Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyynärpäitä odottelen edelleen että tulee suomalaisiin otteluihin ni loppuis se lay and pray.
Ja nyrkkeilyyn ja painiin vaparia on siinä mielessä turha verrata, että ensin mainituissa lajeissa on ne samat säännöt kaikille, eikä mitään eri tasoluokkia tms. Varsinkin kreikkalais-roomalaisessa painissa juttu tuntuu menevän niin että joko ollaan painijoita tai ei, vähän kuin mäkihypyssä, harva sitäkään _harrastaa_...
Mä _harrastan_ painii :D offtopic mut piti nyt mainita.
Älä nyt hyvä mies herneitä vedä pikku provosta
En vain ymmärrä mikä siinä vasta-alkaneiden keskenään ottelemisessa närästää? Siitä ei käsittääkseni ole kuin hyötyä ottelijoille.
SVOL:n D-säännöt tai Shooton C+ -säännöt sopivat erittäin hyvin täysin amatööreillekkin.
Kritiikkiä pitääkin esittää, mutta itse jäin kaipaamaan sitä pointtia miksi 4kk reenin jälkeen ei voisi otella tekniikkaotteluita? Ei itsellekkään kyllä olisi tullut mieleen lähteä ottelemaan 4kk reenin jälkeen, mutta se johtui enemmänkin tietämättömyydestä ja harhaluuloista lajin "kovaa statusta" kohtaan.
Anteeks ny vaan, mut mä en jaksa lukee tästä ketjusta kaikkee, mut mua on jääny vaivaamaan, et mikä niissä Immun korvissa oikein on. Kummalle ne näyttää, ni oisko kellään tietoo?
Ns. kukkakaalikorvat, tulee yleensä painiessa tai korvaan lyönnistä. Yleensä kovan äijän tunnusmerkki ;-)
Se on kyllä ihmehomma, että joillakin korvat menee aivan romuksi ja toisilla taas ei. Eilen Pikku-Kakkosessa Yli-hannukselan Marko opetti lapsille painia. Pätkässä pisti silmään, että kaksinkertaisen olympiamitalistin korvat olivat hyvinkin normaalin näköiset.Ns. kukkakaalikorvat, tulee yleensä painiessa tai korvaan lyönnistä. Yleensä kovan äijän tunnusmerkki ;-)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kukkakaalikorvat
Se on kyllä ihmehomma, että joillakin korvat menee aivan romuksi ja toisilla taas ei. Eilen Pikku-Kakkosessa Yli-hannukselan Marko opetti lapsille painia. Pätkässä pisti silmään, että kaksinkertaisen olympiamitalistin korvat olivat hyvinkin normaalin näköiset.
Se on kyllä ihmehomma, että joillakin korvat menee aivan romuksi ja toisilla taas ei. Eilen Pikku-Kakkosessa Yli-hannukselan Marko opetti lapsille painia. Pätkässä pisti silmään, että kaksinkertaisen olympiamitalistin korvat olivat hyvinkin normaalin näköiset.
Voihan toisaalta olla myös niin että osa jengistä ei vaan respektin toivossa hoida korviaan, jos niihin tulee verenpurkaumia. :D
Vähän offtopiccia, mutta täällä näyttäisi olevan paljon kavereita eri seuroista ja antti lk lienee yksi SVOL:n pääpiruista?
Oletteko kuulleet mitään huhua pukkareissa, että milloin olisi seuraavat salikisat joissa olisi D-säännöin otteluita. Pari kuukautta sitten lupasin itselleni, että nyt olen valmis ensimmäiseen d-otteluun ja menen heti kun mahdollista, mutta eipä näy kisakutsuja! Painoakin olen painoluokkaan sopivana, jottei tulisi mitään kiirettä tiputtamiseen. Joka päivä olen päivitellyt nhb finlandin ja kulmassa.fi:n foorumeita, mutta é ölè.
(Melkein vuosi lajitreeniä takana 4x viikossa. + oheistreeniä)
Voihan toisaalta olla myös niin että osa jengistä ei vaan respektin toivossa hoida korviaan, jos niihin tulee verenpurkaumia. :D