Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SuperStar sanoi:mä ootin koko stoorin ajan jotain tyyliin "sit se blondi alko riisuu itteensä ja ja..." :pervert:
BUAAHAHAHAA!! :lol2: :lol2: :lol2: ..."Dangerous" Dave Hassel...Fat22 sanoi:...Tyttö kysyi paljonko siinä oli painoa ja mä sanoin että '95kg mut ota huomioon et tein kapeaa penkkiä'...
IronMind sanoi:Mä taas koko ajan odotin että varmistaessa vähintäänkin mimmin puntista olisi vilkuttanut kämmenen kokoinen häpyhuuli tai että mimmillä olisikin ollut kassit, joita se olisi alkanut rytmikkäästi heijata näkökentässä kesken suorituksen.
Nyt jäi tuo kliimaksiosuus alkuperäisessä tarinassa vähän vajaaksi.
Koukkari sanoi:Olin viime viikolla tulossa myöhään koulusta ja ajattelin mennä salin kautta kotiin. No en ehtinyt edes pukuhuoneeseen kun kuulin salilta avunhuutoja. Juoksin sisälle saliin minkä ehdin, ja silmänräpäyksessä huomasin että penkillä makasi nainen tangon alla. Nostin tangon ylös ja samalla tajusin että nainenhan oli Karita Tuomola.
Välittömästi kun olin saanut tangon telineeseen Karita hyppäsi kaulaani ja sanoi:" Sinä olet sankarini, Joonas ei varmasti olisi jaksanut nostaa tuota painoa!"
-No eihän tossa nyt mitään, yritin esittää vaatimatonta.
Karita otti kädestäni kiinni ja alkoi vetämään minua naisten pukuhuoneeseen. Siellä hän otti kaikki vaatteensa pois ja sanoi voihkivalla äänellä:" Ota mitä haluat!". Meikä oli ihan
No seuraavana päivänä kerroin jutun kaverilleni koulussa. Kaveri tietysti kiroamaan että miksi hänelle ei käy koskaan niin. Hetken päästä hän jatkoi:"Mutta täytyy kyllä tunnustaa että teit viisaasti". "Ai miten niin", kysyin. "No kun otit sen sykemittarin, ei sen vaatteet olis kuitenkaan sulle mahtunu!" :wanha:
fasti sanoi:57 kg - ??? kg: Käytkö usein testomanin & Raudon kanssa salilla?
57 kg - ??? kg sanoi:Heh heh!! Mä oon kyllä lukenu niitä juttuja Suomi24:sta ja täytyy myöntää että ittekin yllätyin kun toi mun stoori muistutti niin paljon niitä juttuja. Joku älykäs tyyppi vois pitää tota jonkinlaisena ironisena vastaläppänä näille bodari-stooreille. Se ei ollu kuitenkaan tarkoituksenmukaista. Sitä paitsi joka sana tosta on totta!! :lol2:
Arska sanoi:Oli ottanut nähtävästi jutut totena, alkoi kyllä huvittamaan, myöntelin vaan: "että totta! linnaan vaan!"
rammuth sanoi:Onhan se aina kivaa kun uuden ennätyksen saa.
ja varsinkin kun ne KYNÄNISKAT katsoo mua pelokkaaasti.