salien taustamusiikki -avautumista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Metal Gymillä soi metallin lisäksi myös Hevimetalli.

Kyllä sielläkin välillä samat levyt aika kauan soittimessa viihtyy. Yhteen aikaan sattui noloja tilanteita ns. siviilissä, koska, jos oli ajatuksissaan ja kuuli AC/DC:tä niin alkoi automaattisesti hakemaan kyykyn aloitusasentoa ja keräämään happea. Kun viereltä ei sitten kuulunutkaan ohjeita tyyliin; "tanko kunnolla selkään!", "rauhota, rauhota!" ja "polovee sivulle!" vaan sen sijaan kuului "mitä vittua toi tekee!?" niin siinä vaiheessa usein havahduin ja huomasin etten ollutkaan salilla...

...kerran tosin ehdin jo pyytää kympit lisää tankoon, kun oli niin kevyttä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by cartman74
Työpaikan salilla, jossa treenaan, käy myös paljon "normaalia" keski-ikäistä ja vanhempaa täti sekä setä treenajaa.
Normaalisti siis Nolva tahi Kissi soi.
Minäpä sitten poltin yhden CeeDeen AC/DC:tä, yhden Metallicaa ja kaksi CeeDeetä vanhoja hevikappaleita.
Kyllä siinä tädit on ihmeissään kun hevi soi ja p***a haisee.

Oikeesti muuten viime viikkoina paljon vähemmän noita tätejä tuolla salilla näkynyt. Mistäköhän johtuu? :rolleyes:

Heh. Olin mutsin duunin salilla, missä käy just samanlaista porukkaa ja kuuntelin Bodomeita aika hyvän kovusella äänellä. Ku joku 20 minuuttia oli kulunut ni yks tyyppi tuli kysymään, että voisko vaihtaa radioon, kun ei saa kirveelläkään selvää.:D
Tämän jälkeen tyyppi tuli vielä kysyy et "oonko kuullu Rammsteinii, se o hyvää plääplääpläää...".

Originally posted by Hgu
Käykääpä treenaamassa Ison Omenan Wellnesillä, varmasti ei rasita musiikki, koska SIELLÄ EI SOI MUSA OLLENKAAN! :curs:

Ai miksi? Tiedustelin itse samaa aikanaan ja minulle vastattiin, että asiakkaat ovat valittaneet musiikista, koska he eivät kuule jutella! :confused:

Hoh, tää oli kyllä ihan ykkönen.

Mitä noihin radio kanaviin tulee, niin mulle aika sama mikä siellä soi. En siihen pahemmin keskity, kunhan on jotain ääniä taustalla kun treenaa. Toki haaveilen jostain näppärästä mp3-soittimesta niin saisi jotain hyvää metallia salille mukaan.

NRJ:hän se Töölössä aina soi :curs:
Monen henkilön kanssa on juteltu salin huonosta musiikista, mutta valtaosa kai sitten ihan tyytyväisiä koska muutosta ei ole tullut.
MP3 soitin on onneksi keksitty. :)

Joo-o. Kiss fm soi salilla koko ajan ja siellä on telkkaritkii. Kuka vittu kattoo salilla telkkaria!? :curs:

Eilen yks vanhempi treenaaja pisti telkkarin kiinni, hyvä. Noh, vähä aikaa kului ja sellanen n. 20v kynis tuli ja laitto telkkarin päälle. Katteli sitä sitte sarjojen välissä silmät kiiluen. Eikä mitää lyhyitä taukoja ollu.

Ei punttisali oo mikää vitun elokuvateatteri tai disko, siellä treenataan eikä seurustella ja katota telkkua!! :curs:

Kuntopyörä-alueella telkkari on ihan ok, mutta varsinaisella punttisalilla sitä ei tarvi.

nimim. mp3-soitin joululahjaksi.

Todellakin ne keski-ikäiset novamuijat jaksaa ärsyttää. Eräs kerta kävin salilla ja pistin oman kasettini soimaan jossa heti ekana rockyn tunnari. Kerkes soida puol minuuttia kun nainen irtoaa lähentäjälaitteesta vaihtamaan radioo novalle. Novalta tuli hirvi-ilmoituksia. Ja loppuun "ei ku mä haluisin kuunnella tätä".
Äimän käkenä en saanut sanaa suustani.

Originally posted by N.O.Kummonen
Metal Gymillä soi metallin lisäksi myös Hevimetalli.

Kyllä sielläkin välillä samat levyt aika kauan soittimessa viihtyy. Yhteen aikaan sattui noloja tilanteita ns. siviilissä, koska, jos oli ajatuksissaan ja kuuli AC/DC:tä niin alkoi automaattisesti hakemaan kyykyn aloitusasentoa

Joudon työssäni palvelemaan asiakkaita ja hokemaan samaa lausetta ehkä satakin kertaa päivässä. Asiakkaan tullessa nousen seisomaan.

Siviilissä on noloa, kun tuolista noustessa suusta refleksinomaisesti pääsee järjettömältä kuulostava lausahdus, jolla ei ole mitään yhteyttä tilanteeseen.

Ei kai niin hyvin voi edes keskittyä ettei A.Kela tunkeudu tajuntaan kiduttamaan?
Kun treenaa myöhäisillassa niin saa yleensä soittaa ihan mitä haluaa...
( NRJ,KissFM,Nova : samaa paskaa eri paketissa )

Joillakin saleilla on sopimus NRJ:n kanssa, että ei saa soittaa muuta musiikkia salilla. Tästä hyvästä NRJ antaa salille halpaa mainosaikaa. Jos salilla soi muu kanava, niin sopimuksen rikkomisesta seuraa sanktioita kiinnijäätäessä. Kattelkaapa siellä salilla käydessänne onko seinällä NRJ-mainoksia... :)

Otin kerran MP3 soittimen mukaan salille, kun arvelin etta se olis hyva idea. Ehka ma olen "erilainen nuori", mutta se ei auttanu tippaakaan. Vitutti vaan, kun piti raplata sen kanssa koko ajan, ja meinasi vahingossa tormailla ihmisiin kun ei kuullu niita jne.

Taustamusa on kylla ihan jees, mun salilla ei oo musaa ollenkaan vaan pelkkaa raudan kolinaa, ja ainakin mulla hiljaisuudessa keskittyminen onnistuu mainoisti.

Vittu mulla meinaa räjähtää pään sisällä ja pahasti, kun joku sanoo: "Tää ylex on aivan perseestä, kuuntele kissiä, sieltä sentään tulee kunnon musiikkia". :curs: :curs:

Kotona oon nyt pääosin treenaillu ja musiikki on sen mukaista.
:) Fuel, Staind, Mudvayne, Seether, Foo Fighters, Disturbed, Dry Cell, Cold, Hoobastank.... :kippis1:

Originally posted by Richard75
NRJ:hän se Töölössä aina soi :curs:
Mua ei ärsyttänyt Töölössä aikoinaan NRJ juuri ollenkaan. Ennemmin mua ärsytti se aerobicsalista kantautuva homoseksuaalisävytteinen kimittävä miesääni, joka kiljuu iloisesti jonkin vitun ärsyttävän dancecover-raiskausbiisin tahdissa. Oikeesti, minkä vitun takia aerobicmusan täytyy olla niin helvetin ärsyttävää? Joka slowaristakin on ilmeisesti PAKKO tehdä dääänsremix. Kuuntele siinä sitten jotain My Heart Will Go On -scheissea tuplatemmolla ja tee sarjaa. :rolleyes:

Oulun VRn salilla soi useimmiten iskelmäradio mutta se vaatii että joku seisoo aiwan vieressä antenni kourassa. Muuten kuuluu enimmäkseen kohinaa tai venäjänkielisiä säätiedotuksia. Useimmiten salin akustisen miljöön täyttää kuitenkin miehekkäät saatana-vittu-perkelekarjahtelut lihasten laulaessa hoosiannaa :david:

Aina löytyy ihmisiä joiden mielestä metalli tai muu Oikea salimusiikki on kamalaa kissantappo-viiltely-paskaa. Nimimerkillä katseita selässä. Yleensäkään salilla ei kukaan sano mitään jos vaikka Sentenced tai Megadeth tai mikä tahansa soi mutta annas olla kun ne kaksi apinaa tulee vinkumaan salille niin ai perkele kun on kauheeta musiikkia. Ensimmäisenä sen ämmän käsi tavoittaa volyyminapin jonka jälkeen saa vain arvailla että mikäs biisi tää on kun ei nyt oikeen kuule..ja se toinen köntys ottaa ja vittuilee sitten muuten vaan kun pitää salilla huudattaa jotain äyväyväää-musiikkia,weeehaa!

Aina on joku joka ei tykkää,joka haluaa kuunnella Samuli Edelmania ja Yön Rakkaus on lumivalkoista..hihhaa. Loppujen lopuksi sillä musiikilla ei itselleni ole niin järjettömän suurta väliä mutta joskus tietää että olisi paremmat agret käsillä jos kuuntelisi jotain muuta kuin Pågens-syötävää sinulle -mainoksia.

Hyvät agrethan siitä saa, kun Justin Timberlake alkaa ulvomaan radiossa. Jos salilla soisi hyvä musiikki, saattaisin keskittyä enemmän musiikkiin kuin treenaamiseen.

Meidän salillapa soi just se musa mitä meikä tai mun kaverit haluaa kuulla. Katsokaas jos alkaisitte käydä ei-kaupallisilla saleilla ja hommaisitte jonkun mankan niin saa itse päättää mitä soitetaan. On se niin mukava katsella kun papat käy 2 minsaa treenaamassa ja juoksemalla lähtevät pois kun pistetään kunnon mättöheviä soimaan :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom