Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
komea meininki salikomedia ketjussa..
Hyvin taas näkyy kun pari tyyppiä täällä tyrmää omalla älyttömällä mutuilulla kaikki eventan tuomat pointit funktionaaliseen harjoitteluun. Ei ole minkäänlaista tietoa tai kokemusta puhumaan harjoittelumuodosta mutta silti tyrmätään asia. Ei herranjumala se normipuntti treeni pelkillä suorilla sarjoilla ole kaikkivoipa harjoittelu muoto.
Jos punnertais lipputanko perseessä samalla kun eskimoperhe soittaa huuliharppua niin se ois varmaan funktionaalista treeniä? Luulisi ainakin että se kehittäisi hermostoa eri tavalla kuin tavallinen penkki.
Lets talk about functional training!
Seki muute on outoo ku kaikki eristävät liikkeet tuntuu monie mielest iha epäluonnollisia ja ei kannatas ollenkaa tehä ku ei niist tuu "oikeesti" voimakkaik ku lihakset o kuulemma tarkoitettu toimii yhdes jne. Mut itse nään sen nii et vaik teenki eristäviä rinnal ojentajil ja myös etuolil ni eiköhä ne yhdeski sit pysty "arki"tilanteis toimii.. :D
Täh :D? yleensä en tuomitse ihan helpolla mitään, mutta kyllä mä oon ihan 99,999 % varma siitä että penkkaus eri määrä painoja tangossa on jo lievän autismin merkki. Noi nyt on ihan eri juttuja noi jumppapallon päällä treenaamiset sun muut.
. Ja sen verran haluaisin selventää ettei mulla ole mitään toiminallista harjoittelua vastaan, toimii varmaan joillakin, kunhan vitsailen.kylläpäs tämä havaintoni herätti keskustelua. Jos tekee funktionaalisesti huteran jonkun 8 toiston SARJAN (sarjoja siis 1 kpl), niin kannattaisiko kuitenkin tehdä sarja molemmin puolin kiekkoja välillä vaihtaen ettei kasva funktionaalisesti kieroon?Joku jätkä teki sarjan penkkiä siten että toisessa päässä oli kymppi ja toisessa vitonen. Kiekot eri värisiä ja kokoisia, numerot niissä riittävän suurella. En jaksanut kysyä.