elokuvasta ei tarvitse pitää. Mutta huono se ei ole jos valtaosa maailman ihmisistä pitää sitä keskitasoa parempana. En mäkään kaikista elokuvista pidä, jotka niittävät mainetta ja kunniaa, mutta ei tulis mieleenkään sanoa paskaksi sellaista leffaa. Ne vaan ei yksinkertaisesti ole huonoja ja tämä ei ole mikään makuasia.
edit. taino mitäs järkeä mun on tästä lähteä vänkäämään. ihmettelen vaan, että miksi ihmiset joiden mieltymykset liikkuu ainoastaan "helposti lähestyttävissä popcornleffoissa" edes antavat tänne sitten mitään analyysia siitä mikä on huonoa ja mikä ei. Voisi samaan hengenvetoon sanoa, että mä pidän leffoista joilla ei mitään annettavaa katsojille ole, mutta joissa kyllä tapahtuu kaikenlaista. juoni on sama kuin aina ennenkin, mutta koska mä vaan en jaksa keskittyä vitun vertaa mihinkään koska mulla on pahemmanlaatuinen keskittymishäriö, niin nää popcornelokuvat on ne mitä katson. Leffat joilla on jotain merkitystä on mun mielestä PASKAA koska ne ei viihdytä mua ekaa viittä minuutta, jonka jaksan tuolissa vielä istua.
Ei sillä ettenkö itse pitäisi hömppäleffoista siinä missä kaikesta muustakin.
Kill Bill 2 ei ole mitenkään syvällinen leffa. Ei siinä ole mitään syvempää merkitystä. Pelkkä kostoleffa jossa vain jauhetaan paljon (muka) coolia paskaa. Mutta kun sen on tehnyt Quentin Tarantino niin se on pakko olla hyvä... Esim. No Country For Old Men on sata kertaa syvällisempi ja tuhat kertaa coolimpi.