Ainakin kerran olen aiheuttanut komediaa salilla(kin).
Menin uudelle salille treenaamaan tosi väsyneenä kaikki sujui kuin tanssi kunnes tuli ylätaljan vuoro, painoa 70kg tarkoituksena ottaa vielä lämmittelysarjaa 12-15 toistoa VETO ja tanko ei liiku mihinkään.. Mä ihmettelin et mitä helvettiä ja totesin mielessäni et tää on vaan erilainen laite painoja reilusti pois ja taas VETO -> ei mitään liikettä pakassa.. Tässä vaiheessa tajusin et hitto täähän on tietysti tuplapakallinen talja, eli painoa onkin +130kg ja max paino on 200kg, siinä sit pyörin taljan vierellä ja mietin mitä helvettiä kun ei löydy vapautusvipua ja 100kg ei inahdakkaan.. Vieressä treenaavaa kaveria alkoi jo naurattaa aika huolella ja meikäläinen vaan miettii et mitä ihmettä?
Vilkaisin sitten ENSIMMÄISEN kerran kunnolla siihen perkeleen vetotankoon joka lepäsi pienen pienillä kannakkeilla! tanko kannakkeilta pois ja posket punasina tekemään sarjaavieläkin naurattaa ku satunnaisesti käyn tuolla salilla.
Samanlainen hairahdus sattunu itellekki. Tässä kerran rintapäivänä oli pecdec vuorossa, löin kapulan oikeeseen levyyn, haukkasin happea ja aloin vääntää. Ei vaan liikkunut. Kelasin siin samalla, et justhan mää oon saanu tässäkin isompia painoja ylös, ei pitäs olla siitä kiinni! Laitteen takaa tuli vanhempi herra sitten jeesaamaan meikää hädässä, ja rysäytti laitetta kunnolla (laitteessa oli ollu aikaisemmin isommat painot lukittuna tapilla, ja koska tää laite on semi-paska, niin tappi ei ollut irronnut näistä lisäpainoista). Avunauttajalla kasvoi pituus ainakin kymmenellä sentillä, rinta röyhistellen pienen kaljamahansa kanssa tokas vaan et "tää sali on vähän tämmönen tekniikkalaji" :face: Justiinsa. Eiku reeni loppuun...
vieläkin naurattaa ku satunnaisesti käyn tuolla salilla.