainakaa kovin montaa minuuttia viihdytty ja sitten tehtiin yhtä pakaraliikettä smithissä ja alavatsoja penkillä.
Siinä treeni eli noin 30 min ja ilme ei värähdä missää vaiheessa eli liian kevyttä. :D Tällästä treeniä oli taas viime lauantaina melkee, mut lisättii pari jotaa askelkyykky paikallaan nytkytystä ja treeni kesti 40 min.

Ja älkää sanoko, et se teki pikatreenin! Ehkä teki, mut päin persettä ku ei edes ilme värähdä ja tauot pitkiä. Ja kyllä kyyläsin omalla tauollani sen tekemisiä. :)

Parisen viikkoa sitten lauantaina salilla olin ja yleensä siel ei ole ketää sillo. Sinne tuli yks muija "treenaa", joka on sen näköinen että on se ehkä vähän jotain elämässää tehny, ei siis ylipainoinen, ehkä vähän jalkalihaksia..? Noh kumminki, treeni alkaa prässillä mihin laitetaan 10 kg:n levyt molemmille puolilla ja sitten laitetaan 50 kg lisää! Eli 70 kg prässissä. Aika kevyen näköistä oli. Ja prässiä pari sarjaa.. Sitten vaihdetaan takareisi laitteeseenn ja tehdää siinäkin vissii pari sarjaa tai ei ainakaa kovin montaa minuuttia viihdytty ja sitten tehtiin yhtä pakaraliikettä smithissä ja alavatsoja penkillä.
Siinä treeni eli noin 30 min ja ilme ei värähdä missää vaiheessa eli liian kevyttä. :D Tällästä treeniä oli taas viime lauantaina melkee, mut lisättii pari jotaa askelkyykky paikallaan nytkytystä ja treeni kesti 40 min.

Ja älkää sanoko, et se teki pikatreenin! Ehkä teki, mut päin persettä ku ei edes ilme värähdä ja tauot pitkiä. Ja kyllä kyyläsin omalla tauollani sen tekemisiä. :)

Tää oli hyvä!

semmosia ne kevyet treenit voi olla,eipä tuota itselläkään tule joka 4. viikko edes hiki kevyellä kierrolla ja jos menee irvistelyksi niin se on kevyt viikko perseellään

Kyllä noita aivan liian kevyesti treenaavia naisia näkee todella paljon. Ilmeisesti pelätään lihaskasvua ja hirveitä muskeleita niin paljon, että käydään vaan vähän läpsyttelemässä salilla ja psitetään facebookiin tilapäivitys. No parempi tuoki ku olla sohvalla, mutta jos kuntoilumielessä treenataan, niin kannattas sitä ärsykettäki parantaa. Aika tuloksetonta treeniähän se on, jos ei tule edes pieni hiki, eikä meikit yhtään valu.

Ja totta kai on heti normi pakkispartio selittämässä, että sillä oli kevyt viikko tai jtn muuta.

Kateuttako? Mä kyllästyin omaan ohjelmaan niin olen nyt pari treenikertaa kokeillut eri liikkeitä ja tauoilla katsellut netistä oikeaoppisia liikeratoja. Tokkopa kukaan sitä touhua ihmetellyt

Joo tuo on kyl niin yleinen ilmiö, käyn salilla jossa käy enimmäkseen naisia. Voi luoja niitä pahimpia laiskottelijoita. Ne vaan istuu laitteissa, kaverin kaa juttelee tunni niissä ja tekee 10 minuutin välein ehkä 1-3 toistoa, riippuen siitä kuin nopeesti tulee uus hyvä juttu mieleen. Ne joutuu laitteista nousemaan ainoastaan hakeakseen vettä ku kurkkua kuivaa ku juoruaa kaverin kans tauotta. Olen alkanut kutsumaan näitä "kahvitelijoiks" ja oon miettiny et jos muutaman kerran nään samoja tyyppejä harrastamassa salikahvittelua, ni käyn hakee respasta kahvia niille ja sanon et: " mukavempi juoruta ku on kahviaki oikeen".

Ja tosiaa en kyl usko et nää käy siellä salilla kuntoilun takia, vaan ihan näyttäytymässä. :D Toisaalta varmasti osalla johtuu tiedon puutteestakin, että ei oikein osata treenata tms. Mut on kyl niin selkeesti nähtävissä tämmönen show off meininki, tullaa semmosessa sotamaalaukses salille vielä, et on enemmä meikkii ku muotikuvauksissa. Mut ei siinä kukin taplaa tyylillään, et jos se jonkun tekee onnelliseks, ni jatkakoon toimintaa.

Mä taas tänään katoin, kun joku 50v++ mamma tuli salille ja vetäs kyykkytankoon 60kg kylmiltään ja alko vetään. Siinä oli munaa.

semmosia ne kevyet treenit voi olla,eipä tuota itselläkään tule joka 4. viikko edes hiki kevyellä kierrolla ja jos menee irvistelyksi niin se on kevyt viikko perseellään

Joo no en kyllä tuohon usko, että kevyt viikko....Sitten sillä on ollu aina kevyt viikko ku senkaa olen ollu salilla.. :D
Tällä muijalla on viel samat housut salil ku mulla, iik.. :D
Joo kyllä sillä meikkiä oli lauantaina 10 aikaa aamulla.. En tiedä jos se on jossaa käyny aamust, mutta itellä ei todellakaan..

Majoneesi: Joo kyllä näkee, itse en viitsi lähtä salille tekee parii jalkaliikettä ellei ole oikeasti kevyt viikko (joka 4 viikko on), mutta silloinki samat liikkeet mutta painot putoaa.
Aina parempi ku sohvalle jää, mut joku tempo siihen tekemiseen. Eikä edes lämmittelyä tehdä heti hypätää prässiin, mutta ei se 20 kg prässi oikee riitä ku pari kertaa nytkyttää minusta..

Mitä täällä on tapahtunut?
Onko some tappanut ihmisten sisälukutaidon, onko ironia pois muodista ja tyhmyys muotia?

Salilla oli paperi loppu ja roskiksessa herapaskalta lemuava sukka. SE oli vanhaa kunnon salikomediaa. haha

se on kyllä veemäistä kun saa vahvan erektion penkatessa ja jokunen kanssa sali kävijä vielä huomaa sen noh kai se niiten päivää piristi

Pari sivua taaksepäin kirjottelin kun joku söi Filipinoksia salilla. Tänään kävin pelailemassa jääkiekkoa ja sama kaveri söi niitä vaihtoaitiossa.

Teiniegon kolaus

.Eilen tapahtui eräällä kaupungin salilla seuraavaa:

Kaksi noin 16-vuotiasta poikaa oli tekemässä maastavetoa. Salille tuli joku jätkä tekeen maastavetoa siihen lähelle. Seurailin siinä sitten treenin lomassa. Pojilla oli painoa 50kg ja väännettiin tosissaan. Viereen tullut mies lastasi toiselle sadalle painoja, ja eiköhän tämä nuori jannu kiireellä hakenut sitten 20kg levypainot siihen.

Touhu näytti varsin vaikealta, kun ne siinä päissä olleet kympit ja vitoset ovat kooltaan pienempiä kuin 20kg kiekot, joita se koitti sitten naama punaisena äheltää paikoilleen tangon päähän. Ei meinannut onnistua, kun toisella kädellä olisi pitänyt saada tankoa kohautettua ja toisella levypaino paikoilleen, kun tangossa oli jo rautaa.

Teiniego taisi kärsiä kolauksen kun joku mavettikin enemmän - niin tuli kiire päästä pätemään.

No, tässähän ei ollut vielä kaikki... Jostain sen Ville-Valtterin tai mikä Nico-Petteri sen nimi olikaan, ÄITI ilmestyy paikalle, varsin kiireesti, ja huutaa kuuluvalla äänellä:

"Valtteri, siinä on liikaa painoa!! Sä loukkaat itsesi!!!!" :rolleyes:

Näytti että Esa-Taavetin maailma romahti täysin, se meni aivan noloksi ja huusi äidilleen "Mee pois!!" ja alkoi mököttää. Koitapa siinä p***** pitää pokka.... :D

Lähdin pois, enkä nähnyt miten egoilu jatkui muissa liikkeissä, mutta jamppa näytti istuvan varsin synkän näköisenä salilla vielä pitkään, vihaisena äidilleen, joka kävi hänet nolaamassa.

Meidän salilla on selvästi liian huono äänieristys painonnostopuolen ja joogasalin välillä.
Tänään kesken joogan alkoi kuulua seinän läpi "ah ah ah ah aaarrrhgghhh!!" Eräs samalla tunnilla ollu sano: " Se taitaa synnyttää. "

Back
Ylös Bottom