Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

saatanNormaalisti olen sivustaseuraava peelo, joka vaan kyttää uusia viestejä, mutta nyt on kyllä pakko kommentoida, koska pisti kevyesti hymyilyttämään tänään.
Kun menin salille niin siellä oli jo tosi hyvässä lihassa oleva jannu tekemässä hack-kyykkyä ja kaveri (valmentaja??) vieressä tsemppaamassa. Noh, alottelin omaa penkkitreeniä ja parin sarjan jälkeen istuskelin siinä ja möllötin niin kuulin suunnilleen tälläisen keskustelun:
Kyykkääjä: Ei vittu en tee enää yhtään!
Valmentaja: No yks sarja viel jälellä ei oo paha
K: Vittu mä en jaksa enää!
V: No hei, nopeesti 12 kertaa alas ja takas ylös, ei oo paha
K: Onko sit vittu kivaa ku en pysty pariin päivään istua paskallekaan hä?
V: Noni, mees hackiin siitä
Ja kyseinen kyykkääjä suoritti sarjan loppuun, melko miehekkäiden ja eläimellisten karjaisujen avittamana. Jotenkin oli vaan niin hellyyttävän oloinen tilanne, että pisti hymyilyttämään melko kovin. Mutta todella iso RESPECT dudelle kyllä!
Niin, tätä mä just tarkotan. En mee enää ikinä salille.saatan
jopa tunnistaa itteni mikäli tämä espoossa tapahtui... Hackissa olin kyykkäämäs ja ei ollu omast mielest komediaa
Nykyään pelottaa mennä salille ku olettaa että joutuu tänne naurun aiheeks.
Kun näitä komedia- ja potutus-ketjuja täällä selailee, juolahtaa mieleen, että pakkikselle pitäisi tehdä sticky, johon listattaisiin, mikä saa vituttaa tai naurattaa ja miksi jokin asia ei niin voi tehdä.
Eli sä naurat jollekin treenaajalle ja tulet jakamaan sen huvittineisuuden keskustelupalstalle. Sitten kun jonkun mielestä oli typerää nauraa, niin koet että sun oikeutta nauraa rauhassa muille on loukattu. Sä saat nauraa muille, mutta sulle ei saa nauraa tai olla edes eri mieltä naurus mielekkyydestä.
Tänään noin 195cm ja ehkä maksimissa 50 kilonen väänsi hauiskääntöä 32kg käsipainoilla. Voitte itse kuvitella miltä se näytti :D
Tänään noin 195cm ja ehkä maksimissa 50 kilonen väänsi hauiskääntöä 32kg käsipainoilla. Voitte itse kuvitella miltä se näytti :D
Ois kiva nähä oikeesti 195cm ja 50 kilonen ihminen.
Joku jannu söi tänään salilla Filipinos keksejä. #säkrifais