Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Helvetin kova liike, huolimatta sen komediapotentiaalista. ;)Tänään nuori mies ja nainen vimpan päälle tiukoissa salikuteissa oli tekemässä liikettä missä yläselkä oli penkin päällä, jalat maassa ja levypaino nivusissa. Sitten nussimisliikettä kropalla. Tämä itsessään oli jo hieman huvittavan näköistä toimintaa, viimeistään viimeisessä sarjassa kun nainen alkoi jo suht äänekkäästi voihkimaan ja miehenkin naama punottaa siihen malliin että pelotti että se juuttuu levypainoon kiinni :D![]()
Olen jo liian monta kertaa nähnyt useamman henkilön tekevän liikettä missä seisotaan taljan edessä, otetaan siitä kahvasta (lyhyt suora tanko) kiinni ja kädet suorina nylkytetään sitä taljaa rinnan korkeudella parin sentin liikeradalla ylös alas. Tietääkö kukaan onko tuolla liikkeellä/vatkaamisella oikeasti joku funktio, sillä näyttää kohtalaisen huvittavalta ja oudolta :D. Oletteko itse törmänneet samaan?
Tässä ketjussa tiivistyy aika monta asiaa, miksen tykkää salilla käydä, ja mieluiten treenaan yksin. Ei kiinnosta miettiä miltä mikäkin mun treeniliike saattaa jostakusta näyttää tai milloin teen jotain "väärää". Hohhoijjaa, mut mikäs siinä. Toisaalta hienoa jos jonkun päivää voi tuossakin muodossa piristää. Varmasti löytyy tapauksia joille itsekin (sisäisesti) nauraisin, mutta kovin pahantahtoisilta ja umpimielisiltä jotkut näistä viesteistä vaikuttaa, ja sehän vain vähentää uusien harrastajien intoa salillakäymiseen. Noh onneksi suurin osa on varmasti fiksua väkeä.

Tänään salilla joku poika teki penkkipunnerrusta seisaaltaan...
Anteeks mitä??Tänään salilla joku poika teki penkkipunnerrusta seisaaltaan...