Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kubrickin elokuvat jakaa kyllä mielipiteitä aika vahvasti puoleen ja toiseen. Itsellekään Eyes Wide Shut ja 2001 ei kyllä uponnut yhtään... todella unettavia. Sen sijaan Kellopelistä tykkään kuin hullu puurosta.Stanley Kubrickin Kellopeliappelsiini, Eyes Wide Shut ja 2001: Avaruusseikkailu, kaikkia olen yrittänyt katsoa pariinkin kertaan mutta kun ei niin ei. Uskomatonta sontaa! Saman ohjaajan Hohto ja Full Metal Jacket painivatkin sitten ihan eri sarjassa.
Eikös kukaan ole vielä tuonut esille Kaurismäen leffoja? Tai Uwe Bollin surullisenkuuluisia teoksia? :D
Mä en Kaurismäen kohdalla suostu edes kuuntelemaan kenenkään perusteluja, miksi herran leffat ovat ylistämisen arvoisia. Onneksi niitä ei ole ollut pakko katsoa enää lukion jälkeen.
Kyllä paskin leffa ikinä on Teeth. Elokuvassa naisella on pimpsassa hampaat jolla sitten katkoo miesten kikkeleitä
Kyllä paskin leffa ikinä on Teeth. Elokuvassa naisella on pimpsassa hampaat jolla sitten katkoo miesten kikkeleitä
Mietin juuri samaa, pakkohan tuo on nähdä!Miten vitussa tuollaisesta elokuvasta on saatu huono. Ei paljon parempaa ideaa leffalle voi keksiä. Pakko katsoa tuo.
Juudon viestin pohjalta latasin ko. elokuvan pari tuntia sitten: Oli kyllä helvetin paska.Miten vitussa tuollaisesta elokuvasta on saatu huono. Ei paljon parempaa ideaa leffalle voi keksiä. Pakko katsoa tuo.
Laitoin imutukseen:dance2:Mietin juuri samaa, pakkohan tuo on nähdä!
Miten vitussa tuollaisesta elokuvasta on saatu huono. Ei paljon parempaa ideaa leffalle voi keksiä. Pakko katsoa tuo.
No laitettan hyvien ideoiden joukkoon myös Spermula. Sperman imijä alienit tulevat maapallolle ja yrittävät tuhota ihmiskunnan imemällä kaikki miesten spermat.
Kummisetä.. Aivan sairaan yliarvostettu roina.. 3 Kertaa yrittäny kattoa eikä koskan jaksanu puoliväliä pitemmälle.
Kirjan olen kyllä lukenut, AIVAN LOISTAVA! Juonihan tuossa tarinassa on mitä mainoin. Joskus yläasteen alussa sen lukaisin.
Mutta leffa on älytöntä kuraa.