Sali tupaten täynnä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
42
Just kun sain intoa harrastukseen taas, niin työpaikallani oleva sali on pieni ja halukkaita riittää. Toki ongelmaan voi vaikuttaa se, että kaikki pyrkivät käymään heti työvuoron jälkeen, eli MA-KE-PE heti klo 16 alkaen.

Mä vaan mietin, että onko teillä minkälaiset ajat treenaamiselle? Voisin siirtyä vaikkapa TI-TO vuoroihin tai aloittaa käydä aamulla kello 6 :eek:

Eli keskustelua tästä....

Tämä on ehkä ruuhkaisin vuodenaika kuntosaleilla. Synkkä talvi, jolloin ihmiset viihtyvät sisäurheilulajien parissa, lukematon määrä ihmisiä teki juuri uudenvuodenlupauksen aloittaa kuntoilu, ihmiset treenaavat rantakuntoon kesää varten ja sulattelevat jouluherkkuja... Huomaa salilla, että helposti tuplamäärä ihmisiä verrattuna vaikkapa kesään ja valtaosa näistä on nimenomaan ei-hoocee-kuntoilijoita.
Eiköhän ne kohta taas hiljene, kun näiden kausikuntoilijoiden alkuinnostus hiipuu.

Iltasella yleensä käyn 20-22 aikaan, tai jos mahdollista niin aamulla. Kuitenkaan 14-20 välisellä en kyllä lähde reenaamaan ellei ole aivan pakko, sillä yleensä noihin aikoihin reeni venyy suunniteltua pidemmäksi kun kaikki tangot ja painot on aina varattuna.

Voi sitä ihanaa aikaa kun edellisessa duunissa oli iso laaja sali lähes pelkästään mun käytössä, kun harva innostui noista hommista siellä. Sai revitellä musaa miten jaksoi.

Entäs jaksaako kukaan treenata varhain aamulla?

Minä menen salille aamuisin suunnilleen välillä 6-8. Tottunut aamuheräämisiin ja saa tehdä omaan tahtiin ilman jonotuksia niin mielellään käyn noihin aikoihin :). Aamupalan otan n.45min ennen treeniä, eikä tule huonoa oloa salilla. Kannattaa kokeilla ainakin jos tuntuu että saa itsensä aamusta liikkeelle.

edit: Ainut miinuspuoli aamulla käymisessä on, ettei saa omia levyjä soimaan, koska soitin on pitäjän "kopissa" joka on lukossa kun siellä ei ole ketään paikalla. Joutuu tyytymään kissiin :D

Kesällä tuli mentyä joskus aamusta salille...kerran jopa ilman kunnon aamupalaa ja nestetankkausta. Voitte arvata ettei purkuloiden nostelusta tullu mittää.

Illalla ei ole yleensä näitä Me Naiset/Iltalehti-lehden kähmijöitä laitteissa istuskelemassa turhan pantteina, jolloin pääsee reenaamaan.

Käykö ketään teistä juuri firman salissa? Mites siellä? Täällä puuttuu ainakin vatsalihas-kone ja penkki vinotankoa (hauksia) varten.

Ylös (6.30), ulos (6.40), salilla (7.00) ja työpöydän ääreen aamupalalle (8-8.30).

Duunin salilla on aamuisin enemmän tilaa ja itselläni enemmän energiaa kuin duunipäivän jälkeen. Ei paras mahdollinen sali mutta kaiken tarvittavan saan tehtyä. Toimii!

treeniajat vähän vaihtelee...aikasimmillani oon ollu jalkajumpalla 5.15 aamulla,sillo n ei kyllä oo tungosta :D nyt tullu pitkään treenattua viiden maissa illalla kun treeniseura löytyy siihen aikaan salilta,välillä teen poikkeuksia tuohonkin ja viikonloppuisin treenit saattaa olla heti puolenpäivän jälkeen :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen vanhaan tuli käytyä aina melkein silloin kuin ei muita ihmisiä ollut. Tyyliin klo 05.00 ja illalla/yöllä klo 12.00 ja sunnuntaisin jne. Nyt vain ihan ei niin tarkkoina päivinä ei niin tarkkoihin aikoihin.

20->21 on aivan unelma-aika, mutta ei oikein sovi kun pyrin tuohon aikaan nukahtamaan. Kaikki salit tuntuu olevan ahdetty täyteen juuri 14-18 aikoihin, ei mitään mahdollisuuksia treenata.. ;)

n.15-18 tulee käytyä.
aamu reeneist ei tulis mulle mtn ikinä. ittensä herättely menee yleensä siihe puoleenpäivään.
Ja tohon 20-21 alkaa jo väsy painaa.

maanantaina pääsee salille 16: aikaan aika täynnä silloin
tiistaisin 13-14: aikaan ei ristin sielua
keskiviikkona 16: sama homma kuin ma
perjantaina 14-16: ei kovinkaan monta
lauantaina 11-13: joku pappa ja mummo ei muuta

Itse käyn pääasiallisesti aamuisin klo 6.15 alkaen ja siitä sitten duuniin. Ole vaan onnellinen kun sulla on firmassa muutakin kuin suihkut!

Käyttämälläni salilla ei kovin poaljon porukkaa kulje, aina on mahtunut sekaan. Paikallisen jäähallin sali kyseessä ja avaimet omaavana tullut kuljettua milloin mihinkin aikaan. Kesän ja syksyn treenit yleensä 9-13 välillä. Nyt vähän hakenut kun työpaikka vaihtui ja työt on 10-18 ja matkat päälle. Aamulla voisi käydä mutta kun ei saa itseä ylös niin sitten käyn illalla jos jaksan.

Suositut

Back
Ylös Bottom