Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En sanonut etten saa selvää. Sanoin ettei se osaa puhua.
On kyllä luetunymmärtämisessä vikaa jos ei minun ihmettelystä saanut sen vertaa selvää.
Itse asiaan, ihan ok oloinen sarja. Paha heittää mitään viiltävää analyysiä vielä koska oli eka jakso kyseessä ja henkilöitä tehtiin tutuksi yleisölle.
Koska se ärsyttää sua.
Lupaavalta vaikuttaa!
Yksi asia jäi vaan kaivelemaan. Oliko Immu tosiaan parinkertainen Suomen / euroopan mestari, kuten tossa jaksossa kehui olleensa?
Jos oli niin hienoa mutta miten se on 3-8 rekordilla mahdollista?:wtf:
eikö noi rekordit ole kuitenki 7-8-0 ?
euroopan mestaruus lukkopainissa 2004.
Ok. Sherdogin rekordi oli 3-8.
Mä ymmärsin, että oli kyse Helsingistä - ei koko maasta. FFG ja EKH ovat toki GB:tä vanhempia vapariseuroja.
Samaa mieltä, hyvä valinta.Vaikka ihmisten puhetyylien ruotiminen jollain Pakkiksella vähän dorkaa onkin, täytyy todeta, että omalla kohdallani tuo Mixun persoonallinen puhetapa on vain plussaa. Olemukseltaan mielenkiintoinen ihminen, ei mikään vapaaottelijan stereotyyppi. Juuri tuollaisia persoonia viemään sitä lajia julkisuuteen, kiitos.
Ollin reenissä kerran olleena sanoisin että oli kyllä samanlainen kuin tässä sarjassakin, valmennusote oli mielestäni todella hyvä. Mielellään kuuntelee lisää tän sarjan puitteissa.Valmentaja-Ollin jutut ja valmennusotteet olivat ehkä parasta antia, mukavan jämäkkä kaveri.