joo, määki alotin salin viikko sitte. loppu syksystä asti funtsailin et pitäs sinne salillekki uskaltautua joku päivä, viikko sitte sinne vaivauduin ja ei se kyllä nii hirvee kokemus ollukkaa. oon nytte siis 9-luokalla ja kaks vuotta takaperin lopetin kilpauinnin ja salipändyn ku kumpaaki lajia tullu hinkattuu jo siihen mennessä 6-8vuotta nii ei yksin kertasesti jaksanu jatkaa niitä ku olin täysin kyllästyny ja sitte ku vaivauduin salille nii se oli kyllä yllättävän hauskaa puuhaa (mitä nyt penkin kanssa vielä vähän opettelemista ku just ja just nousee se 4x35kg) siitä sitte innostuin googlettaa 2-jakosen treeni ohjelman ja käyn nytte 4 krt. salilla viikossa. seki vähä kyl autto siinä ku oli muutaki urheilu taustaa takana nii pientä lihasta kuitenki löytyy nii vähä helpompaa alottaa tää uus harrastus. uskonpa että jatkan tätä harrastusta vielä piiiiiiitkän ajanTotta. On todella yleistä, että ihmiset eivät uskalla lähteä salille, koska pelkäävät muiden ajatuksia. Täällä nyt on todistettu, että niitä heikkojen ihmisten painoja todella kummastellaan, joten jollain luultavasti nousee taas kynnys lähteä salille.
Yritän välttää salikomediaketjussa jeesustelua, mutta kehottaisin ainakin salitreenin aloittamista harkitsevia ihmisiä sivuuttamaan nämä kummastelut. Sillä ei oo mitään merkitystä mitä nostaa ja miltä näyttää alussa, vaan sillä on merkitystä mihin tuloksiin jonain päivänä pääsee.
ja sillon ku ekaa kertaa olin siellä nii tuli kyl mukava fiilis ku tein ala taljaa vähä väärällä tekniikalla nii porukka ei jääny vaa tuijottaa typerästi vaan tuli ystävällisesti näyttää miten se tulis tehä oikeella tekniikalla