Sali Phuketissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keväällä odottaa reissu Phuketiin Patongille. Olen kartoittanut ko. paikan salivaihtoehtoja. Googlettamalla löytyy esim. Phuket Gym Patong ja teksteissäkin luvataan "full range" vapaita painoja ja käsipainoja. Kuvissa tuodaan kuitenkin esiin oikeastaan vain juoksumattoa, steppereitä sekä vetävän näköinen pt. Onko joku käynyt hiljattain mestoilla, että voisi kertoa tai suositella jotain paikkaa? Etupäässä vapaapainoja ja kässäreitä pitäisi olla sekä kyykkytelinettä ja penkkiä.

Mitään kehityksiä ei loman aikana ole tarkoitus hakea, mutta jos tuntumaa voisi pitää yllä, paluu kotisalille ei olisi niin kauhea parin viikon tauon jälkeen. Toisekseen ei viitsisi ottaa turhaan varusteita mukaan, jos treenaamaan ei sitten pääsekään. Hotellin kuntosali näytti olevan lähinnä vitsi.

Älä nyt viitsi. Et sä mihinkään reenaan pääse. Vedät kaksi viikkoa viinaa ja kun tulet takaisin, niin ihmettelet kun joku on käynyt vaihtaan painot painavammiksi. Juu on kokemusta kolmelta kerralta. Kovat oli suunnitelmat mitkä ei sitten ihan niin menneetkään.

Älä nyt viitsi. Et sä mihinkään reenaan pääse. Vedät kaksi viikkoa viinaa ja kun tulet takaisin, niin ihmettelet kun joku on käynyt vaihtaan painot painavammiksi. Juu on kokemusta kolmelta kerralta. Kovat oli suunnitelmat mitkä ei sitten ihan niin menneetkään.

Itse onnistuin viimeksi melkein puoliksi, olin 5 viikkoa Thaimaassa ja Vietnamissa. Ensimmäinen viikko taukoa, 2 viikkoa Vietnamissa 3krt viikosssa salille. Sitten Thaimaahan takas ja viikon kooma Pattayalla, viimenen viikko piti traanata Bangkokissa niin iski sitten ruokamyrkytys... :D

Edit.

Parisen vuotta sitten onnistuin vielä paremmin, asuin Thainyrkkeilysalilla 3vko, tuli vain treenaamaton 1 vko.

Tosin salilta oli 20min matka mopolla rannoille..

Patong gym enemmän old school tyylinen. Oli / on vapaita painoja jne. Tuon maximumin videon perusteella valitsisin kyllä maximunin. Molemmissa kyllä pystyy toimimaan. Karonilla siinä liikenne ympyrän vieressä joku gym kanssa, mutta tosi pieni ei tarjoa juurikaan mitään.

Maximum gymillä ainakin oon ite treenannut joka kerta phukettissa. On aika jees, ei halvimmasta päästä kylläkään.

Olen treenannut molemmilla, Patong Gym:llä joulukuussa ja Maximum Gym:llä toukokuussa. Maximum on parempi laatuinen, moderni, ilmastoitu ja kallis, mutta laitteet ovat uusia. Siellä pääsee myös nyrkkeilemään, lisämaksusta tottakai. Patong Gym on tosiaan enemmän "old school" tyylinen- löytää kaiken minkä tarvitsee, mutta laitteet ovat vanhoja ja osa huonossa kunnossa. Patong gym:llä ei myöskään toimi ilmastointi (ainakaan joulukuussa), mutta itse pidin tästä kun siihen tottui, saunatreenit ovat raskaampia. ^^ Miellyttävämmän treenikokemuksen kuitenkin varmaan tarjoaa Maximum.

Back
Ylös Bottom