Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Nykyään pelottaa mennä salille ku olettaa että joutuu tänne naurun aiheeks.
Tänäänki kun olin alkamassa kyykkäämään päästin perseestäni kunnon Mainilan laukaukset, toivottavasti kukaan ei kuullu.

Ilmiannan itseni. Piitkästä aikaa tuli mavea kokeiltua ja olihan se semmosta räpellystä että melkein silmät sai hävetä päästään. Painoja oli vähemmän kuin penkissä ja tekniikka vituillaan. Noh ensi kerralla uutta yritystä.

Tulipa ensimmäistä kertaa todistettua negatiivisia kyykkyjä salilla. Kyykkyräkissä nuorimies veti 30 kilolla negatiivisia aina varmistusrautoihin asti. Sen jälkeen äkkiä pois tangon alta ja tanko rive-tyyliin ylös ja telineeseen. Sitten uusiksi tanko niskaan ja ei kun uutta negatiivista kehiin. Näyttihän se hieman omituiselta, mutta tekniikka oli muuten varsin kelvollinen, joten tehkööt miten parhaaksi näkee. :)

Normaalisti olen sivustaseuraava peelo, joka vaan kyttää uusia viestejä, mutta nyt on kyllä pakko kommentoida, koska pisti kevyesti hymyilyttämään tänään.

Kun menin salille niin siellä oli jo tosi hyvässä lihassa oleva jannu tekemässä hack-kyykkyä ja kaveri (valmentaja??) vieressä tsemppaamassa. Noh, alottelin omaa penkkitreeniä ja parin sarjan jälkeen istuskelin siinä ja möllötin niin kuulin suunnilleen tälläisen keskustelun:

Kyykkääjä: Ei vittu en tee enää yhtään!
Valmentaja: No yks sarja viel jälellä ei oo paha
K: Vittu mä en jaksa enää!
V: No hei, nopeesti 12 kertaa alas ja takas ylös, ei oo paha
K: Onko sit vittu kivaa ku en pysty pariin päivään istua paskallekaan hä?
V: Noni, mees hackiin siitä

Ja kyseinen kyykkääjä suoritti sarjan loppuun, melko miehekkäiden ja eläimellisten karjaisujen avittamana. Jotenkin oli vaan niin hellyyttävän oloinen tilanne, että pisti hymyilyttämään melko kovin. Mutta todella iso RESPECT dudelle kyllä!
saatan
jopa tunnistaa itteni mikäli tämä espoossa tapahtui... Hackissa olin kyykkäämäs ja ei ollu omast mielest komediaa

Nykyään pelottaa mennä salille ku olettaa että joutuu tänne naurun aiheeks.

sut osataan yhdistää nimimerkkiin ja oikeaan nimeen sekä tunnistetaan ulkonäöstä,sua osoitellaan ulkona ja nauretaan,että se oli tuo sirkuspelle...
varmaan kannattaa lopettaa kirjoittelutkin tänne kun näkyy olevan kohtuu naurettavia viestejä taustalla.olet jo nyt muro bbs "komedianimimerkit pakkisella joiden jutuissa eiole mitään järkeä" ketjussa

Kun näitä komedia- ja potutus-ketjuja täällä selailee, juolahtaa mieleen, että pakkikselle pitäisi tehdä sticky, johon listattaisiin, mikä saa vituttaa tai naurattaa ja miksi jokin asia ei niin voi tehdä.

Eli sä naurat jollekin treenaajalle ja tulet jakamaan sen huvittineisuuden keskustelupalstalle. Sitten kun jonkun mielestä oli typerää nauraa, niin koet että sun oikeutta nauraa rauhassa muille on loukattu. Sä saat nauraa muille, mutta sulle ei saa nauraa tai olla edes eri mieltä naurus mielekkyydestä.

Tuossa männäviikolla olin Maddoxin kanssa salilla. Tein ite aika lyhyen ja intensiivisen treenin ja jäin sitten tapani mukaan salin aulaan odottelemaan. Makoilin siinä sohvalla kuulokkeet päässä äänikirjaa kuunnellen silmät kiinni. Maddox kävi ohikulkiessaan tökkäämässä mua mahaan ja jätti jotain kamojaan siihen sohvalle mun pään taakse..

Nappasin siitä sitten Maddoxin jotain vaatteita - hupparin ja takin tms. myttyyn itelleni tyynyksi.

...paitsi ettei ne ollu Maddoxin

Ne vaatteet omistanut mies oli hyvin hämmentyneen näköinen, mutta erittäin kohtelias, kun kävi pyytämässä ne takaisin itselleen.

Eli sä naurat jollekin treenaajalle ja tulet jakamaan sen huvittineisuuden keskustelupalstalle. Sitten kun jonkun mielestä oli typerää nauraa, niin koet että sun oikeutta nauraa rauhassa muille on loukattu. Sä saat nauraa muille, mutta sulle ei saa nauraa tai olla edes eri mieltä naurus mielekkyydestä.

Asiahan menee niin, että kaikki saa (nykyään) nauraa kaikelle ja on hiukan outoa, jos jotain loukkaa/vituttaa/ärsyttää jonkun toisen naurunaihe siten, että pakko on huomauttaa. Eli mä saan nauraa kaikelle sille, mille koen tarvetta nauraa ja niin saa tehdä myös muut, myös minulle. Tosin mulle, kun nauretaan kyse ei ole niinkään hauskuudesta, vaan "kuinka joku voi olla noin vitun tyhmä"-komediasta. Salainen haaveeni olisi, että joku perustaisi komedia-instituutin, joka päättää, mille saa nauraa. Tämä tosin vaatisi luultavasti pientä yksilönvapauksien rajaamista, mutta sitten ei tarvitsisi turhalle nauraa.

Jatketaankos salin puolelta?

Tänään noin 195cm ja ehkä maksimissa 50 kilonen väänsi hauiskääntöä 32kg käsipainoilla. Voitte itse kuvitella miltä se näytti :D

Yritän kuvitella, mutta en saa mielikuvaa. Miltä se näytti? Ettei kuinkaan se ollut 195cm, 32kiloinen ja väänsi 50kg käsipainolla se olisi voinut olla hauskan näköistä!

^Vähän vastaavaa saatunut itselle salilla, alla kovat mave, leuanveto jne sarjat: Tarkoituksena nostaa mutkatanko scottipenkin telineestä. Ensin nappasin kiinni tuen säätönappulasta ja yritin nostaa siitä, seuraavaksi nappasin yksinkertaisesti ohi tangosta, ja vasta kolmenna yrityksellä sain itse tangosta kiinni.

Ylimääräinen karjuminen ja kolistelu laittaa aina naurattamaan. Eilen tosin meinasi mennä vaihteeksi hieman tragedian puolelle, kun prässiin lisättiin kiekkoja sellaisella kolinalla että korvissa soi.

Back
Ylös Bottom