Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Mitä mieltä porukka täällä on yleisesti ottaen siitä, jos salille mennään ns. kuosi kunnossa, eli hiukset laitettuna sekä olemus muutenkin siisti?

Ja en tässä nyt tarkoita sitä, että treenivaatteet ovat viimeisen muodin mukaan.

Siisti saa olla, mutta en nyt välttämättä aina ihan ymmärrä niitä ihmisiä, jotka kuluttaa x määrän aikaa peilin edessä ennen kuin voi siirtyä salin puolelle. Tai naisia (ja miksei miehiäkin), jotka ei voi mennä salille au naturellina eli siis ilman minkäänlaista naaman tuunausta.

Onko muille pakkislaisille käynyt niin, että voimatasot on nousseet vitusti liian koviksi??
Tänään tulin salilta ja aloin voimieni tunnossa avaamaan ulko-ovea, niin KOKO ovi jäi käteen!!
Sitä nyt sattuu maratoonareillekin, että RIPA jää käteen, mutta että koko OVI!!

Onko muille pakkislaisille käynyt niin, että voimatasot on nousseet vitusti liian koviksi??
Tänään tulin salilta ja aloin voimieni tunnossa avaamaan ulko-ovea, niin KOKO ovi jäi käteen!!
Sitä nyt sattuu maratoonareillekin, että RIPA jää käteen, mutta että koko OVI!!

Suuret voimat, suuri vastuu.

UUaaaah hävettää! Uusi ohjelma, vieras sali -> saa säätää painojen ja vehkeiden kanssa ensin moneen kertaan. Ei tämä vielä mitään. Olin tekemässä ylätaljassa ojentajia, ja puntilla oli huonot valikoimat vehkeitä niin joutu laittaan sellasen vähän painavamman mutkatangon (,jossa itse asiassa meni mutkatkin ihan väärään suuntaan). Tiedostin, että tanko on niin painava, että tulee niskaan, kun tapin irrottaa, joten pidin ylimmästä lätystä kiinni. Niin paitsi, että itse asiassa pidin toiseksi ylimmästä lätystä kiinni ja kilin kolin ding dong tanko tulee hyvällä vauhdilla alas. Meni varmaan 10 sentin päästä omasta nupista, olis voinu itku päästä, jos alle olisin sattunut. En tiedä, naurattiko ketään vai ennemmin säälitti, mutta minua hävetti. Kaiken lisäksi onnistuin vielä hävittämään tapin. Se vaan hävis. Etsin ympäriltä, etsin pakkojen alta, ei löytyny. Seuraava kiittää.

Siis mitä vittua olit tekemässä ylätaljassa ja miten se tanko tuli sieltä alas? Jotain tästä tarinasta puuttuu tai en vaan ymmärrä. Siis ymmärsin siihen asti että oli tekemässä ylätaljassa ojentajia mut sit en tiedä mitä tapahtuu seuraavaks ja sit tanko tippuu alas. Miks pidät pakasta kiinni ja otat tapin irti? Siis mitä ihmettä :D

Siis mitä vittua olit tekemässä ylätaljassa ja miten se tanko tuli sieltä alas? Jotain tästä tarinasta puuttuu tai en vaan ymmärrä. Siis ymmärsin siihen asti että oli tekemässä ylätaljassa ojentajia mut sit en tiedä mitä tapahtuu seuraavaks ja sit tanko tippuu alas. Miks pidät pakasta kiinni ja otat tapin irti? Siis mitä ihmettä :D
Jos tanko painaa enemmän ku tyhjä painopakka nii eikö se oo ihan selvää et se tanko tulee sieltä aika vaudilla alas, kun ottaa tapin pois eikä pidä kädellä samaan aikaan ylintä lättyä alhaalla? Itelle käyny kans epähuomiossa pari kertaa samalla lailla.

Mitä mieltä porukka täällä on yleisesti ottaen siitä, jos salille mennään ns. kuosi kunnossa, eli hiukset laitettuna sekä olemus muutenkin siisti?

Ja en tässä nyt tarkoita sitä, että treenivaatteet ovat viimeisen muodin mukaan.
Mitä sille letille tai olemukselle pitäs tehdä jos aamulla on laitettu kuosi kuntoon ja käyty vaikka töissä jonka jälkeen salille?

Kaiken lisäksi onnistuin vielä hävittämään tapin. Se vaan hävis. Etsin ympäriltä, etsin pakkojen alta, ei löytyny. Seuraava kiittää.

Lohduttanee kuitenkin, että ei se ole voinut kovin kauas siitä paikalta omin avuin päästä ja joku sen ennenpitkää bongaa. :)
Veikkaan penkin alla tai jonkun tason päällä, johon ei vaan silmät osu, kun lattialta ensimmäiseksi hakee.

Kaiken lisäksi onnistuin vielä hävittämään tapin. Se vaan hävis. Etsin ympäriltä, etsin pakkojen alta, ei löytyny. Seuraava kiittää.

Mä tarvin eilen ristitaljaa ja toisesta pakasta puuttui tappi, kävin sitten vihaisesti tuhahdellen hakemassa viereisestä laitteesta (enmuistamikä) tapin siihen. Toisen sarjan jälkeen huomasin et siinä mun jaloissa pyörii kaksikin ylimääräistä tappia... En sitten tiedä olinko vaan ollut huomaamatta noita, vai kävikö joku ystävällisesti tuomassa mulle niitä lisää jossain välissä :P

Kaks poikaa tuli tekeen penkkiä. Toinen oli kauhea laiheliini ja toinen pulska. Laiheliini teki sarjoja 50-40.
Läski poika otti ykkösiä pakkotoistoilla. Pulskalla tanko ei edes käyny rinnassa, ja laiheliini autto joka toiston ylös.
Mun naamasta kuulema näky kysymys, että mitä vittua ne tekee. En kuitenkaan sanonu niille mitään, kun pulska poika
Huus onnesa kukkuloilla "vittu et kulkee hyvin" joka sarjan lopuks.

Eli siis ne teki agreilla jotain yhen pakkotoiston lankkupenkkiä, en minä tiiä.

Oliko niinkään komediaa. En tiedä, mutta kummiskin.
Menin pukuhuoneeseen juomaan, siihen tulee reilu 30 vuotias mieshenkilö. Mumisi jotain yksikseen ja aina kun hän hengittää kuulostaa kuin joku ryystäisi pillimehun pohjalta viimeiset tipat. Hetken päästä saapuu salin puolelle ja jää seisomaan keskelle salia noin minuutin ajaksi.. Mietin hetken että nyt on herra eksyksissä, kun sen näkönen oli. Tuli siihen minun vastapäätä tekemään jotain omaperäisiä vatsalihaksia ja jos en väärin katsonut niin tuijjotti koko ajan minua.. onneksi olin viimeisiä sarjoja tekemässä niin pääsi nopeasti pois. :D

Älä roikuta niitä housuja. Ne takit tulee vyötärölle ihan normaalisti, se on niiden malli.

Joo... siis baseball-takit ovat "lyhyitä". Aivan kuten esim. pilottitakit. Toki voihan sitä ostaa isomman baseball-takin, mutta lieveilmiönä voi olla huulien turpoaminen, ihon pigmentin voimakas muuttuminen sekä housujen laajentuminen.

Fabolous-u03.jpg

Eilinen selkäjumppa ja sarjapainojen nosto ei ilmeisesti sopinut alaselälle. Istua pitää tikkusuorassa ettei tunnu painetta, onneksi työ tapahtuu toimistossa joten tätä mukavuutta saa nautiskella vielä seuraavat 6h. Ainoa positiivinen asia on se ettei kipu ole nikamissa, vaan enemmänkin kyljissä/lantiolla.

Olin eilen illalla salilla tekemässä vähän olkapäitä niin siihen viereen pamahtaa noin reilu parikymppinen aika laiha heebo täysissä treenivaatteissa, tämä herrasmies huitoo jotain ihme liikkeitä kahden kilon käsipainojen kanssa. Hetken päästä kyseinen tyyppi tulee sanomaan mulle "sulla on kyl tosi vahvan näköset kädet". Puhetyylistä ja habituksesta pystyy kyllä päättelemään aika nopeasti että ihan alan miehiä kyseessä. Kiitän kohteiliaisuudesta ja jatkan treeniä, voisin myös huomauttaa että en ole kauheasti perus saliharrastajaa isompi ja kyllä usein salilla joku isompi jamppa pyörii. Hetken päästä sama heebo tulee siihen vieraan ja tokauttaa "Noi sun olkapäät on kyl tosi leveet, miten sä treenaat niitä", Tässä kohtaa mulla on jo vaikea pidellä hymyä mutta kerron kuitenkin nopeasti treenini pääliikkeet. Noin 2 min myöhemmin sama tyyppi tulee viellä kolmannen kerran siihen viereen ja kysyy jos voin auttaa häntä vikan toiston kanssa, autan toki mutta tämän jälkeen sanoin että kiitos kaikista kohteliaisuuksista mutta nyt pitää kyllä keskittyä omaan treeniin. Tämän jälkeen hän ei tullut enään kertomaan kohteiliaisuuksia.

Tulla nyt juttelemaan, että tiedetään toisemme jostain ja nyttemmin käydään samalla salilla treenaamassa. Jotain tuttua siinä naamassa oli, mutta jokseenkin ärsyttävää kun ei sytytä ollenkaan kuka mahtoi olla kyseessä.

Jotenki naurattaa aina ku näkee niitä jotka mutisee itekseen huomionhakusesti jtn. ''vittuuhh'' ''anna mennä vaan''. ''näytä sille''. Ja siis tosiaankin itselleen salilla eräs henkilö näitä latelee, ja joka liikkeessä ''tsiiiiihh'' puuskutus, oli sitte tyhjä 8 kilon mutkatanko kädessä tai yksittäinen vipari . Ja lähes kaikki jotka tätä harrastaa vetävät testoja naamariin. Ihme egoilua mun silmissä...

Omalla salilla tollanen aika siima jätkä ja mavettikin vaan 240kg.

Jotenki naurattaa aina ku näkee niitä jotka mutisee itekseen huomionhakusesti jtn. ''vittuuhh'' ''anna mennä vaan''. ''näytä sille''. Ja siis tosiaankin itselleen salilla eräs henkilö näitä latelee, ja joka liikkeessä ''tsiiiiihh'' puuskutus, oli sitte tyhjä 8 kilon mutkatanko kädessä tai yksittäinen vipari . Ja lähes kaikki jotka tätä harrastaa vetävät testoja naamariin. Ihme egoilua mun silmissä...

Mä muuten harrastan tätä, hitto että välillä hävettää, kun joku mummo kattelee vieressä sellainen ilme päällä että onkohan toi karannu jostain, joskus herättelin myös itseäni vetoon läpsäyttämällä itseäni poskille :hyvä: Ja kyllä on muuten huvittanu just toi että välillä tulee kiroiltua hiljaa itsekseen suunnilleen kiertäjäkalvosin jumpassakin.

Vaikea saada noita psyykkauksia pois kun nää kuulu ihan normi juttuihin sillon kun treenasi ei julkisilla paikoilla ja oli pakko saada kone käyntiin.

Olin eilen illalla salilla tekemässä vähän olkapäitä niin siihen viereen pamahtaa noin reilu parikymppinen aika laiha heebo täysissä treenivaatteissa, tämä herrasmies huitoo jotain ihme liikkeitä kahden kilon käsipainojen kanssa. Hetken päästä kyseinen tyyppi tulee sanomaan mulle "sulla on kyl tosi vahvan näköset kädet". Puhetyylistä ja habituksesta pystyy kyllä päättelemään aika nopeasti että ihan alan miehiä kyseessä. Kiitän kohteiliaisuudesta ja jatkan treeniä, voisin myös huomauttaa että en ole kauheasti perus saliharrastajaa isompi ja kyllä usein salilla joku isompi jamppa pyörii. Hetken päästä sama heebo tulee siihen vieraan ja tokauttaa "Noi sun olkapäät on kyl tosi leveet, miten sä treenaat niitä", Tässä kohtaa mulla on jo vaikea pidellä hymyä mutta kerron kuitenkin nopeasti treenini pääliikkeet. Noin 2 min myöhemmin sama tyyppi tulee viellä kolmannen kerran siihen viereen ja kysyy jos voin auttaa häntä vikan toiston kanssa, autan toki mutta tämän jälkeen sanoin että kiitos kaikista kohteliaisuuksista mutta nyt pitää kyllä keskittyä omaan treeniin. Tämän jälkeen hän ei tullut enään kertomaan kohteiliaisuuksia.

Todennäköisesti parin seuraavan kysymyksensä jälkeen hän olisi päässyt tavoitteeseensa kyselyissään : "Otatko multa suihin?"

Back
Ylös Bottom