Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joonas ja mixu, anna mun kaikki kestää. Miksei ne osaa puhua? Tuntuu että tähänastisista "hahmoista" joita on esitelty puolet on hakeutunut lajin pariin sen takia koska ovat luultavimmin joutuneet kiusauksen kohteeksi sen takia että eivät osaa puhua.
Itsellä on ollut puhevika joka on täysin tipotiessään joten turha lässyttää etteivät ihmiset voi puhelleen mitään.

melkoista pötkyä taas tulee:dance2:

Manhoef tyrmäs alta 20s. Hunt on ottanu kuiteski Crocopin vasemman jalan potkun päähänsä ilman tyrmääntymistä.

Niin meinaat ihan tosissas että lyönnissä olis paukkua enemmän mitä potkussa:D Huomaa nyt sekin että hunt juoksee tuohon nyrkkiin.

joonas ja mixu, anna mun kaikki kestää. Miksei ne osaa puhua? Tuntuu että tähänastisista "hahmoista" joita on esitelty puolet on hakeutunut lajin pariin sen takia koska ovat luultavimmin joutuneet kiusauksen kohteeksi sen takia että eivät osaa puhua.
Itsellä on ollut puhevika joka on täysin tipotiessään joten turha lässyttää etteivät ihmiset voi puhelleen mitään.

Jos et tykkää niin ei ole pakko katsoa.

Taasko tämä sama paska alkaa? Kokeile saatko sun koko näppäimistön laitettua kerralla sun suuhun niin saadaan vähän helpotusta tähän kuraan. Mulla ei ainakaan ole minkäänlaista ongelmaa niiden puheiden kanssa..ton sun kommentoinnin on pakko olla joko sarkasmia tai jotain teidän inside juttua?

Eikös se kuulun ymmärtäminen ole sidonnainen älykkkyyteen? Enkä kysy tätä pelkästään pilkatakseni nvs:ää vaan ihan muutenkin.

Niin meinaat ihan tosissas että lyönnissä olis paukkua enemmän mitä potkussa:D Huomaa nyt sekin että hunt juoksee tuohon nyrkkiin.

Pointti oli kyllä siinä että Hunttia ei ihan tosta vaan tiputetakkaan. Ja tosiaan Manhoef yksi parhaimmista strikereista vaparin puolella ja hyvin pärjännyt myös K-1 raskaassa sarjassa

No vaikka sait sun änkytyksen pois kun pääsit kiusaajista eroon , mutta pahasti pojalla hissi jää puoleenväliin matkaa.
Miks vittu sä edes iniset, mee antaa jimille palautetta suoraan.

Tämähän on ihan yhtä totta kun se että kaikki koulukiusatut, finninaama nörtit rupee bodareiks ja homoseksuaalit fitness kisaajiks. Todellisuudessa ne kovimmat karjut makaa kotona sohvalla kotona kattomassa lätkää ja hakkaavat vaimonsa siinä sivussa.

Sitten asiaan. Todella hyvin tehty sarja, kunhan vaan katsoo sen verran pidempään että tajuaa monien Immun juttujen olevan hyvää läppää. Kiva että treenamistakin näytetään ja hyvä että ottelijoita on valittu myös amatööreistä mukaan.

huomaa myös minkälaisesta asennosta melvin ton pommin lähettää matkaan

no mun mielestä noitten puheessa oo mitään ihmeellistä. ei oo pakko seurata jos noin kyrsii

Aivovammasi ei kuitenkaan parantunut..?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dramatiikka puuttuu mikä on helvetin hyvä lajin imagon kannalta. Eipä ainakaan tän sarjan takia tarvii lukea kuinka hirvee laji vapari on ja kuinka jokainen harrastaja on väkivaltanen horkankäyttäjä.

Puolofftopik:
Kukahan tuon Outin käden on tehnyt? Siis tatuoinnin? On todella hieno ja hyvin tehty.
Mixun tatuoinnin tekijästä mulla on tiukka arvaus ja epäilen josko myös Outin tatska ois saman artistin tekosia.

Itse kanssa tykkään sarjassa siitä, että ote on hyvin "elämänmakuinen". On duunia ja perhettä ja siinä välissä pitäisi ehtiä jumpata myös välillä. Kovin oli nuoria sällejä viime jaksossa, mutta ainakin ton Jussin arjen kiireisiin oli helppo samastua.

Oliskohan tuossa aina torstaisin jakso missä tulee tuota miten noi on kehissä pärjänneet. Tällä viikolla teemana oli tuo Carelia Fightiin valmistautuminen, kenties ens viikolla sitten joku muu tapahtuma? Kylläpä jännittää. Tuskin saan viikkoon nukuttua.

Itse kanssa tykkään sarjassa siitä, että ote on hyvin "elämänmakuinen". On duunia ja perhettä ja siinä välissä pitäisi ehtiä jumpata myös välillä. Kovin oli nuoria sällejä viime jaksossa, mutta ainakin ton Jussin arjen kiireisiin oli helppo samastua.

Just näin. Monet varmaan pystyy samaistumaan tuohon kun duunin jälkeen pitäis treeneihin lähteä, muttaku olis kaikkea muuta, tai väsy. :E Itseäni ei haittaa hetkeäkään, jonkun "hahmon" puhe. Ja Outi on todella maukas. =)

Hikisten teinipoikien jumppaa on ihan OK katella :P, mutta viime jaksossa Outi kyllä vei päähuomion. Osoittaa hyvää pelisilmää ohjelman tekijöiltä, että castingiin "kirjoitettiin" myös rooli naiselle. Harvinaista herkkua. Tahtoo lisää!

Loistava ohjelma! Mua on kiinnostanu tää laji ihan helvetisti jo jonku aikaa, mut en jaksa keskittyy seuraa mitään jenkkihommia. ja jenkkihommilla siis tarkotan tätä samaa lajia, en mitää smackdownia. Nimenomaan valaisee myös meitä normaaleja kengänkuluttajia lajista ja antaa uusia näkökulmia niillekkin joilla on jotain lajia vastaan. Joku kyseli Outin tatskoista, uusimmassa tatuointi-lehdessä (1/10) on iso juttu ohjelmasta ja sen "hahmoista" ja jutuissa käsitellään myös luonnolisesti noita leimoja.

mut en jaksa keskittyy seuraa mitään jenkkihommia. ja jenkkihommilla siis tarkotan tätä samaa lajia, en mitää smackdownia.

Katoin tossa TUF 11 promon ja uskaltaisikohan varovasti toivoa, että nyt nää kännissä koheltelut jää tällä kaudella vähemmälle ja homma ei pyöri vaan valmentajan (lue: Titon) egon ympärillä ja keskityttäisiin siihen oleelliseen eli kilpailijoihin ja treeniin. (Onhan se toki kivaa harrastaa käytännön piloja toisten kustannuksella, mutta nää viime kausien sänkyyn kusemiset on niin nähty.) Tähän uuteen kauteen on saatu mukaan aika monta kovassa tiimissä treenaavaa sälliä. Nascar-kansalle on toki käsikirjoitettu ne pakolliset yhteenotot octagonin ulkopuolella :(

Irtonivel sanoi:
Puolofftopik:
Kukahan tuon Outin käden on tehnyt? Siis tatuoinnin? On todella hieno ja hyvin tehty.
Mixun tatuoinnin tekijästä mulla on tiukka arvaus ja epäilen josko myös Outin tatska ois saman artistin tekosia.
Taisin nähdä joskus Facebookissa kuvan, jossa Kehähaiden Jamba tatuoi Outia. En muista enää, että tatuoiko se kättä vai mitä, mutta tatuoipa kuitenkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom