Salikliimakseja!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salikliimaksi

Kerran ku olin just lämmitellyt, salille tuli mukavan oloinen todella luonnollisen kaunis nainen. Hutera ristikkäistalja meinas kaatuu sen päälle ja sain just siitä taljasta kii ennekö se ois osunu sitä. Mun lihakset pullistu ihan äärimmilleen kun mää nostin sen taljan takas pystyy. "Ootpas sää aika vahva", se sano ja talutti mut naisten pukuhuoneeseen.

Aluks luulin että se hakee jotain kylmävoidetta mun olkapäähän, joka vähän kärsi pelastusoperaatiossa, mutta se veikin mut vessaan ja otti itseltään kaikki vaatteet pois ja sano: "Mää haluaisin kiittää sua ku sää pelastit mut." VOU! Mää luulin, että mää otan sen, mutta se ottikin mut!! Meinas taju mennä sen kanssa. Miten nainen voi olla noin kiimainen! Sitten puolipyörryksissä vaatteet riekaleina kömmin miesten pukuhuoneeseen ja aattelin, että eiköhän tässä ookin tän päivän treenit.

:hyper:

Mun mielestä hieno threadin alotus... Miks pitää aina tehdä pilkkaa kaikesta? Itekki olin eilen salilla ja pyysin tyttöä varmistamaan kapeaa penkkiä ja tyttö siihen että 'ois paras jaksaa sitte' ja sainki 8*95kg mikä oli eräänlainen ennätys. Tyttö kysyi paljonko siinä oli painoa ja mä sanoin että '95kg mut ota huomioon et tein kapeaa penkkiä' hehe oon aika david.

SuperStar sanoi:
mä ootin koko stoorin ajan jotain tyyliin "sit se blondi alko riisuu itteensä ja ja..." :pervert:

Mä taas koko ajan odotin että varmistaessa vähintäänkin mimmin puntista olisi vilkuttanut kämmenen kokoinen häpyhuuli tai että mimmillä olisikin ollut kassit, joita se olisi alkanut rytmikkäästi heijata näkökentässä kesken suorituksen.

Nyt jäi tuo kliimaksiosuus alkuperäisessä tarinassa vähän vajaaksi.

Fat22 sanoi:
...Tyttö kysyi paljonko siinä oli painoa ja mä sanoin että '95kg mut ota huomioon et tein kapeaa penkkiä'...
BUAAHAHAHAA!! :lol2: :lol2: :lol2: ..."Dangerous" Dave Hassel...

Vittu toi oli muuten hyvä!!

Omakohtainen huippuhetki:
Ennen salille lähtöä oli vähän jotenkin kummallinen olo... vatsassa kiersi ja muutenkin heikotti. Pääsin salille asti ja ryhdyin tekemään raskaita kyykkyjä aina ykköseen asti. Paha olo oli hieman lannistunut mutta heikotusta, kuumotusta ja vatämätöntä oloa oli edelleen hiukan. Loppujen lopuksi tein kuin teinkin uuden henk koht enkan ja fiilikset huipussa. Salin jälkeen palautumisjuoma, vatsassa alkoi taas tuntumaan kummalta ja kuumotti entistä enemmän. Kotiin tultuani pakolliset pastat ja jauhelihat pötsiin jolloin paha olo sen kuin paheni ja alta kolmenkymmenen minuutin siitä lansi laatta ensimmäisen kerran. Vatsatauti ja 39 kuumetta iski.

Näin jälkeenpäin on pakko myöntää että tuntuu se aivan v***n hyvältä tehdä uus kyykkyenkka kuumeisena alkavan vatsataudin oireilulla. Yeha buddy!

IronMind sanoi:
Mä taas koko ajan odotin että varmistaessa vähintäänkin mimmin puntista olisi vilkuttanut kämmenen kokoinen häpyhuuli tai että mimmillä olisikin ollut kassit, joita se olisi alkanut rytmikkäästi heijata näkökentässä kesken suorituksen.

Nyt jäi tuo kliimaksiosuus alkuperäisessä tarinassa vähän vajaaksi.

:lol2: :hyper: :lol2:

Eilen tuli salikliimaksit kaks kertaa kyykyn jälkeen vessanpönttöön. Oksennukset siis :D

Olin kerran salilla ja siellä oli kaunis nainen. Kyykkäilin siinä ja aattelin että kävisin sen juttusilla. Sitten kuitenkin tajusin että mulla ei oo mitään mahdollisuuksia kun oon ruma, heikko ja... no kaikinpuolin surkea. Sehän rupes ärsyttämään ja vittuuntuneisuuksissani vedinkin kovat jalkatreenit...

Mikskähän mulle ei tapahdu mitään hauskaa salilla..?

Olin viime viikolla tulossa myöhään koulusta ja ajattelin mennä salin kautta kotiin. No en ehtinyt edes pukuhuoneeseen kun kuulin salilta avunhuutoja. Juoksin sisälle saliin minkä ehdin, ja silmänräpäyksessä huomasin että penkillä makasi nainen tangon alla. Nostin tangon ylös ja samalla tajusin että nainenhan oli Karita Tuomola.

Välittömästi kun olin saanut tangon telineeseen Karita hyppäsi kaulaani ja sanoi:" Sinä olet sankarini, Joonas ei varmasti olisi jaksanut nostaa tuota painoa!"
-No eihän tossa nyt mitään, yritin esittää vaatimatonta.
Karita otti kädestäni kiinni ja alkoi vetämään minua naisten pukuhuoneeseen. Siellä hän otti kaikki vaatteensa pois ja sanoi voihkivalla äänellä:" Ota mitä haluat!". Meikä oli ihan :hyper:

No seuraavana päivänä kerroin jutun kaverilleni koulussa. Kaveri tietysti kiroamaan että miksi hänelle ei käy koskaan niin. Hetken päästä hän jatkoi:"Mutta täytyy kyllä tunnustaa että teit viisaasti". "Ai miten niin", kysyin. "No kun otit sen sykemittarin, ei sen vaatteet olis kuitenkaan sulle mahtunu!" :wanha:

Koukkari sanoi:
Olin viime viikolla tulossa myöhään koulusta ja ajattelin mennä salin kautta kotiin. No en ehtinyt edes pukuhuoneeseen kun kuulin salilta avunhuutoja. Juoksin sisälle saliin minkä ehdin, ja silmänräpäyksessä huomasin että penkillä makasi nainen tangon alla. Nostin tangon ylös ja samalla tajusin että nainenhan oli Karita Tuomola.

Välittömästi kun olin saanut tangon telineeseen Karita hyppäsi kaulaani ja sanoi:" Sinä olet sankarini, Joonas ei varmasti olisi jaksanut nostaa tuota painoa!"
-No eihän tossa nyt mitään, yritin esittää vaatimatonta.
Karita otti kädestäni kiinni ja alkoi vetämään minua naisten pukuhuoneeseen. Siellä hän otti kaikki vaatteensa pois ja sanoi voihkivalla äänellä:" Ota mitä haluat!". Meikä oli ihan :hyper:

No seuraavana päivänä kerroin jutun kaverilleni koulussa. Kaveri tietysti kiroamaan että miksi hänelle ei käy koskaan niin. Hetken päästä hän jatkoi:"Mutta täytyy kyllä tunnustaa että teit viisaasti". "Ai miten niin", kysyin. "No kun otit sen sykemittarin, ei sen vaatteet olis kuitenkaan sulle mahtunu!" :wanha:

:offtopic: samaan sarjaan voisi laskea tämänkin: "tuollasen naisen kun sais sänkyynsä niin sitä lähtis heti vessaan runkkaamaan"

fasti sanoi:
57 kg - ??? kg: Käytkö usein testomanin & Raudon kanssa salilla?

Heh heh!! Mä oon kyllä lukenu niitä juttuja Suomi24:sta ja täytyy myöntää että ittekin yllätyin kun toi mun stoori muistutti niin paljon niitä juttuja. Joku älykäs tyyppi vois pitää tota jonkinlaisena ironisena vastaläppänä näille bodari-stooreille. Se ei ollu kuitenkaan tarkoituksenmukaista. Sitä paitsi joka sana tosta on totta!! :lol2:

57 kg - ??? kg sanoi:
Heh heh!! Mä oon kyllä lukenu niitä juttuja Suomi24:sta ja täytyy myöntää että ittekin yllätyin kun toi mun stoori muistutti niin paljon niitä juttuja. Joku älykäs tyyppi vois pitää tota jonkinlaisena ironisena vastaläppänä näille bodari-stooreille. Se ei ollu kuitenkaan tarkoituksenmukaista. Sitä paitsi joka sana tosta on totta!! :lol2:

Eräs ei treenaava tuttavani oli lukenut noita Testoman juttuja jostain. Tyyppi alkoi tuohtuneena selittää mulle hulluista hormooni bodareista. Oli ilmeisesti lukenut jutun jossa ne kävivät Turussa, alkoi kirota että, "miten helvetissä ne tyypit voi öykkäröidä bussissa ja kiusata viattomia kanssamatkustajia, linnaan tuollaiset pitäisi laittaa!"

Oli ottanut nähtävästi jutut totena, alkoi kyllä huvittamaan, myöntelin vaan: "että totta! linnaan vaan!" :rolleyes:

Arska sanoi:
Oli ottanut nähtävästi jutut totena, alkoi kyllä huvittamaan, myöntelin vaan: "että totta! linnaan vaan!" :rolleyes:

No höh, eikö kaikki ookkaan totta mitä netistä lukee?? :hyper: :wall:

ei mutta uskomattomat naurut sai tästä ketjusta ja taas tuli duunissa muutama katse kun yks nauraa kippurassa koneen ääressä!

Miksköhän noihin kaikkiin "hyviin" salitarinohin liittyy aina joku uskomattoman hyvännäkönen blondi??

Orgastinen olo seuraa aina kun huomaa pystyvänsä parempaan kuin ennen tai kun huomaa ylittäneen itsensä. Sarjaennätystä seuraa tuhat pientä ja uutta maksimia yksi iso.

rammuth sanoi:
Onhan se aina kivaa kun uuden ennätyksen saa.
ja varsinkin kun ne KYNÄNISKAT katsoo mua pelokkaaasti. :david:

Mäkin treenaan vaan FITNESS-SALILLA jossa käy vaan säälittäviä KYNÄNISKOJA, jotka tekee kyykkyä jollain 65 kilolla!!!!! Mä tsiigasin kerran WTF??! Siellä on joku istuen tehtävä dippikone!!! Vittu mulle kelpaa vaan VAPAAT PAINOT, PRKL!!! :D

Tää on kyllä paras threadi aikoihin.... :D

Täytynee nyt ehkä kuitenkin myöntää, että eräänlainen kliimaksi oli kyllä se kun sain sen legendaarisen 100kg penkistä :)

Tänään meni puolentoista kuukauden treenin jälkeen taas 100kg penkiltä. 4 vuotta treenitaukoa takana. Tuntuu helevetin hyvälle.
Tästä on hyvä jatkaa esim 2*6 systeemillä seuraavaa tavoitetta kohti. Olkoon se 120kg tämän vuoden loppuun mennessä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom