Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
- Niin kovin paukku "hyviä" neuvoja rehtorilta kehän laidalla, että alkoi mietityttämään kumpi siellä kehässä matsaa.

- Peruskurssin "jos-parin-kuukauden-päästä-pääsis-matsaa-ois-aika-jees" Jyri... ei jeesus... jos joskus pääsee matsaa, selkäsauna 100% varma.

- Mixun baaritouhut ei kiinnosta, mutta ei kai se pahitteeks oo mainostaa omaa puoli tyhjää yökerhoa.

Pääsinpä avautuu

Olen osittain sun kanssas samaa mieltä tuosta matsaan-ja-heti -asenteesta. Taitaa olla tollasta aloittelijan yli-innokkuutta ja ehkä vähän liian suuria luuloja omasta kamppailutaitojen tasosta.
IMO ei näyttänyt järin vakuuttavalta se mitä hänen sparraamisesta näytettiin. Onhan se toki hienoa, että löytyy sisua ja uskallusta lähteä mittelemään kehään, mutta kyllä siellä kehässä on aika lailla eri meininki.
Mutta joka tapauksessa on tuo otteleminenkin semmonen asia, ettei sitä opi kuin ottelemalla.

Olen osittain sun kanssas samaa mieltä tuosta matsaan-ja-heti -asenteesta. Taitaa olla tollasta aloittelijan yli-innokkuutta ja ehkä vähän liian suuria luuloja omasta kamppailutaitojen tasosta.
IMO ei näyttänyt järin vakuuttavalta se mitä hänen sparraamisesta näytettiin. Onhan se toki hienoa, että löytyy sisua ja uskallusta lähteä mittelemään kehään, mutta kyllä siellä kehässä on aika lailla eri meininki.
Mutta joka tapauksessa on tuo otteleminenkin semmonen asia, ettei sitä opi kuin ottelemalla.

Meiltähän se on pois joku ensikertalainen saa kuokkaansa... :jaahas: Minusta on hyvä että nousevat kehään mahdollisimman aikaisin. Kehässä ollaan yksin, ja äippä ei auta vaikka kuinka armoa pyytelis. Siellä on dumari ja tiukemmat säännöt aloittelijoille, joten antaa mennä vaan. On se paljon turvallisempaa kun kadulla kikkailu.

Mä oon sitä mieltä että ihan turhaan jengi miettii et "pitäiskö vai eikö pitäis..?" Pitäis. Onhan se vitun hermostuttavaa mennä sinne, kun se toinenkin lyö ja perkele potkiikin vielä, mutta kyllä se aina nynnyilyn voittaa. Hävis tai voitti. Pääasia että nousee sinne kehään, eikä kompastu kehäköysiin. :)

- Niin kovin paukku "hyviä" neuvoja rehtorilta kehän laidalla, että alkoi mietityttämään kumpi siellä kehässä matsaa.

AndyS:n kanssa samoilla linjoilla, olisi kiva kuulla AndyS:n kysymyksiin vastaukset.
Pidän reksiä todella hyvänä kulmamiehenä mitä olen useasti päässyt läheltä todistamaan. Selvät ja hyvät ohjeet, kuuluva ääni ja neuvoo asiaa; sekä tsemppaava että neuvova tyyli. Jos on ongelmia tajuta kumpi siellä kehässä matsaa, katso video uudestaan. Olihan se Markus, mutta on monia asioita joita ottelija ei huomaa itse ja siinä kulmamies tulee mukaan.

- Mixun baaritouhut ei kiinnosta, mutta ei kai se pahitteeks oo mainostaa omaa puoli tyhjää yökerhoa.

Itseä ei haittaa, vaikka ymmärrän kyllä pointtisi pl. puolityhjää yökerhoa luukuunottamatta. Ei kai ne kameramiehet mene sinne kun baari on täynnä. Pahimmassa tapauksessa kamera hajoaa ja suhteellisen tyhmää mennä sinne silloin, kun mixua tarvitaan eniten. Ja ilmainen mainos on aina hyvästä.

Pääsinpä avautuu

Pääsinpä avautuu.

Nyyh, töllön paras sarja loppui. Mitähän tässä nyt alkais katselemaan?

Tähän kommentointiin. Menkää nyt itteenne vähän kitisijät. Sehän tässä nettikeskustelussa on just parasta että täällä voi vapaasti kelata kenen korvat on rumimmat, ketä panisit ja kenen nenä on lytyssä. Kuka helvetti jaksaa lukea jotain ympäripyöreätä naminami kommentointia.

Vittu. Jyri ei osaa lyödä, Immulla on rumat korvat, Olli on äijä, Maiju on kuuma kissa ja Outi jees mutta aika tavis. Näin se on ja turhat analyysit sikseen. Lisää salia ja heti!!!!!!!!!!!!!!

Jonkun verran on tullut kisoja kierrettyä ja aina ihailua on herättänyt rehtorin kulmatoiminta. Onpa niitä ohjeita jaettu niinkin paljon, että ääni ei ole kestänyt :)

ihme kitinään siitä jos nuorilla miehillä on kova into päästä matsaamaan.eihän niissä eka matseissa vastustajakaan ole vuositolkulla otellu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ihme kitinään siitä jos nuorilla miehillä on kova into päästä matsaamaan.eihän niissä eka matseissa vastustajakaan ole vuositolkulla otellu.

Just näin. Voihan sitä muissakin kamppailulajeissa otella aika nopeasti. Vapari nyt vaan on sellaista että heti nähdään mielessä UFC ja kuvitellaan että aloittelija haluaa sinne...

Jos sarjan on tarkoitus kuvata "vapaaottelijan arkea" ja yksi päähenkilöistä on Grönfors, mielestäni baaritouhut kuuluvat sarjaan, miellytti se nyt jotain random-tyyppiä tai ei.

Meiltähän se on pois joku ensikertalainen saa kuokkaansa... :jaahas: Minusta on hyvä että nousevat kehään mahdollisimman aikaisin. Kehässä ollaan yksin, ja äippä ei auta vaikka kuinka armoa pyytelis. Siellä on dumari ja tiukemmat säännöt aloittelijoille, joten antaa mennä vaan.

En mä sitä vastaan olekaan, vaikka menis sinne kehään ottelemaan. Sitä vain haen takaa, että kyllä jonkinlaiset valmiudet kannattaa ottelemiseen olla ennen kuin menee sinne heeboilemaan.
Ja kuten sanoin, eihän sitä ottelua voi treenata kuin ottelemalla, mutta joku järki siinäkin.
Itse potkunyrkkeily harrastaneena voin sanoa että äkkiä siinä luulot karisi kun siirty kaverin kanssa treenamisesta kurssin vetäjien kanssa sparraamaan.

Mielestäni Jyri vois harkita matsaamista vasta sitten, kun pärjää oman salin jätkiä vastaan sparreissa. Oikeastaan sama vinkki pätee kaikille aloittelijoille.

Jyrin sparritreeni näytti kieltämättä haastelliseelta, mutta älkää ihmiset siitä stressatko. Kyllä Olli, Antti ja kumppanit varmaan osaa hoitaa asian oikein GB:llä.

Loistava sarja, lisää ja pian. Toisto rupes myös vähenemään loppua kohti mikä oli ainoa miinus minun mielestä. Sarja on loistavaa mainosta lajille, ja antaa paremman käsityksen "taviksille" vaparista kuin random UFC verimätöt mitkä luo ainakin omasta mielestä vääränlaista kuvaa kun ei nähdä henkilöiden "normaalia" puolta.

Kiva nähdä sarjan ohessa myös suomen vaparimatseja ihan telkkarista.

Uutta kautta odotellessa!

Kato, mun engfinnish pukkaa läpi taas. :) Usein lukee postit läpi ennen napin painallusta mutta nyt jäi väliin... siis totta kai hyvä asia se oli se että toisto väheni loppua kohti :D Tuo toisto olis siis sarjassa ainoa miinus omasta mielestä, ihan sen takia että jakso on valmiiksi niin lyhyt että useiden minuuttien pituiset toistot on liikaa.

Ei kuulemma ole. Pahoittelen että uppasin mutta ei kellään olis tietoa mistä tätä vois enää kattoa kun ruutu.fi sun muut jotka ei näy kun Suomessa? Tai miten nuo sivut saisi toimimaan ulkomailta! Ja todellakin, 2. tuotantokausi olisi kova sana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom