Failure
Banned
Itsellä on aina musiikit korvissa, koska salilla soiva musa on usein niin paskaa. Ei sillä ole mitään tekemistä ylimielisyyden kanssa, nyökkään kyllä random ihmisille jos mulle nyökätään, vaikka onkin ne napit korvissa. Tarviin sen musan, että saan treenifiiliksen päälle. Muutenkin aika pitkälti keskityn tekemään vain omaa treeniä, olen omissa maailmoissani eikä se ole ylimielisyyttä vaan keskittymistä urheilusuoritukseen.
Kerran pari olen unohtanut ne napit pois, treenaa siinä sitten jotakin kovaa kyykkysarjaa kun radiosta tulee jotain saatanan Lauri Tähkää. Oikeasti silloin vituttaa, tekee mieli lähteä kotiin hakemaan se unohtunut musasoitin. Itselleni musa on salin ulkopuolellakin tärkeä henkireikä, treeni ei kulje jos on vääränlaista musiikkia taustalla. Hiljaisuus on ok, mutta jotakin iskelmää tai pehmopoppia, ei kiitti.
Kerran pari olen unohtanut ne napit pois, treenaa siinä sitten jotakin kovaa kyykkysarjaa kun radiosta tulee jotain saatanan Lauri Tähkää. Oikeasti silloin vituttaa, tekee mieli lähteä kotiin hakemaan se unohtunut musasoitin. Itselleni musa on salin ulkopuolellakin tärkeä henkireikä, treeni ei kulje jos on vääränlaista musiikkia taustalla. Hiljaisuus on ok, mutta jotakin iskelmää tai pehmopoppia, ei kiitti.