Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Täällä ei ymmärretty komediaa voimien loppumisessa. Ja runkkupenkissähän ei ole mitään vikaa jos ei kisoihin treenaa, joten senkään suhteen ei tainnut komedia upota.

E: Ja ei aloteta sotaa asiasta runkkupenkki.

No täähän olikin sitte parasta komediaa....
Hhoijjaa. Sehän on tietysti hyvä jos kirjottajalla ei oo ikinä itelle tullu liikaa romua jossain liikkeessä, tai meinannu jäädä penkissä rinnalle ilman runkkua. Kuullostaa jo vähän salikonnien matskulta?

Hahahahhaha joku teki tänää penkkiä 50 kilolla :D:D:D hahahahhahahaha sitte laitto 2,5 lisää ja ei saanu ylös hahahahahhaaahahah, eeiku hups se olinki minä... :nolo:

Runkkupenkki

Nii. Tunnetuimpia runkkupenkkaajia taitaa olla Ryan Kennelly. Olis hauska nähdä kun Pakkiksen raati opettaa sille miten penkata :hyvä:

Anteeks jo etukäteen jos tulevassa tekstissä mainitsemani tyyli on joku topsecret tekniikka jota vaan harva käyttää ja on tosi hyvä.Ja sitten asiaan eli salilla joku vanha äijä jolla oli jotku helvetin pienet housut että melkee säkit näky ku katoin mitä se heiluu siinä ku se tekee penkkiä.Se sen tekniikka oli aika huvittava ku teki niinku sotilaspenkkiä ja samalla heilutteli vartaloa ja jalkoja ku teki toistoja eikä ollu edes siitä kiinni että sätkis ku ei jaksa : D, eipä nyt kauheen hauskalta tällee tekstin välityksellä kuulosta mutta hauskalta se ainaki näytti : D

Meidän salilla on jostain syystä miesten pukkarissa naissiivooja ja naisten pukkarissa miessiivooja. Tänään sitten treenin jälkeen ko. naissiivooja oli jynssäilemässä suihkutilan seiniä. En tiedä oliko tilanne hänestä jotenkin kiusallinen, mutta menin kylmänviileästi vaan sinne suihkuun kuitenkin, niin johan rupesi seinänjynssäyksen tahti kiihtymään :D

Eilen hiljaisella salilla olin menossa täyttämään vesipulloa salin toiseen huoneeseen, kappas vaan siellä olikin nuori mies housut kintussa punaiset bokserit loistaen toivottovasti ihastelemassa jalkojaan peilin edessä, taisi säikähtää ja hieman nolostuakin läsnäolostani, ainakin housut nousi yhtä nopeasti kuin puna naamalle, pokkaa pidellen täytin pulloni ja painelin takaisin toiseen huoneeseen tirskumaan :)

Joskus syksyllä olin treenaamassa ja odotin tärkeää puhelua, reidenkoukistajalaitteessa vika sarja meneillään niin puhelin pärähtää soimaan. Ajattelin sitten siinä että teenpä setin loppuun kun ihan pari toistoa jäljellä ja aloin kaivaa puhelinta shortseista. Juuri kun sain puhelimen korvalle ja itteni esiteltyä niin horjahdan siinä laitteessa, pakka kolisee vauhdilla alas ja puhelin lipeää kädestä lattialle mennen tuhannen päreiksi. Meni sitten sekä sarja että puhelukin siinä mehtään... :face:

Myöhemmin viime syksynä olin just lopettelemassa juoksumatolla kun kaveri tuli salille. Matolta poistuminen ei sitten tapahtunutkaan odotetun hallitusti ja tulin toinen kämmen ja jalkapohjat edellä maahan, sillein erittäin ninjamaisesti :D Kaveri oli siinä kävelemässä mua kohti ja sai siinä sitten naurut...

Sitten tässä ihan pari viikkoa takaperin menin salille ja ihmettelin että minkähän takia ihmiset kattoo. Olinkin sitten tullut punttaamaan kirkkaanpunaisissa uimashortseissa ja punaisessa jalispaidassa kun ei tarkemmin tullut kateltua kamoja pakatessa. Onhan se toisaalta ihan hyvä pukeutua huomioväriin että osaa muut varoa :D

Hah tulipahan aiheutettua varmaan jollekkin kokeneelle remmien käyttäjälle komediaa salilla kun vihdoin ja viimein itse sellaiset hankin enkä siis todellakaan osannut viritellä niitä oikein. Aika pelaamista oli varmaan 99% ajasta jolloin niitä käytin kunnes tuttuni tuli puntille ja opetti kuinka ne tulee laittaa :nolo:

Eilen oli ankara ylämäkireeni juoksumatolla menossa ja aloin juomapulloa kaivamaan telineestä, shortseissa ei ole taskuja joten pidän mp3:sta taktisesti sijoitettuna vyötäröllä housujen painamana.... noh aloin pulloa nostamaan ja sen prkl tarttu soittimen johtoon kiinni ja tiputti sen lahkeesta siihe matolle pyörimään, nopeasti yritin nostaa josta seurauksena komea ländäys naamalleen matolle ja siitä vaaauhdilla lattialle. Isojen aplodien saattelemana lähdin pukkariin keräämään itteäni ja totta kai kumarsin mennessäni :D

Olin eilen kuntotestattavana eräällä salilla. Testaajana oli sellanen suhteellisen kireessä kunnossa oleva pikkasta päälle parinkymmenen oleva mimmi.
Siinä sitten kokoajan oli sellanen näyttämisen halu ja ego senkun vaan kasvo kehujen myötä.
Sitten tuli tää pahamaineinen kovimmankin punttikarjun vihollinen; eteentaivutus.
Asetuin istualteen siihen ja ajattelin nyt, että vetäsen aivan jäätävät lukemat siitä. Neidin suusta kuului: "5..4..3..2..1..NYT" ja itsevarmuus sitten tippui egon saattelemana tavarajunan lailla sillalta alas. Rykäsin nimittäin itteni niin kovaa sinne eteen, että pääs niin jumalaton sprägäri persuksista, että taitaa neidillä vieläkin korvissa tinnittää.
Neitiä vähän sitten hymyilytti tän jälkeen. Itteäni ei.
Tulipahan nekin H**********n testit tehtyä.

Sitten tää toinen stoori, joka on vähän lyhkäsempi.
Tulin just salireenin jälkeen suihkusta, ja viihdyin vähän pidemmän aikaa munasiltani siinä pukkarissa, kun siellä ei sitten ketään muita ollut.
Menin sitten yhden kaappirivin taakse kattelemaan peilistä selässäni olevaa vittumaista ihottumaa.
Kun olin palaamassa kaapille, niin siinä käytävän puolessa välissä oli tän salin naispuolinen pirtsakan olonen nuori työntekijä imuri kädessä tulossa mua kohti. Siinä sitten pysähdyin ja vaihettiin nopeesti katseita ja emäntä painelee hirveetä kyytiä ulos pukkarista. Mitään muuta sen suusta ei kuulunu, kuin: "oi anteeks, herran jumala!".
Itteäni lähinnä vitutti se, että sen piti se helvetin imuri jättää siihen keskelle käytävää.

Joo, ajatteli että noin isoa en jaksa imeä. Otampa imurin mukaan. Alastoman toduuden paljastuttua, siivooja koki samoin kuin Moses nähtyään palavan pensaan. " Forgive me, oh God ".

Mä luulen että Peltsitroni on hyvässä kunnossa kun tollaista aiheuttaa?

Itseä meinasi kerran nolottaa kun menin salile vähän aikaisemmin kuin yleensä. Muutama kaveri oli siellä reenamassa ja mankka huusi aivan tolkuttoman lujaa jotain mättömetallia. Minä kävelin suoraan mankalle ja väänsin ääntä pienemmälle päivitellen hirveää mökää. Pojan naureskelivat että pistä vaan pienemmälle vaikka tämä onkin meille varattu salivuoro. Pyytelin anteeksi. Sain jäädä treenaamaan.

Back
Ylös Bottom