Sali tupaten täynnä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vähän epäsäännöllisiin aikoihin käyn salilla. Se on yks vitun sama millon tonne paskaan menee, ku se on aina tukossa.

Jos on ruuhkaa, nii kannattaa rukata treenit niin, että esmes maanantaina treenaa jalat, koska sillon _kaikki_ treenaa rintaa ja habaa. Sitten kun loppuviikosta jengi on ton rinnan treenannu, nii voi ite alkaa paremmin sitä veivaa :p

Treenaan joko aikaisin aamulla (klo 6) tai sitten myöhemmin illalla, klo 20 -->. Perjantaina ja lauantaina voi mennä alkuillastakin, silloin on porukkaa vähemmän kuin viikolla. Nyt on tosiaan ollut taas huomattavasti enemmän ruuhkaa.. Kyllä se siitä taas tasoittuu pikku hiljaa :)

Käyttämälläni salilla ei kovin poaljon porukkaa kulje, aina on mahtunut sekaan. Paikallisen jäähallin sali kyseessä ja avaimet omaavana tullut kuljettua milloin mihinkin aikaan. Kesän ja syksyn treenit yleensä 9-13 välillä. Nyt vähän hakenut kun työpaikka vaihtui ja työt on 10-18 ja matkat päälle. Aamulla voisi käydä mutta kun ei saa itseä ylös niin sitten käyn illalla jos jaksan.

Replay, oot aivan mun tyttöystävän näköinen :hyper:

Mutta joo, vaikuttaisi siltä, että jopa 6-7 aikaan aamulla treenaaminen ei ole paha juttu... pitää ilmeisesti totutella siihen rytmiin. Aamupuurot vaan naamariin ja menoksi.

Mä treenaan myös firman salilla, enkä mene ikinä suoraan duunista juuri tuon ruuhkaisuuden takia. Menen töistä kotiin syömään ja sitten klo 19-20 aikoihin salille. Silloin ei tarvitse enää jonotella. Aamuisinkin olisi ehkä tilaa, mutta en mä jaksa aamulla treenata.

Joku jo mainitsikin, että tämä on saleilla ruuhkaisinta aikaa vuodesta kun jengi on tehnyt vuodenvaihteessa lupauksia uudesta elämästä. Ne on melkein kaikki lopettanut helmikuun puoleenväliin mennessä, sitten helpottaa taas :)

Hommaa ittensä johonkin pieneen/syrjäseen saliin vaikka vähän kauempaa niin saa treenata rauhassa ja ei oo fitnespumppaajia lähellä. Tai sit firman puntti jos on mahikset.

Aamulla 7-10 välillä. Siitä sitten suihkun kautta luennolle. Muulloin tonne salille on turha tunkea, ne on molemmat ihan täyteenammuttuja.

Sietäkää vielä noin kuukausi niin wannabeet uudenvuodenlupailijat ovat kadonneet. Kahdesti vuodessa niitä pitää sietää, tammikuussa ja sitten just ennen kesää. Vähänhän toi ottaa päähän kun tietää että sillä 1.5 kk rykäisyllä ei ole juurikaan vaikutusta muuta kuin se että vakkaritreenaajien elämä hankaloituu hetkeksi, ei tollainen on-off -kuntoilu ehdi tuomaan muuta tulosta kuin korkeintaan hyvän omantunnon hetkeksi.

Noh ite käyn tos keskustassa kuuden tai seittemän jälkeen. Ei oo ikinä ollu ruuhkaa.

Mun ajat myös vaihtelee, teen välillä päivävuoroa ja välillä 2-3 vuoroa, joten mitään läpi vuoden tiettyyn aikaan treenejä en onnistu tekemään, enkä toisaalta näe siitä mitään hyötyäkään olevan. Nyt on taas olosuhteiden pakosta mentävä 16.00 jälkeen salille ja porukkaa riittää. Toisaalta tuossa on mukavatkin puolensa, eli aina löytyy tuttu kaveri varmistamaan ja muutenkin näkee tuttuja mukavia ihmisiä. Pieni sali ja kova ruuhka on kyllä ikävä juttu, vaikea siinä on järkevästi treenata. Oma salini on senverran iso, että siellä ei tungosta pääse tulemaan vaikka porukkaa paljon onkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
klo 15-19 aikaan käyn salilla ja pahimmat ruuhkapäivät ovat Ma, Ti, ja Ke mutta kyllä silti ilman pitkiä odotuksia pystyy reenaamaan ja perjantaina ja lauantaina voi aikas rauhassa reenailla.

Torstaina suoraan töistä salille (olen siellä klo 16 paikkeilla) ja tilaa saan
perjantaina suoraan töistä salille (noin 1430 paikkeilla) ja tilaa riittää
Sunnuntaina 9-11 aikaan salille ja tilaa riittää.

Aika usein jostain syystä olomuotoni jopa tyhjentää salin. En haise, ähise, karju tai paisko painoja. Silti sali tyhjenee melkein kokonaan. Vaatteet ovat kai rumia.

Siellä salilla missä käyn niin treenailee yleensä joku lätkä/sähly/koris -joukkue iltasin. Koitan päästä sinne 14-15 aikoihi ni kerkee reenailla hyvin.

Täällä sali auki klo 7-20 ja heti aamusta on täynnä vanhuksia ja itse yleensä kerkeää käymään vasta klo 15-16, jolloin on aika paljon porukkaa. Monesti ärsyttää, kun on joku kaveriporukka vallannu jotku laitteet eikä viitsi mennä siitä niitä häätämään, että itse pääsis esim. penkkiä tekemään.

itellä kans avaimet yhellä 24/7 auki olevalle salille niin tulee käytyä siinä 20-24 välissä yleensä. paras aika kun ei sitten muita juuri ole. paitsi kesällä parikertaa sinne siinä klo:22 aikaa tullu vielä porukkaa :/ muuten 21jälkeen rauhassa saanu olla :)

ite oon reenannu nyt säännöllisesti klo 6 aamulla. oli sitten viikonloppu tai arki. tilaa on eikä tarvi radio pookia kuunnella :)

Kävin eilen salilla heti 16 jäleen ja se oli ihan TYHJÄ! Sai lutkuttaa Diabloa täysillä :P En tiedä, ovatko meidän nörtit nyt jo kyllästyneet painojen nostoon, vai seuraako jokainen MA-KE-PE-ohjelmaa. Täytyy käväistä tänään duunin jälkeen ja katsoa, onko sali taas täynnä :)

Nykyinen sali eli vanhan lukion sali on aivan pirun hyvä. Kaikkea voi tehdä, ja varmaan 90% ajasta tyhjänä. Tosin kohta joutuu siirtymään joko työpaikan salille tai jollekkin yleiselle salille. Tällöin treenit alkavat todennäkösesti juuri ennen pahinta ruuhkaa eli joskus 15-16. Toivottavasti ehdin pois suurimman joukon jaloista...

Suositut

Back
Ylös Bottom