Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Yritettiin siinä sitten hepulle sanoa että penkkipunnerrusta nyt ei voi tavan punnerruksiin juurikaan verrata. Tavan punnerruksissa kun ei tule painoa kun 50‰ kehonpainosta jos sitäkään, ja liikkeet muutenkin aivan erilaisia.
Helppo tarkistaa menemällä vaa'an päälle punnerrusasentoon.
Muistelen et se kuitenkin on enemmän kuin luulisi.
Liike on kuitenkin yhä eri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On nyt useamman kerran tullut joku vanhempi herrasmies tekemään maastavetoa mun painoil sarjojen välissä. Ei siinä sinänsä mitään väärää oo, mut painoista ja sarjan kovuudesta riippumatta kyseinen henkilö käy aina repimässä yhden toiston enemmän kuin mä. Ja tosiaan sen yhden sarjan jälkeen lähteekin sit taas meneen...

On nyt useamman kerran tullut joku vanhempi herrasmies tekemään maastavetoa mun painoil sarjojen välissä. Ei siinä sinänsä mitään väärää oo, mut painoista ja sarjan kovuudesta riippumatta kyseinen henkilö käy aina repimässä yhden toiston enemmän kuin mä. Ja tosiaan sen yhden sarjan jälkeen lähteekin sit taas meneen...
Ei kai siinä mitään komediaa ole että salillasi käy hieman sinua vahvempi herrasmies!

Ei kai siinä mitään komediaa ole että salillasi käy hieman sinua vahvempi herrasmies!

Boing mavella 60kg x8 ja herrasmies petrasi samalla painolla x9 :rock: (humor)

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Eli sua vähän harmittaa kun se on sua vahvempi?

Nuo asiaan perehtymättömien suorittamat vertailut on joskus huvittavia. Aikoinaan naapuri tykkäsi hiihtää ja usein muisti mainita ettei kuntosali ole oikeaa urheilua eikä se voima kasva, tulee vain hyödyttömät ilmapallolihakset. Otti sitten asiakseen tulla salille asti kertomaan että me ei olla yhtään mitään. Oli kuulemma ite koittanu ja penkannu 160kg heti pitkää sarjaa. Se oli kaverinsa luona kokeillut jotain kotikuntokeskus taljahässäkkää missä välityssuhteet muuttaa kuorman kevyemmäksi ja liikerata vajaa. Ei viittitty edes sanoa mitään, jätettiin se luuloihinsa.

En päässy tekemään ylätaljaa kun en päässyt istahtamaan siihen penkille. Polvet vielä niin kankeet ja kipeet leikkauksen jäljiltä että mä en vaan yksinkertasesti kyennyt istahtamaan alas :D Muutama ihminen siinä katto että mitä helvettiä tuo tuossa nyt oikeen pyörii ja hilluu kun puolukka pillussa, eikä sitten ees tehny mitään :LOL:

En päässy tekemään ylätaljaa kun en päässyt istahtamaan siihen penkille. Polvet vielä niin kankeet ja kipeet leikkauksen jäljiltä että mä en vaan yksinkertasesti kyennyt istahtamaan alas :D Muutama ihminen siinä katto että mitä helvettiä tuo tuossa nyt oikeen pyörii ja hilluu kun puolukka pillussa, eikä sitten ees tehny mitään :LOL:
Sama. Aina polvileikkausten jälkeen Hyljesoudulla mennään.
Vaikka meidän salilla sitä eri nimellä kutsutaankin.

Sama. Aina polvileikkausten jälkeen Hyljesoudulla mennään.
Vaikka meidän salilla sitä eri nimellä kutsutaankin.

Tuolla ei oo tohon ees mahiksia. Tai no. Jos kässäreillä tekee, ni vois onnistua. Mut vähän kun soveltaa ja hilavitkuttelee niin sai semmosen kohtuullisen satujumpan tehtyä.

Samalla salilla käy herrasmies, joka keskittyy ilmeisesti liikuteltavan raudan mahdollisimman suuriin kilomääriin kehoiluliikkeissä. Luulin jo nähneeni melkoisesti, mutta kickbackit 30-40kg painoilla oli jotain uutta.

Uudella salilla käy semmonen kohtuu hyvärunkonen mimmi, jolla on semmonen blender bottle sheikkeri. Siellähän on sisällä se metallinen pallo. No, kiinnitin yks päivä huomiota siihen palloon jostain syystä ja se oli joko hyvin pahasti ruosteessa tai sitten siinä oli hyvin paksu kerros jtn ruskeeta shaibaa. :yäk:

Uudella salilla käy semmonen kohtuu hyvärunkonen mimmi, jolla on semmonen blender bottle sheikkeri. Siellähän on sisällä se metallinen pallo. No, kiinnitin yks päivä huomiota siihen palloon jostain syystä ja se oli joko hyvin pahasti ruosteessa tai sitten siinä oli hyvin paksu kerros jtn ruskeeta shaibaa. :yäk:
Oisit kysynyt, että onko neidin sheikkerissä mahtollisesti hänen aunuksessaan piipahtanut geishakuulansa?

Kukaan mies ei ole tutkinut noin tarkkaan mun kuulia, eivät edes ne jotka ovat jakaneet talouden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom