saliaika?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tytsy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä on varmaa ollu puhetta ennenkin...mutta mikä on siis 'hyvä' aika olla salilla? Jostain luin että noin tunti...????? :) ja voisko joku vielä valoittaa, että miksi?

Tunti on hyvä. Ei sitä edes jaksa vetää loppuun täysillä jos on pidempi treeni ja hormoonitasot laskee ton tunnin jälkeen.

Tunti kaikkineen, lämmittely + kevyt venyttely noin 10-15 min. punttia 30-40 min. ja jäähdyttely noin 10 min. Kotona sitten kunnon venyttely päälle.

Jep, tunti on ihan hyvä aika, ei kannata sitä kovin paljon ylittääkään.

Itse puntin nostoon minä ainakin käytän 35-45 minuuttia. Ennen tein just jotain reilua tuntia ja sillein niin lopussa alko jo hyytymään. Nykysellä ajalla jaksaa vetää täysillä loppuun asti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
70-90 joskus jopa 120min. Ei sitä sen kellon mukaan kannata reenata vaan reenaa rauhassa, menee se mitä menee.

Mä nostelen sil tahdil mikä tuntuu hyvälle...Riippuu ihan treeni ohjelmasta yleensä menee siihen 40min.70min kohalle...

Tunti punttien kimpussa on hyvä aika minulle. Siihen en kuitenkaan sisällytä mitään aerobisesti tehtäviä lämmittelyjä tai mitään venyttelyjä, ne tulee sitten päälle. Yleensä punttien parissa menee se 45-75 minuuttia.

30min - 2h on ihan ok. Riippuu treenijaosta ja tyylistä. Esim. 2 kertaa viikossa treenatessa pitäisi treeniajan olla paljon pitempi, kuin 4 kertaa viikossa treenaavalla.

Mä olen niin laiska venyttelemään että hävettää, hyvältä se tuntuu joka kerta kun viittii. Normi aika on vähän reilu tunti, siinä lämmittely mukana. Yhteensä tohon salikeikkaan meneekin sitten parhaillaan 3 tuntia jos joutuu Helsinki-Espoon ruuhkissa liikkumaan. :(

Itsellä aikaa menee 1.5h-2h riippuu miten jaksaa vetää ja ei sitä kelloa todellakaan kannata vilkuilla koko ajan vaan odottaa että palautuu kunnolla ja tekee sitten vasta seuraavan sarja että pystyy keskittymään siihen täydellisesti ja 100% teholla, jätetään kellonkatselu kilpajuoksijoille yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom