salien taustamusiikki -avautumista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Amerikan Jeesus
Katsokaas jos alkaisitte käydä ei-kaupallisilla saleilla ja hommaisitte jonkun mankan niin saa itse päättää mitä soitetaan.
Mutta ku ei oo kunnon "ei-kaupallista" salia täälläpäin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Mua ei ärsyttänyt Töölössä aikoinaan NRJ juuri ollenkaan. Ennemmin mua ärsytti se aerobicsalista kantautuva homoseksuaalisävytteinen kimittävä miesääni, joka kiljuu iloisesti jonkin vitun ärsyttävän dancecover-raiskausbiisin tahdissa. Oikeesti, minkä vitun takia aerobicmusan täytyy olla niin helvetin ärsyttävää? Joka slowaristakin on ilmeisesti PAKKO tehdä dääänsremix. Kuuntele siinä sitten jotain My Heart Will Go On -scheissea tuplatemmolla ja tee sarjaa. :rolleyes:

Toki tuokin ottaa päähän, ja homoseksuaalisävytteisiä miesääniä kuuluu Töölössä muualtakin kuin aerobicsalista :lol2:
Laajennuksen myötä onneksi nuo karmeimmat dancecoverit ei kuulu salin joka nurkkaan.

Originally posted by Richard75
Toki tuokin ottaa päähän, ja homoseksuaalisävytteisiä miesääniä kuuluu Töölössä muualtakin kuin aerobicsalista :lol2:
Laajennuksen myötä onneksi nuo karmeimmat dancecoverit ei kuulu salin joka nurkkaan.

Niin, rintafile tunnetusti treenaa Töölö Gymillä :D

Heh, muistanpa kerrankin kun Oulussa, Linnanmaan liikuntahallissa soi Novalta tai PissFM:ltä "Saat miehen itkemään" Pepe Willbergin herkästi esittämänä :itku: Oikeaa reenimusiikkia :)

Originally posted by Amerikan Jeesus
Meidän salillapa soi just se musa mitä meikä tai mun kaverit haluaa kuulla. Katsokaas jos alkaisitte käydä ei-kaupallisilla saleilla ja hommaisitte jonkun mankan niin saa itse päättää mitä soitetaan. On se niin mukava katsella kun papat käy 2 minsaa treenaamassa ja juoksemalla lähtevät pois kun pistetään kunnon mättöheviä soimaan :kippis1:

Jep, tänään treenin soundtrackkinä Krisium: Conquerors of Armageddon. Työpaikkasalin hyviä puolia, saa soittaa ihan mitä musiikkia haluaa, kun lähes aina saa treenata yksinään.

Huonoja puolia: jäi tänään tanko rinnalle lankkupenkkiä tehdessä. Olisi ollut apu tarpeen. Ei saanut tankoa varmistusrautoihin kun se saakelin lankku oli siinä välissä.

Omalla salillani on mahdollisuus soittaa omia kasetteja, viimeksi oli mukana Dion konsertti taltiointi eikä aamulla ollut ketään muita salilla---> volyymit kympille = selkä / käsi treeni meni kuin siivillä:thumbs: "Rainbow in the darkin" soidessa hoipuin jo orgasmin partaalla :D

Olen pahalla tuulella. Pakko kommentoida. Onkohan teillä elämässänne ongelmia koskaan ollutkaan.
Hommatkaa oma sali tai v***u se kannettava cd häkkyrä päähän.
Aargh, get a life ja mä tykkään siitä ruskeatraidatperskannikoissa piisistä,ja tuleppa vaihtamaan mun kanavaa,go 4 it:evil:

BTW jaksoin lukea tasan ekan sivun.

Originally posted by Sanniella
Olen pahalla tuulella. Pakko kommentoida. Onkohan teillä elämässänne ongelmia koskaan ollutkaan.

Lasketaanko karvan kasvu oudoista paikoista ongelmaksi ?

Universaali totuushan on, että se kyseinen kipale on jostain syvältä. Love :haart:

Originally posted by Sanniella
mä tykkään siitä ruskeatraidatperskannikoissa piisistä,ja tuleppa vaihtamaan mun kanavaa,go 4 it:evil:

En minäkään yleensä mitään metallia tai vastaavaa kotona kuuntele, mutta salille ne sopii paremmin kuin hyvin. Sen sijaan sinne ei sovi Celine Dionit tai Justin Timberlaket (meniköhän oikein). :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom