Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

En tiedä kuuluuko sitten tämän komedian vaan vitutuksen piiriin. Mutta eilettäin salilla eräs kovakuntoinen mies oli tekemässä mavessa maksimeja, josta nyt lähti pienen pientä salille ominaista äänihaittaa, niin eiköhän eräs lösö-jonne tule siihen mahoinensa "voisitko mitenkään laittaa niitä painoja hiljempaa siihen lattialle, häiritsee tätä rauhaa salilla." :face: Ei helvetti sanon minä. Onneksi tämä mavettaja ymmärsi kyseisen lösö-jonnen urpoisuuden, ja jatko paukuttamista. Jännää sakkia.

"Rauhaa salilla"... vittu tuollaiset voisivat naamioida itsensä peruukilla ja huulipunalla ja siirtyä jonnekin ladylinelle. Siellä varmaan riittää hiljaisuutta ja rauhaa.

Muistinpa juuri, että taannoin vanhalla salillani eräs keski-ikäinen herra tuli hawaiiii-paita päällä, tukka taakse nätisti sliipattuna "tekemään" jalkaprässiä. Ei yleishabituksessa nyt niinkään ihmetystä ollut, mutta kun hän söi sipsejä samalla kun prässäili vajailla toistoilla. Ettäkä mitäkä?!

Muistinpa juuri, että taannoin vanhalla salillani eräs keski-ikäinen herra tuli hawaiiii-paita päällä, tukka taakse nätisti sliipattuna "tekemään" jalkaprässiä. Ei yleishabituksessa nyt niinkään ihmetystä ollut, mutta kun hän söi sipsejä samalla kun prässäili vajailla toistoilla. Ettäkä mitäkä?!

Se on varmaan kuullu, ku Mark Bell joskus söi penkkisarjojen välillä aina yhen sipsipussin, että sais energiaa.

Eilen salilla nuorimies kyykkäsi 60kg:lla sarjan 80kg jäi pohjaan.. seuraavana liikkeenä penkkipunnerrus maksimisarja 80kg 12toistoa rokänroll.. Sen verran salakuuntelin ettei kuulemma viitsi jalkoja treenata kun ne ei kehity.
KOva oli treeni muutenkin sällillä, 2 sarjaa kyykkyä 5 sarjaa penkkiä ja 30min hauista.

Tässä yksi ilta menin salille siinä 20.00 aikoihin eikä näkynyt ketään missään. Puhutaan koulun salista niin harvemmin kukaan tulee enää tuon jälkeen. Siinä sitten lämmittelin ja taisin etsiä jotain tiettyä biisiä kunnes kaveri taputtaa olkapäähän että terve. Paskahan se meinas tulla housuihin kun yhtäkkiä tyhjästä joku hyppää selän takaa. Mulla oli kuulokkeet korvilla niin en kuullut yhtään, että joku oli tullut sisälle.

OT. Kohta on taas se aika vuodesta kun komedia- ja vitutusketjut täyttyvät näistä uv lupauksen tehneistä. En malta odottaa! :hyvä:

Pitihä sitä eilen mennä tekemään päivän päätteeks selkä jumppaa salille, noh käväsin kaverin kanssa nopeasti asunnolla ensin että vaihan treeni vaatteet päälle, noh täytin siinä juomapulloon bcaa:t ja lähettii salille, pahaksi onneksi huomasin salilla että unohin vaihtaa ne treeni kamat päälle, no eiku selkää tekemään farkuissa niittivyössä ja bändipaidassa.. (vyö sen takia kun ei muuten pysy jalassa joten tää oikeen kruunasi sen että varmasti näytän idiootilta..) ja tietenki salilla oli se koko kylän söpöin tyttö kahtomassa kummastuneena mun treeniä...

Joku jannu teki yks päivä salille tullessaan selän ojennuksia joita seurasi hauiskääntö ylätaljassa niskan taakse niin paskalla tekniikalla etten oikeastaan tiedä tekikö se hauista vai yhdellä kädellä veteli latseja ja teki vielä jonku liikkeen jota en muista jonka jälkeen läks salilta. Noh, treenejähän on monenlaisia.

- - - Updated - - -

Pitihä sitä eilen mennä tekemään päivän päätteeks selkä jumppaa salille, noh käväsin kaverin kanssa nopeasti asunnolla ensin että vaihan treeni vaatteet päälle, noh täytin siinä juomapulloon bcaa:t ja lähettii salille, pahaksi onneksi huomasin salilla että unohin vaihtaa ne treeni kamat päälle, no eiku selkää tekemään farkuissa niittivyössä ja bändipaidassa.. (vyö sen takia kun ei muuten pysy jalassa joten tää oikeen kruunasi sen että varmasti näytän idiootilta..) ja tietenki salilla oli se koko kylän söpöin tyttö kahtomassa kummastuneena mun treeniä...

Ei sulla ny ihan kaikki taida olla kunnossa jos meet himaan vaihtaa vaatteita ja sit unohat vaihtaa ne. :D

Mun puolelta noloa komediaa, vastapuolen osalta "mikä ärsyttää salilla eniten"- matskua.
Olen jo 2 kertaa sarjan jälkeen voipuneena napannut lähimmän juomapullon ja alkanut tyytyväisenä kittaamaan - kunnes pullon oikea omistaja on keskeyttänyt lepohetkeni. :face:

Eilen salilla nuorimies kyykkäsi 60kg:lla sarjan 80kg jäi pohjaan.. seuraavana liikkeenä penkkipunnerrus maksimisarja 80kg 12toistoa rokänroll.. Sen verran salakuuntelin ettei kuulemma viitsi jalkoja treenata kun ne ei kehity.
KOva oli treeni muutenkin sällillä, 2 sarjaa kyykkyä 5 sarjaa penkkiä ja 30min hauista.

Ite ihmettelin kans ku joku äijä yks päivä mavetti 70 kilolla ja sen jälkeen penkkiä 80 kilolla. Ihmeellisiä suhteita joillain sarjapainoissa. Tai ehkä mä vaan oon outo ku penkkaan puolet mavesta about.

Ite ihmettelin kans ku joku äijä yks päivä mavetti 70 kilolla ja sen jälkeen penkkiä 80 kilolla. Ihmeellisiä suhteita joillain sarjapainoissa. Tai ehkä mä vaan oon outo ku penkkaan puolet mavesta about.

Tai sitten selässä voi olla jotain häikkää niin ei voi kovin rääkätä.

Ite ihmettelin kans ku joku äijä yks päivä mavetti 70 kilolla ja sen jälkeen penkkiä 80 kilolla. Ihmeellisiä suhteita joillain sarjapainoissa. Tai ehkä mä vaan oon outo ku penkkaan puolet mavesta about
Tai suoritti tota Mikenkin suosittelemaa selänlämmittelyä ennen penkkaamista?

Tai sitten selässä voi olla jotain häikkää niin ei voi kovin rääkätä.

Jep tän takia mäkään en yleensä naureskele muitten tekemiselle, tossa mun tapauksessa vaan oli komediaa se että kaveri mainosti kovaan ääneen miksei treenaa jalkoja :face: kun ne ei kehity sitten kumminkin yläkroppaa oli jaksettu jauhaa niin paljon että selvästi näki.

Tai suoritti tota Mikenkin suosittelemaa selänlämmittelyä ennen penkkaamista?

Tämä, monesti jengi tekee vain jotain mitä itse ei tee ja se otetaan välittömästi typeryytenä ja hölmönä puuhasteluna oikeiden touhujen sijaan. Tosijätkät käy vetää penkissä 200 ykkösen toppatakki päällä ja sitten saunaan.

Tämä, monesti jengi tekee vain jotain mitä itse ei tee ja se otetaan välittömästi typeryytenä ja hölmönä puuhasteluna oikeiden touhujen sijaan. Tosijätkät käy vetää penkissä 200 ykkösen toppatakki päällä ja sitten saunaan.

Kyllä sen hyvin usein näkee onko kyseessä typeryys vai ajatuksen kanssa tekeminen ;) esim: mä olen katsellut joskus pikajuoksijan treeniä joka näytti ihan saatanan typerältä mutta silti siitä jäi sellainen fiilis että kaveri teki kaiken juuri niinkuin piti.

Kyllä sen hyvin usein näkee onko kyseessä typeryys vai ajatuksen kanssa tekeminen ;) esim: mä olen katsellut joskus pikajuoksijan treeniä joka näytti ihan saatanan typerältä mutta silti siitä jäi sellainen fiilis että kaveri teki kaiken juuri niinkuin piti.

Samaa mieltä tästä, että kyllähän sen aika poikkeuksetta siitä henkilöstä näkee että onko esim. tuo 70kg mave sarja ennen penkkiä nimenomaan selän lämmittelyä penkkiä varten vai onko sarjapainot vaan noin pienet. Jos on vaikka joku loukkaantuminen ollut ja sen takia pienet painot jossain liikkeessä niin sitä ei voi samalla lailla nähdä.

Ensin mietin näitkö mut, mutta sitten tajusin, että enhän mä kahdeksaakymppiä penkkaa (mitä nyt kerran se on noussut). Muutama viikko sitten mavetin liikaa ja satutin selkäni. Sen jälkeen oon mavetellut varovasti. 90kg viime viikolla ei tuntunut selässä hyvältä, mutta sunnuntainen 70kg oli jees. Sitten samat painot penkissä.

Voi olla joku pro liiton nostaja.

Back
Ylös Bottom