Kyllä mää vähän luulen Darvi, että kyllä suakin nolottas, jos jengi näkis ne sun mikkihiiritangat sieltä sun trikoitten alta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää kyllä olla täysin loppuun ajettu jos ei tosiaan voi parinkymmenenkilon kässäreillä tehdä kohautuksia tai soutua ilman vetoremmejä. Ei ne muutamat forkku treenit kyllä tee yhtään mitään jos pikkutreenissäkin käytetään jo remmejä. Siinä se ote ja forkut kehittyy tekemällä, mutta kukin tavallaan. Itse en vaan kyllä omaa otevoimaa ja forkkujen kehitystä viittis tappaa tuolla tavalla...
Kyllä mää vähän luulen Darvi, että kyllä suakin nolottas, jos jengi näkis ne sun mikkihiiritangat sieltä sun trikoitten alta.
Juurihan mä sanoin, että mua noloittais, jos mun vaatteet näkyis treenatessa. Sun pitää jaksaa lukea se yksi rivi ihan sinne loppuun asti!
Pahoitteluni. Ymmärsin tuon kommenttisi sarkasmiksi. Taisinkin vain kuvitella liikoja.
Ei tää nyt enää mitään komediaa oikeastaan ole kun siihen on vuosien varrella tottunut, lähinna kai tragikomediaa. Oli vaan torstaina kun viimeksi kävin vakkari salilla omistaja kunnon kännissä tiskin takana ties kuinka monetta kertaa. Mutta eihän siinä, saahan sitä omiaan rikkoa, kai siellä käy sitten liikaa väkeä kun on varaa tuohon sikailuun. Tavallaan vähän säälittää kun mies elää muuten niin tervellisesti kuin vain voi mutta sitten toi viina aina selättää sen.
Väillä aijä on ollut alasti omassa yrjössään sammuneena johonkin laitteeseen kun aamutreenaajat ovat tulleet kortilla sisään. Pari vuotta sitten taaas se pasteeras keskellä päivää munasillaan ympäri salia sidukkapullo kädessä. Silloin työntekijät sanoivat että joko sä lähdet himaan tai me lähdetään:lol2:

Käykö tuommosella salilla porukkaa paljonkin? Itseä ei välttämättä oikein nappais jos omistaja kävelee munasillaan tai on sammunu laitteeseen.
Mitä väliä tuolla kuhan ei riehumaan ruppee :DMua lähinnä ainakin naurattaisi jos salin omistaja olisi alasti sammuneena lattialla.
Käykö tuommosella salilla porukkaa paljonkin? Itseä ei välttämättä oikein nappais jos omistaja kävelee munasillaan tai on sammunu laitteeseen.

Mua lähinnä ainakin naurattaisi jos salin omistaja olisi alasti sammuneena lattialla.