Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toivottavasti tämä sarja korjaa maallikkojen mielipiteet vapaaottelua kohtaan ja nostaisi muutenki vapaaottelun todelliseksi urheilulajiksi josta voitaisiin uutisoida normaalien urheilulajien kanssa.

En sanonut etten saa selvää. Sanoin ettei se osaa puhua.
On kyllä luetunymmärtämisessä vikaa jos ei minun ihmettelystä saanut sen vertaa selvää.
Itse asiaan, ihan ok oloinen sarja. Paha heittää mitään viiltävää analyysiä vielä koska oli eka jakso kyseessä ja henkilöitä tehtiin tutuksi yleisölle.

Heh. Miten niin ei osaa puhua? Ihan selvää suomea puhui ja ymmärsin kaiken.

Hyvältä näytti.
Olisikohan ollut Olli kun piti hyvän puheenvuoron siinä keskipaikkeilla, kertoi ettei se vapaaottelu kuitenkaan mitään päätöntä touhua ole, toisin kuin yleinen käsitys luulee. Hyvin kuvaavasti osasi kertoa, että säännöt ovat kyllä pelkistetyt, mutta mitään sikailua tai todella vahingollisia iskuja ei sallita.

Jakso ei mitään hirveetä riippuvuutta seuraavaan jättänyt, mutta kyllä sen seuraavankin nyt mielellään vahtaa.

Ihan hyvää settiä, mutta hiukan liikaa toistoa. Miksun lyhyistä yöunista puhuttiin varmaan tuhat kertaa. Huvitti myös se, että aina kun Immu dallaili jossain niin soi se sama letkeä viheltelymusa : ).

oli just helvetin hauska, kun Immu chillaili jossain nii sama musa kuuluu taustalla koko ajan :Dmuutenkin iha symppis kaverilta vaikuttaa..

Koska se ärsyttää sua.

Sitten on ehkä parempi olla ihan hissukseen. Olettaisin, että kyseessä ei ole kuitenkaan ohjelma jossa puheenlahjat olisivat isossa roolissa kun sarjan päähenkilöt on valittu. Joku voi varmaan väsätä siihen tekstit tai joku vielä nokkelampi voi piirtää sulle paintilla saman kuvina jotta pysyt kärryillä.

Hyvältä vaikuttaa. Taitaa kyseessä olla vaparimiesten oma saippuaooppera :)

:offtopic: en ymmärrä mistä nvs valittaa. Onko mixu heittänyt hänet pihalle Nudesta ja siksi pitää tulla huutelemaan :D

Lupaavalta vaikuttaa! :worship:

Yksi asia jäi vaan kaivelemaan. Oliko Immu tosiaan parinkertainen Suomen / euroopan mestari, kuten tossa jaksossa kehui olleensa?
Jos oli niin hienoa mutta miten se on 3-8 rekordilla mahdollista?:wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lupaavalta vaikuttaa! :worship:

Yksi asia jäi vaan kaivelemaan. Oliko Immu tosiaan parinkertainen Suomen / euroopan mestari, kuten tossa jaksossa kehui olleensa?
Jos oli niin hienoa mutta miten se on 3-8 rekordilla mahdollista?:wtf:

eikö noi rekordit ole kuitenki 7-8-0 ?
euroopan mestaruus lukkopainissa 2004.

Immusta saa leppoisan kuvan ja sitä se onkin, mutta jäätävä kehässä. Näin Turuussa lähietäisyydeltä kun löi Lovestadin levyks kohtalaisen vakuuttavasti, näytti aivan kuin Jakobin poski olis haljennut siitä lämäristä.

Mun korvaan särähti se, että GB olis suomen ensimmäinen vapaaottelusali.
FFG lienee perusteetu kuitenkin hyvän matkaa ennen GBtä ja taitaa Kehähaitkin olla vanhempi myös vaparin saralta.

Mä ymmärsin, että oli kyse Helsingistä - ei koko maasta. FFG ja EKH ovat toki GB:tä vanhempia vapariseuroja.

Mä olin kuulevinani, että puhuttiin, että "koska maassa ei ollut..." Tosin ymmärtäähän sen, että Helsinkiläiselle Espoo on helvetti ja Turku taivas, niin maan käsite on sitten Helsinki. ;)

Eipä siinä... Kaikin puolin hemmetin hyvä ohjelma ja varmsti tulee seurattua. Enkä mene vannomaan etten kuullut/ymmärtänyt väärin kuulemaani. :D

Vaikka ihmisten puhetyylien ruotiminen jollain Pakkiksella vähän dorkaa onkin, täytyy todeta, että omalla kohdallani tuo Mixun persoonallinen puhetapa on vain plussaa. Olemukseltaan mielenkiintoinen ihminen, ei mikään vapaaottelijan stereotyyppi. Juuri tuollaisia persoonia viemään sitä lajia julkisuuteen, kiitos. Valmentaja-Ollin jutut ja valmennusotteet olivat ehkä parasta antia, mukavan jämäkkä kaveri. Ihan onnistunut debyyttijakso, kyllähän tätä ihan mielellään katsoo lisääkin.

Vaikka ihmisten puhetyylien ruotiminen jollain Pakkiksella vähän dorkaa onkin, täytyy todeta, että omalla kohdallani tuo Mixun persoonallinen puhetapa on vain plussaa. Olemukseltaan mielenkiintoinen ihminen, ei mikään vapaaottelijan stereotyyppi. Juuri tuollaisia persoonia viemään sitä lajia julkisuuteen, kiitos.
Samaa mieltä, hyvä valinta.
Valmentaja-Ollin jutut ja valmennusotteet olivat ehkä parasta antia, mukavan jämäkkä kaveri.
Ollin reenissä kerran olleena sanoisin että oli kyllä samanlainen kuin tässä sarjassakin, valmennusote oli mielestäni todella hyvä. Mielellään kuuntelee lisää tän sarjan puitteissa.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom