Sali + jalkapallo + kesäkunto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KintZ
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Terve!

Mä ole ny alotellu ton salilla käymise ja tarvisi hiukkase neuvoja alkuunpääsyy.

Millasta reeniä mun nyt oikee pitäs alkaa vetämään kun tosiaan salilla käynti pohjautuu paljon tohon jalkapalloon ja tietty kesäkunto on aina kiva... Peruskunnon tietty varmasti täs pitää ol hyvä mut voisko joku asiantuntija neuvoo vähän miten pitäs reenata tuolla salilla et se auttaisi tohon jalkapalloon ja sais samal oma kropa taas pikkuhiljaa kuntoon.

Mulla ois aivan sama kysymys, että jalka treeni tulee fudiksesta mutta yläkroppa vähän jää. Ja vielä kesä kuntoon pitäis päästä. Oisko jotain hyvää treeni vinkkii jossa ei olisi vaikeet liikkeet?

Lähtötasosta ja kokemuksesta huolimatta seuraava linkki on loistava... http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73043 Perusteluna se, että turha ruveta "kikkailemaan" apuliikkeiden kanssa vaan keskittyy ns. suurempiin liikkeisiin.. Loistavaa avustusta saa salilta vanhemmilta kehäraakeilta (olettaen, että olette kumpikin nuoria kavereita?).
Ruokailu myös kuntoon.. Laittakaa vähän miten nuo ruokailut ja aiempi treenikokemus, ikä sun muuta... Eli taustatietoja..

Koti ruokaa syön erittäin monipuolisesti ja paljon (äiti terveys intoilija) Lisäravinne juomaa juon, josta saan kaikki vitamiinit ym. (aloevera <3) 15 (ja puol) vuotta tullu mittariin, josta noin 9 vuotta jalkapallon parissa. Reisiluu murtu tossa 10kk sitten niin siitä polvikaan ei pitänyt mutta nytten kunnossa ja pelilupa tullu. Salilla on viihtynyt sen 10 kertaa noin.

Käyttekö joukkueen kanssa tekemässä jalkareenejä salilla? monta kertaa mahdollisuus käydä salilla viikossa?

Okei, kai se 1-jakonen kannattaa valita sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Ite oon harrastanu kohta varmaa 11vuotta jalkapalloo ja puntil käyny sit viimeset 2½-3 vuotta ja ihan hyvin pärjänny perusohjelmilla/-liikkeillä. Tehkää niitä jalkaliikkeitä alkuun perusvoima pohjasesti ja sit kun on tuntuma ja tekniikka kunnossa ni räjähtävyyttä ja ponnistusvoimaa. Ja voiha niitä muitakin liikkeitä tehä räjähtävästi, mutta painotus noihi jalkoihin. Ja tosiaa ottakaa tuo 1-jakone mitä Shefer suositteli alkuun.

Kokeenneemmat valistakoon lisää.

Kyykkyy,Mavee,Penkkii,Pystypunnerrus,Leukoja,Dippejä,Rinnallevetoo,Pohkeita

Näillä pääsee jo pitkälle

Kyykkyy,Mavee,Penkkii,Pystypunnerrus,Leukoja,Dippejä,Rinnallevetoo,Pohkeita

Näillä pääsee jo pitkälle

Siinäpä se tulikin.. Tuosta vaan suunnittelemaan ohjelmaa.. Käyttäkää apuna sitä linkkiä, jonka laitoin.
Muistakaa pyytää apua kokeneemmilta, kun alatte tekemään.. Tekniikka on äärimmäisen tärkeä saada kuntoon heti alusta lähtien. Teidän kohdalla vielä korostetun tärkeää ja helppoaikin, kun kasvu on kesken..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom