Sairaat tai sairaan huonot leffat, jotka jäi katsomatta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tyttö kellarissa. Ylivoimaisesti PASKIN leffa ikinä.

Tsekatkaapas toi shitti jos ette muuten usko.

Sinulle on postia :itku:

sinulle_on_postia.jpg

Mitä vittua????

Stanley Kubrickin Kellopeliappelsiini, Eyes Wide Shut ja 2001: Avaruusseikkailu, kaikkia olen yrittänyt katsoa pariinkin kertaan mutta kun ei niin ei. Uskomatonta sontaa! Saman ohjaajan Hohto ja Full Metal Jacket painivatkin sitten ihan eri sarjassa.

On tullut kaikki sairaimmat,pelottavimmat,hämärimmät,oudoimmat ja erikoisimmat leffat katsottua kun aikoinaan tuo kauhuharrastus oli kova sana. Mutta täytyy sanoa että en ole vielä nähnyt pahempaa elokuvaa kuin ranskalainen Martyrs, ei sinänsä mikään pelottava elokuva mutta todella ahdistava tarina miten ihmisarvo riistetään ja kaikki moraalikäsitykset heitetään kertaheitolla roskakoriin.

En suosittele katsomaan herkässä mielentilassa, esim.krapulassa..tai no,en suosittele katsomaan ollenkaan :) .. ( kuitenkin katsotte ) :eek:

Stanley Kubrickin Kellopeliappelsiini, Eyes Wide Shut ja 2001: Avaruusseikkailu, kaikkia olen yrittänyt katsoa pariinkin kertaan mutta kun ei niin ei. Uskomatonta sontaa! Saman ohjaajan Hohto ja Full Metal Jacket painivatkin sitten ihan eri sarjassa.
Kubrickin elokuvat jakaa kyllä mielipiteitä aika vahvasti puoleen ja toiseen. Itsellekään Eyes Wide Shut ja 2001 ei kyllä uponnut yhtään... todella unettavia. Sen sijaan Kellopelistä tykkään kuin hullu puurosta. :)

Venäläinen Night watch, joka aikanaan trailerin perusteella näytti asialliselta leffalta. Uskomatotna että kukaan ei ole vielä sanonut tätä. Siis ihan vitun huono elokuva, kinä en tajua vieläkään miten kykenin katsomaan sen loppuun asti. Sitä vaan ajatteli että kyllä tää tästä vielä...mutta ei. Vieressä istui joukko 18 vuotiatita tuolloin kännissä ja ukot dissas leffan pystyyn kova äänisesti ja lähtivät pois 15 minuutin päästä.

EDIT: tulipa luettua eka viesti vähän huonosti mutta tän viestin pointti se että tuota leffaa EI olisi pitänyt katsoa loppuun

Ichi the killer oli melko hämmentävä. Melko paska jopa. En jaksanut katsoa kokonaan. Odotin enemmän imdb:n arvostelun perusteella. Siellä nyt tosin tykätään muustakin kurasta.

Eikös kukaan ole vielä tuonut esille Kaurismäen leffoja? Tai Uwe Bollin surullisenkuuluisia teoksia? :D

Mä en Kaurismäen kohdalla suostu edes kuuntelemaan kenenkään perusteluja, miksi herran leffat ovat ylistämisen arvoisia. Onneksi niitä ei ole ollut pakko katsoa enää lukion jälkeen.

Eikös kukaan ole vielä tuonut esille Kaurismäen leffoja? Tai Uwe Bollin surullisenkuuluisia teoksia? :D

Mä en Kaurismäen kohdalla suostu edes kuuntelemaan kenenkään perusteluja, miksi herran leffat ovat ylistämisen arvoisia. Onneksi niitä ei ole ollut pakko katsoa enää lukion jälkeen.

EIkös Uwe Boll luvannut tehdä yhden hyvän elokuvan? Postal? :)

Death Race oli kyllä sellainen, joka ei napannut pätkääkään. 10-vuotiaana olisin varmaan pitänyt niin paljon, etten olisi nukkut viikkoon. Naurettavaa peniksen mittailua ensimmäinen puoli tuntinen, koska pidemmälle en jaksanut katsoa, vielä naurettavampi oli kovajätkälavastettusyyliseksi -juoni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Are You Scared. Pari kaveria varoitti ostamasta, mutten minä heitä kuunnellut ja kun hinta oli 3 euroa, oli pakko nappasta mukaan. Nyt myönnän että tämä oli surkein ostos mihin olen 3 euroa tuhlannut...

Miten vitussa tuollaisesta elokuvasta on saatu huono. Ei paljon parempaa ideaa leffalle voi keksiä. Pakko katsoa tuo.

No laitettan hyvien ideoiden joukkoon myös Spermula. Sperman imijä alienit tulevat maapallolle ja yrittävät tuhota ihmiskunnan imemällä kaikki miesten spermat.

Ja sitten vielä yksi OIKEASTI hyvä elokuva. vase de noces aka.Pig fucking movie. Mies rakastuu sikaan. Tätä siis suosittelen oikeasti. Kuuluu mun top-10 lehvoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom