Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

mä en nyt tiedä meniskö tää paremmin johki muualle mutta laitetaan tänne..

Tässä yhtenä lähipäivänä olin treenaamassa salilla ja samaan aikaan sieltä ei löytynyt ehkä kuin kourallinen ihmisiä.. Yksi nuorehko n. 20-vuotias kundi siinä sitten pyöri ja teki rintatreeniä... Olihan painot ihan ok ja kaverista huomas, että salillakin on kuitenkin jonkun verran käyty.. tekniikassa juurikaan, kehumista, mutta rauta korvaa laadun :rock:

treenin loppupuolella tämä sankari löysi kuitenkin ilmeisesti kaverinsa jolleka kävi ihan taukoamatta höpöttämään treenaamisesta... ja horkasta.. ja horkasta... ja horkasta.. ja niin että raikas salin päädystä päätyyn :face: ja kyseessä kuitenkin juppiketjun juppisali, jossa jo reenatessa pääsevät ähinät ja puhinat on toisille välillä liikaa :jahas:

Ei siinä tietotaito oli kyllä sitä luokkaa, että sain naureskella omien sarjojen välissä kun kerkesi :hyvä:

Poljin eilen kuntopyörällä ihan omissa ajatuksissani, kunnes 5min kohdalla tajusin, että näkökentän laidalla joku on tehnyt vaakaprässiä sen koko ajan. Ihan voin rehellisesti tunnustaa, että jäinpä sitten tuijottamaan. Laitteessa istui teinityttö, joka räpelsi puhelintaan. Katse ei herpaantunut ruudulta hetkeksikään. Välillä hän teki jonkun 1-40 toistoa, sitten jäi yläasentoon istumaan. 7min kohdalla hän varmaan huomasi tuijotukseni, sillä hän siirtyi juoksumatolle nostamatta katsetta kertaakaan kännykästä. Juoksumatolla hän käveli ripeästi katse ruudulla, otti välillä 3 juoksuaskelta ettei putoa matolta ja sitten taas käveli. Ja koko ajan kännykkä kädessä. Kerran hän tosin katsoi peiliin.
Siirryin siitä sitten venyttelemään, niin kaverinsa istui pystypunnerruskoneessa toinen jalka rennosti polven päälle nostettuna ja teki ikuisuuden kestävän sarjan pälyillen nolona koko ajan ympärilleen.
Nuoria, nättejä flikkoja ja ihan olivat reippaasti laittaneet verkkaritkin päälle ja lähteneet salille....mutta minne se tekemisen ilo ja asenne jäi?
No, ei tämä nyt varsinaisesti komediaa ollut, paitsi omassa päässäni, sillä tämä oli varmaan eka kerta kun näin, että joku oikeasti istuu ikuisuuden nitkuttamassa jotain laitetta ja lukee samalla. Oln luulut että se on vähän sellainen urbaanilegenda. :D

treenin loppupuolella tämä sankari löysi kuitenkin ilmeisesti kaverinsa jolleka kävi ihan taukoamatta höpöttämään treenaamisesta... ja horkasta.. ja horkasta... ja horkasta.. ja niin että raikas salin päädystä päätyyn :face: ja kyseessä kuitenkin juppiketjun juppisali, jossa jo reenatessa pääsevät ähinät ja puhinat on toisille välillä liikaa :jahas:

Ei siinä tietotaito oli kyllä sitä luokkaa, että sain naureskella omien sarjojen välissä kun kerkesi :hyvä:

Ootkohan löytäny minut salilta? Tuossa nimittäin yks päivä selostin kaverille kun joku vanhempi herra tuli kyselemään nappeja. Tulihan siinä rintareenin päätteksi vielä pelleiltyä kepillä jotain liikkuvuus harjotteita jotka ei oikein muistunu mieleen (on voinut näyttää melko naurettavalta)

Poljin eilen kuntopyörällä ihan omissa ajatuksissani, kunnes 5min kohdalla tajusin, että näkökentän laidalla joku on tehnyt vaakaprässiä sen koko ajan.
Kyllähän noita näkyy jotka tuntuvat lähtevän salille vain siksi että voi sanoa käyvänsä salilla. :D Vaikka ovatkin hoikassa kunnossa niin näyttää etteivät tee oikeastaan mitään. Pari päivää takaperin huomasin kun juuri samaisessa laittessa oli joku parikymppinen naisenalku istuksimassa. Painoa oli se pari lättyä ja sitä venkutettiin ilmeettömästi ja hiettömästi ties kuinka monta toistoa...

Olin eilen illalla salilla tekemässä vähän olkapäitä niin siihen viereen pamahtaa noin reilu parikymppinen aika laiha heebo täysissä treenivaatteissa, tämä herrasmies huitoo jotain ihme liikkeitä kahden kilon käsipainojen kanssa. Hetken päästä kyseinen tyyppi tulee sanomaan mulle "sulla on kyl tosi vahvan näköset kädet". Puhetyylistä ja habituksesta pystyy kyllä päättelemään aika nopeasti että ihan alan miehiä kyseessä. Kiitän kohteiliaisuudesta ja jatkan treeniä, voisin myös huomauttaa että en ole kauheasti perus saliharrastajaa isompi ja kyllä usein salilla joku isompi jamppa pyörii. Hetken päästä sama heebo tulee siihen vieraan ja tokauttaa "Noi sun olkapäät on kyl tosi leveet, miten sä treenaat niitä", Tässä kohtaa mulla on jo vaikea pidellä hymyä mutta kerron kuitenkin nopeasti treenini pääliikkeet. Noin 2 min myöhemmin sama tyyppi tulee viellä kolmannen kerran siihen viereen ja kysyy jos voin auttaa häntä vikan toiston kanssa, autan toki mutta tämän jälkeen sanoin että kiitos kaikista kohteliaisuuksista mutta nyt pitää kyllä keskittyä omaan treeniin. Tämän jälkeen hän ei tullut enään kertomaan kohteiliaisuuksia.

Oisit päässyt paneen!

Oon seurannu pullukkapojan treenejä ja se tekee rintaa jokapäivä. :( mavetin eilen ja siitä ei tullu yhtään mitään, kun perse oli niin jumissa. No mä söin kanaa ennenkuin tulin salille, niin meinas tulla aina ylös mavessa. No multa vähä aikaa sit revittii viimene viisaudenhammas ja siitä on vielä kuoppa ikenessä. No kesken sarjan kokeilin kielellä kuoppaa ja se tuntu hassulta. Sitten kun nostin, niin sieltä kuopasta tuli suuhun sellanen mätääntynyt kanan palanen, joka mun oli pakko nielasta. Maisu aika paskalle, meinas tulla oksu.

Onko muille pakkislaisille käynyt niin, että voimatasot on nousseet vitusti liian koviksi??
Tänään tulin salilta ja aloin voimieni tunnossa avaamaan ulko-ovea, niin KOKO ovi jäi käteen!!
Sitä nyt sattuu maratoonareillekin, että RIPA jää käteen, mutta että koko OVI!!

Eiks tää oo ihan yleinen ilmiö tällasilla "isojen poikien" saleilla että varsinkin pesutiloissa ei meinaa mikään kestää? Hanat jää käteen ja Meijerillä rikotaan keskimäärin 2 löylykauhaa päivässä. Ite töissä oon joskus repiny jääkaapin oven saranoiltaan.

Aaah sitä tunnetta, kun vetää pitkän rintapäivän ja pukkarissa huomaa, että housut olivat väärinpäin. Ainakin kanssaolijoilla mahtoi olla hauskaa, kun mä ihmettelinkin et miks kaikkia tänään hymyilyttää. Ei kyllä tajua itekään, et miten tota ei muka voinut huomata, eihän ne ees istu tai mitään. Voi perkeles.

Ootkohan löytäny minut salilta? Tuossa nimittäin yks päivä selostin kaverille kun joku vanhempi herra tuli kyselemään nappeja. Tulihan siinä rintareenin päätteksi vielä pelleiltyä kepillä jotain liikkuvuus harjotteita jotka ei oikein muistunu mieleen (on voinut näyttää melko naurettavalta)

Olisitkin ollut sinä :D toi olis sentään fiksun kuulosta ja liikkuvuus harjoittelut on ihan jees :hyvä:

mutta tää kaveri selosti hyvin kovaan ääneen miten HÄN haluaa horkkaa ja kaverille kanssa jotta siitäkin tulis tähtiurheilija.. mitä ei kuulemma voi olla ilman horkkaa...

Tänään sarjan välissä istuskelin penkillä ja peilin välityksellä katsoin kun ovesta tuli joku 35-45 pariskunta sisälle, ilmeisesti olleet viereisessä liikuntasalissa jossain jumpassa ja sieltä pölähtivät kuntosalin puolelle. No pariskunnasta nainen menee ensimmäisenä vatsakoneen eteen, laittaa kädet kahvoille mihin kädet normaalistikkin laitetaan ja rupeaa heiluttelemaan niitä. Samalla hän tokaisee ääneen ''mitäs kaikkea täällä voikaan tehdä??''. Peilin kautta seurasin tilanteen ja meinsahan siinä pieni naurun hörähdys päästä. :D No lähtivät kyllä yhtä nopeasti pois, kuin tulivatkin.

Salibandyjumppahomot. Koko sali niitten käytössä kaks tuntia..piti tyytä pommisuojan saliin. Ja vahtimestari rupes änkyttämää siitä kun kaksi kertaa parin tunnin sisään käyn salilla. No onneks hiljeni nopeesti kun otti "maksava asiakas" valtin käyttöön. :rock:

Ps. oli pakko lähteä hoitamaan asioita niin jäi treeni kesken. :jahas:

Aaah sitä tunnetta, kun vetää pitkän rintapäivän ja pukkarissa huomaa, että housut olivat väärinpäin. Ainakin kanssaolijoilla mahtoi olla hauskaa, kun mä ihmettelinkin et miks kaikkia tänään hymyilyttää. Ei kyllä tajua itekään, et miten tota ei muka voinut huomata, eihän ne ees istu tai mitään. Voi perkeles.

Tai paita nurinpäin, kaveri tuli sanomaan, että oot sitten xxl

Meidän salilla käy semmonen heppu, joka kyllä treenaa kovaa ja jopa isoilla raudoilla, oman ikäseks kaveriks, mutta vittu et se höpöttää kaverin kanssa ja jos sen eräs ??luokkakaveri?? sattuu samaan aikaan salille ni vittu sitä pelleilyn määrää sarjojen välissä ja puheenaiheet vaihtelee treenistä horkkaan ja huumeista tamppooneihin. Mietin vaan että tämä kaveri on varmaan joka sivulla aiheena tässä ketjussa, ja tämä kyseinen kaverihan olen minä :D Varsinkin kun sattuu näitä päiviä että vahingossa otan kyykyssä failuren tai penkkisarjan lopussa saan tangon toisen puolen laitettua telineeseen ja toinen jää ilmaan, jolloin tipahdan tangon mukana lattialle, kuten tänään kävi XD kyllä muut salilla kävijät saa varmaankin hyvät naurut mun ansiosta ja olen ylpeä siitä :D

Pari kaverusta käveli pukuhuoneesta suoraan penkille, toinen aloittaa 60kg:n setillä, toinen 80kg:n, ei minkäänlaista lämmittelyä alkuun, suoraan työstään painoilla, jotka vaikutti olevan 80-90% maksimiraudoista. Kiitos t: kiertäjäkalvosimet

Pari kaverusta käveli pukuhuoneesta suoraan penkille, toinen aloittaa 60kg:n setillä, toinen 80kg:n, ei minkäänlaista lämmittelyä alkuun, suoraan työstään painoilla, jotka vaikutti olevan 80-90% maksimiraudoista. Kiitos t: kiertäjäkalvosimet

Minäkin näin kerran tämmöstä päätöntö touhua suoritettavan. Lähti 90 kilolla kylmiltään tekemään. Game over tuli siinä vaiheessa kun tanko oli laskeutumassa rinnalle ja olkapää pasahti paskaks ja helvetillisellä kolinalla tanko ja painot lattialle. Kävi vissiin kipeesti siitä sadattelusta ja ulinasta päätellen.

Huvittavia nämä tyypit jotka tekee vipareita kilon painoilla (tässä ei vielä mitään väärää) ja sarjan jälkeen viskoo ne painot pitkin ja poikin salin lattiaa ihan kun ei jaksas laittaa nätisti paikalleen...

Back
Ylös Bottom