Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

huvittuneita katseita tuli kun viime perjantaina jalkatreenin jälkeen jäi ovi auki vessasta kun oli niin kiire päästä laittamaan pää pönttöön..

tossa yks päivä pari nuorempaa poikaa teki smitissä hauiskääntöjä se oli suht huvittavan näköistä

Tästä tuli mieleen... yksi kaveri teki hauiskääntöä kyykkytelineessä varmistusrautojen kanssa. On vain vaikea kuvitella, miten hauiskäännössä voisi jäädä painojen alle.

Tästä tuli mieleen... yksi kaveri teki hauiskääntöä kyykkytelineessä varmistusrautojen kanssa. On vain vaikea kuvitella, miten hauiskäännössä voisi jäädä painojen alle.

No ekana tulee mieleen, että kivempi sitä tankoa on siitä rautojen päältä poimia/laskea siihen kun maasta mikäli siinä telineessä ei koukkuja tai vastaavia ollut.

- - - Updated - - -

tossa yks päivä pari nuorempaa poikaa teki smitissä hauiskääntöjä se oli suht huvittavan näköistä

Smithissä on erittäin hyvä tehdä drag curleja verrattuna vapaaseen tankoon.

Olin menossa tekemään penkkiä, siinä oli tosin jo painot joten aattelin hetken odotella että jos joku siinä vielä tekee. No oottelin siinä viis minuuttia, olin jo menossa penkille, mutta siihen ilmesty istumaan about kolmikymppinen nainen istumaan minuutiks, sit se taas katos johonkin, ootin toiset viis minuuttia, olin lähössä hakemaan painoja niin näin että sama nainen hihittelee kaverinsa kanssa kulman takana ja heittää läppää, aattelin vaa että juu joo jaa ja laitoin painot tankoon, vetäsin lämmittelysarjan, ja katoin että mitä toi akka seisoo mun edessä vähän vihasen näkösenä, sitten se sano että anteeks mutta mä tein tossa, sanoin vaan että sori ei tässä ketään näkynyt tekemässä. Se vähän siitä suuttui ja sanoi että hetkinen, mulla oli siinä painot. Sanoin taas saman että ei tässä ketään näkynyt, sitten se rupes korottamaan ääntä ja sanoi että toi on ihan törkeen epäkohteliasta tulla vaan änkeemään kesken toisen treenin penkille joka on varattu, rupes siinä vaiheessa oikeesti vituttaa kun kaikki katto mua ku jotain terroristia, oli pakko todeta että miks vitussa sä sitten oot kaveris kanssa lässyttämässä paskaa kymmenen minuuttia etkä oo tehny yhtään sarjaa siinä ajassa. Se vaan katto mua sellasella ''tää ei jää tähän'' ilmeellä ja häipy.

Mä en vaan voi ymmärtää että miks mun pitäs tehä siitä itelleni ongelma jos toinen ei voi hoitaa hommiaan.

Olishan se kohteliasta kysyä onko vapaana. Miks et kysyny siltä ku kävi istuskelemas penkillä? Vituttaa ihmiset jotka kyylää ja naamasta näkyy että odottaa siihen suorituspaikalle. Ja mikset sanonu et tehdään vuorotellen, kun kerran nainen siihen tuli, miks pitää piikitellä tolla tavalla. En ymmärrä edes mitä tämä tekee salikomediaa puolella, komediaa on ainoastaan se että joku kyrpä valloittaa penkin tolla tavalla.

Jos ollaan salilla ruuhkaaikaan niin sitten tehään omat jutut ja jos sarjatauot on 10 minuuttia niin kerätään ne painot kuleksimasta siinä välissä. Kas kun ei tehnyt jotain supersettejä vielä 10 minuutin tauoilla 3 eri laitteessa ja huuellu et mun varaus.

Koska oletin että kyseinen muija rupeais siinä oikeasti tekemään jotain, ja lähin hakemaan vettä, samalla se taas häipyi siitä.
En kokenut enää mun velvollisuudeks ruveta kyselemään että tehdäänkö vuorotellen kun ei nainen siinä näyttänyt ''enää tekevän'' mitään ja mä olin lapannut jo omat painoni siihen.
Enkä mä mun mielestä mitään piikitellyt, kuhan vaan sanoin suoraan. JA KYLLÄ, munkin mielestä on komediaa jos joku kyrpä valloittaa penkin tolla tavalla, nimenomaan se nainen, mä kohteliaasti siinä oottelin 10 minuuttia jos se siinä tekis, mut eiiii.

Kun hait vettä, ootko varma ettei se tehny sarjansa sillo, muuten vaan istuskeli? ja kuitenki tiiät kuka tekee ja missä on..... Ja kaiken lisäks olet kyylännyt 10 min, jonka jälkeen kuulet naisen kulman takana, viet painot, suorituspaikan ja pidät itseäsi kohteliaana..... Noh onhan tässä vähän komediaakin

tiivistetysti, tiedät kuka tekee ja missä tekijä on. Et vaivaudu kysymään "voinko tehdä välissä", kun nainen palaa paikalle, et pahoittele ,et kysy edes silloin tehdäänkö vuorotellen. Käytännössä valloitit penkin etkä suostunut edes jakamaan sitä. Ja kaiken lisäksi pidät itseäsi kohteliaana, että olet kyylännyt 10 min, jonka jälkeen suoritit valtauksen. Näin mä tämän ymmärsin, korjaa toki jos ymmärsin väärin.

Tiesin siinä vaiheessa kun hain painoja ittelleni, ja en vaivaudu, kuten sanoin en enää kokenut mun velvollisuudeks ruveta kyselemään siinä vaiheessa kun penkki on periaatteessa vapaa, ei sitä kukaan näyttänyt oikeesti käyttävän.
Käytännössähän mä menin penkille koska sitä ei kukaan käyttänyt, voinhan mäkin ladata jokaseen laitteeseen ja sanoa että et mene siihen, mä laitoin siihen painot, mut en mä sitä nyt kyllä käytä.
Ja en, mä en kyylännyt ketään kymmentä minuuttia, en nähnyt siinä ketään, vaan odottelin kärsivällisesti (KOHTELIASUUS jos siihen joku tulee tekemään koska siinä oli painot jo.
Ainut kohta missä ''kyyläsin'' oli se kun nainen tuli siihen istumaan, ja mä hain vettä, ja olisin mä totta kai suostunut jakamaan penkin, jos nainen olisi kysynyt eikä korottanut ääntään ja ruvennut mua syyttelemään.
En oikeastaan olis halunnut edes tietää kuin pitkäks mun penkkaaminen olisi mennyt, jos joka mun sarjan välissä ootan 10 minuuttia että se nainen olisi siihen tullut tekemään.

tumblr_lqyqekSmJB1qzqua1o1_400.png

Ja nainenkaan ei kyllä suhtautunut tilanteeseen kovin ihmismäisesti joten eiköhän tuo mene ihan molempien pallopäiden piikkiin. Ruuhka-aikaan kaikilla vituttaa ja se paistaa tuosta keskustelusta läpi.

Back
Ylös Bottom