Eilen yksi muilta mailta kotoisin oleva aiheutti pientä hilpeyttä tekemällä kuvan kaltaisella laitteella vatsoja, samalla kun puhui kännykkään toisella kädellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On koomista, todellakin..Ettei kaikkien urpojen tarvitsisi erikseen kertoa kuinka hyvin tai huonosti lämmittelee, mitä jos katsottaisiin asiaa fysiologisten faktojen kannalta. Siellä sanotaan, että lämmin lihas toimii paremmin kuin kylmä lihas. Venytelty lämmin lihas toimii paremmin kuin venyttelemätön kylmä lihas. Näiden faktojen valossa siis paras penkkitulos syntyy venytellyllä lämmitetyllä rintalihaksella. Parhaan vasteen egon rakennukseen saa, kun vetää kylmiltään, liian isolla painolla, paskalla tekniikalla ja eilisillan promillet veressään. Kukin tehköön kuten haluaa.
Häiritsevät/tuijottelevat homot pitää pistää ruotuun eikä peitellä repeämisiä. Eipä sillä tosin olis väliä vaikka ois hetero, sama pätee.....
Meidän salilla käy harvoin, mutta kuitenkin sillon tällöin sellainen "vanhanliitonhomo". Harmaat olkapäihin ylettyvät hiukset ja joku vanha adidaksen verkkatakki joka napaan asti auki+pitkät suorat tanssihousut.
Aina, kun herra astuu salille, niin ilmapiiri muuttuu täysin. Herralla on sellainen outo tapa, että hakee kaikista salilla olevista katsekontaktia. No tein eräs kerta istuen pystypunnerrusta käsipainoilla, peili oli siinä edessä ja suhteellisen keskittyneenä, niinkuin aina ja tarkailin omaa liikerataani peilin kautta. Erehdyksissäni sarjan loppuvaiheilla vilkaisin sivulle siitä omasta liikeradasta ja se vanha pieru kyttää sieltä peilin kautta, noin parin metrin päästä. No en omaa mitään kovin hyvää pokeri naamaa ja repesin oikein kunnolla lähes samantien. Hinttihän sen samantien huomasi ja täytyi keksiä jotain. Heitin siihen heti perään sitten, että "Ei perkele, kun on kevyttä, oikein naurattaa" ja otin väkisin pari hikistä pakkotoistoa siinä samalla. En tiedä menikö heittoni läpi, mutta onnekseni poistui kyttäämästä. :dance:
afsg sanoi:Tuosta tuli mieleen, että joku hentonen tyttö teki taljassa toisella kädellä jotain ojentaja punnerrusta ja toisessa kädessä oli käsipaino, jolla teki hauiskääntöjä.
Ehkä kyseessä oli vain totaalinen SUPERsetti käsille? :D

Haluaisin vielä vähäsen takertua tuohon PT-aiheeseen.

Oltiin yläasteella uima-hallin salilla tyttöjen liikuntatunnilla, mä en tajunnu heti mutta kaikki muut kyllä tajus kun siellä oli joku äijä jolla stondas samalla kun rautaa reuto, hävisin minäki siitä sitte aika äkkiä kun tajusin. Kaiken lisäks se tuijotteli ihan häpeilemättä. Hyi v***u..!

Haluaisin vielä vähäsen takertua tuohon PT-aiheeseen.
Lähetään vaikka tuosta Orin postista liikkeelle, missä hän sanoi, että hänen mielestään välillä tuntuu, että personal trainerin tehtävä on olla vain asiakkaan kaveri.
Tai sitten kyseessä oli vain Functional Training. Googlaamalla lisää. Itse en kyseistä harrasta, mutta varmasti tulee outoja katseita jos teet kyseistä treeniä![]()
Ei ole Pihkalan sali, 450km alempana etelässä on tämä sali, mutta voi olla, että käy molemmissa, joka selittäisi tuon harvoin täällä käymisen. :lol2:
Osanottoni, mikäli samanlainen sälli teidänkin salilla. :D
EDIT: Jaa toi onkin Hyvnikäällä vai missä toi pihkalan sali? Sitten on hyvinkin mahdollista, että on sama henkilö. Itse käyn täällä Hämeenlinnassa salilla.
Joo Pihkalan sali Hyvinkäällä, olin aivan varma että sama jamppa ja sali kyseessä. Mutta eipä liene mahdoton ajatus että se hän käy välillä Hämeenlinnassakin punttailemassa.
Tai jos se oli euro training

eilen pisti hymyilyttämään kun joku kaveri teki jotain ojentaja liikettä nurkassa ja pieras aika kimakasti kukaan muu ei asiaa noteerannu kun heppu itse:hyvä: reenamme aika brutaalilla painonnosto salilla jossa töräyksiä kuuluu aikaajoin.oli vaan hauskaa ku kaveri aikansa hekotteli ja jatko narujen kiskomista.