Sairaat tai sairaan huonot leffat, jotka jäi katsomatta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
V for vendetta.
Ihan turha selittää elokuvan sosiopoliittisia tarkoitusperiä, se nyt vain oli ihan paska. Ainoa elokuva jonka näytöksessä olen nukahtanut.

Sandra Bullockin "tähdittämät" leffat menevät kategoriaan johon kuuluvia elokuvia en ikinä katsoisi omasta halustani, en oikeastaan edes aseella uhattuna.

Yksi lensi yli käenpesän on varmaan huonoin elokuva minkä olen katsonut.

Myös taru sormusten herrasta elokuvat on semmosia mitä ei ole pystynyt samalta istumalta katsomaan kerralla läpi.

Quentin tarantinon elokuvat on myös kauttaaltaan tosi kamalia.

Sairain elokuva minkä oon katsonut on varmaankin hills have eyes. Tosi ällöttävä.

No Kill Bill 2 ON paska.

http://www.imdb.com/title/tt0378194/

mikään elokuva joka pääsee imdb:n top250 listalle ei voi olla PASKA. Vaikka se elokuva ei genren tai jonkin muun asian johdosta katsojaa miellyttäisikään, niin kaikissa noin hyvin arvostelluissa elokuvissa on jotain filmiteollisuudelle uutta tai mullistavaa, vähintäänkin jotain katsomisen arvoista, jolloin tuo filmi ei voi olla täysi PASKA.

edit. ja jos quentin tarantinosta puhutaan niin harvalla ohjaajalla on oikeasti niin tasaisen hyvin arvosteltuja leffoja kuin hänellä. Pulp Fiction mielestäni parhaimpia leffoja kautta aikojen ja vaikken imdb:tä haluaisikaan liikaa toitottaa mielipiteiteni tukena niin siellä top250 parhaimman leffan listalla kyseinen elokuva sijalla viisi.

Kompaan Predahia - Imdb kertoo aina absoluuttisen totuuden ja siihen ei kenelläkään pitäisi olla lisättävää. Ja piste.

Tämä ei ole sarkasmia.

Arvostelut ei merkkaa mitään. Huvittaa, kun aina joku vetää tuon "tämä elokuva on saanut IMDB:ssä näin ja näin paljon joten ei se voi olla huono" kortin näissä elokuva keskusteluissa :D

Joo ja kill bilit on todellakin huonoja.

E: Ei kai nyt saakeli kukaan voi olla sitä mieltä, että jos joku elokuva saa imdbssä hyvät pisteet niin sitten kukaan ei voi pitää sitä huonona? Ei perkele.

Jos haluan nähdä taidetta, menen Ateneumiin. Jos haluan viihtyä ja voida hyvin, menen elokuviin katsomaan helposti lähestyttävän popcornelokuvan. En jaksa alkaa tapittamaan esimerkiksi Kill Bill elokuvia koska ne ovat mielestäni PASKOJA siinä mielessä etten koe niiden olevan erityisen viihdyttäviä.

Turha oikeasti määritellä jonkin asian hyvyyttä tai huonoutta sen perusteella miten ne menestyvät esimerkiksi juuri imbd:n rankkauksessa. Moni voi olla eri mieltä kuin sinä.
Kill Billit ovat mielestäni PASKOJA.

Osaan onneksi jo varoa leffoja, joista en pidä. Mutta Finnairin koneessa mennessä Atlantin yli tuli jotain aivan kammottavaa, eikä karkuun päässyt: Funky Monkey! http://www.imdb.com/title/tt0331509/

Idea oli vähän niinkuin Lassiessa, paitsi että koira korvattiin apinalla. Keskimääräiset Youtube-videot ovat ammattitaitoisemmin kuvattuja, ohjattuja ja näyteltyjä. Ja kyseessä piti olla lapsille soveltuva elokuva, itselleni lähinnä tuli mieleen lasten suojelu moiselta scheisselta.

Arvatkaapa muuten, mikä leffa odotti paluumatkalla :eek:

No tää menee puoliks offtopiciksi, mutta Karate Kideihin mulla skitsofreeninen viha-rakkaus-suhde. On varmaan karun lapsuuteni peruja, että vieläkin katson ja nautin, kun ne kerran parissa vuodessa tulevat telkkarista.

Mutta hei järjellä ajateltuna, niiden kaikkien kolmen loppu on typerintä mitä olen nähnyt.

Part 1: KURKIPOTKU! Daniel on saanu turpaansa ja jalka paskana ja sitten viime hetkellä käy niin, että vastustaja juoksee suoraan sen jalkaa päin ja Daniel vie voiton kotiin. Ja muutenkin, sellanen kynis muka kuukaudessa tai kahdessa pääsee taidoissa ohi hallitsevan mestarin, jolle karate on koko elämä.

Part 2: Se hullu lihaksikas japsi on vienyt Daniel-parkaa kuin litran mittaa, ja sitten sillä kohtalokkaalla hetkellä Miyagi ja muut alkavat yleisössä kolistella niitä helistimiään. Silloin Daniel muistaa RUMPUTEKNIIKAN, laittaa kädet yhteen ja alkaa viuhtoa niillä edestakaisin. Vastustaja muka lamaantuu täysin eikä pysty väistämään, ei lyömään, ei mitään muuta kuin ottaa niitä iskuja vastaan.

Part 3: Daniel on taas ammattilaisten kehässä, ja taas on joku vihainen mestari ottanut sen silmätikukseen. Daniel on taas pahasti alakynnessä, kunnes Miyagi vihjaa sille katsomosta: "Daniel, löydä karate sisältäsi." Sitten Daniel saa jonkun energiabuustin, alkaa liikehtiä hassusti, ja vastustaja jäätyy täysin eikä tiedä miten päin olisi. Daniel pistää sitä pataan, koska löysi juuri karaten sisältään.

(Nelonen on turha täyteosa, jota ei lasketa, kun siinä ei ole Daniel Sania. Enkä muista miten se loppui, heittikö joku hiekkaa jonkun silmään vai miten se oli.)

E: Kyllä nää ansaitsee Youtube-linkit.
http://www.youtube.com/watch?v=DnvXpLOzKeQ
http://www.youtube.com/watch?v=OoofK0bXrkU
http://www.youtube.com/watch?v=wTIu_aWSf6M

Arvostelut ei merkkaa mitään. Huvittaa, kun aina joku vetää tuon "tämä elokuva on saanut IMDB:ssä näin ja näin paljon joten ei se voi olla huono" kortin näissä elokuva keskusteluissa :D

Joo ja kill bilit on todellakin huonoja.

E: Ei kai nyt saakeli kukaan voi olla sitä mieltä, että jos joku elokuva saa imdbssä hyvät pisteet niin sitten kukaan ei voi pitää sitä huonona? Ei perkele.

elokuvasta ei tarvitse pitää. Mutta huono se ei ole jos valtaosa maailman ihmisistä pitää sitä keskitasoa parempana. En mäkään kaikista elokuvista pidä, jotka niittävät mainetta ja kunniaa, mutta ei tulis mieleenkään sanoa paskaksi sellaista leffaa. Ne vaan ei yksinkertaisesti ole huonoja ja tämä ei ole mikään makuasia.

edit. taino mitäs järkeä mun on tästä lähteä vänkäämään. ihmettelen vaan, että miksi ihmiset joiden mieltymykset liikkuu ainoastaan "helposti lähestyttävissä popcornleffoissa" edes antavat tänne sitten mitään analyysia siitä mikä on huonoa ja mikä ei. Voisi samaan hengenvetoon sanoa, että mä pidän leffoista joilla ei mitään annettavaa katsojille ole, mutta joissa kyllä tapahtuu kaikenlaista. juoni on sama kuin aina ennenkin, mutta koska mä vaan en jaksa keskittyä vitun vertaa mihinkään koska mulla on pahemmanlaatuinen keskittymishäriö, niin nää popcornelokuvat on ne mitä katson. Leffat joilla on jotain merkitystä on mun mielestä PASKAA koska ne ei viihdytä mua ekaa viittä minuutta, jonka jaksan tuolissa vielä istua.

Ei sillä ettenkö itse pitäisi hömppäleffoista siinä missä kaikesta muustakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Myös taru sormusten herrasta elokuvat on semmosia mitä ei ole pystynyt samalta istumalta katsomaan kerralla läpi.

Mä olen aina mietiskellyt, että onkohan mulla aukko sivistyksessä kun en ole katsonut ainuttakaan LOTR leffaa kokonaan?
Ykkösen olen 2 kertaa katsonut puoleen väliin asti, ja kakkosesta ehkä 1/4. Kolmosta en ole vilkaissutkaan.

Oli ne vaan niin tylsää paskaa kertakaikkiaan, ettei vaan jaksanut.

elokuvasta ei tarvitse pitää. Mutta huono se ei ole jos valtaosa maailman ihmisistä pitää sitä keskitasoa parempana. En mäkään kaikista elokuvista pidä, jotka niittävät mainetta ja kunniaa, mutta ei tulis mieleenkään sanoa paskaksi sellaista leffaa. Ne vaan ei yksinkertaisesti ole huonoja ja tämä ei ole mikään makuasia.

Siis totta kai noitakin "imdb top 250" elokuvia voi joku pitää paskana. Tai en ainakaan näe mitään syytä minkä takia niitä ei saisi / voisi pitää paskoina.

Tuo on tosi naurettavaa sanoa, että "jos valtaosa maailman ihmisistä pitää sitä keskitasoa parempana" niin silloin se ei voi olla paska :D Huh huh.

Mehustaja: Ei ole aukkoa. Hirveitä elokuvia ne on. Itse jokaisen katsonut ja eikä nillä oikein ollut miule mitään tarjottavaa. Olen varmaan huono ihminen. Tai ainakin yksinkertainen.

Ovathan ne kumminkin imdb top 250 listalla.

Siis totta kai noitakin "imdb top 250" elokuvia voi joku pitää paskana. Tai en ainakaan näe mitään syytä minkä takia niitä ei saisi pitää paskoina.

Tuo on tosi naurettavaa sanoa, että "jos valtaosa maailman ihmisistä pitää sitä keskitasoa parempana" niin silloin se ei voi olla paska :D Huh huh.

Kyllä mulla on ainakin alkanut menemään leffamaku aikalailla yksiin arvostelijoiden kanssa, mitä enemmän on elokuvia katsonut. Järjestään on ollut 4-5 tähden elokuvat hyviä, tosin silloin tällöin on 1-2 tähden elokuvatkin kolahtanut. Itse silti fanitan eniten B-luokan leffoja, kauhua ja roskaa. Taistelu Galliasta on muodostunut kyllä vitsiksi kaveri piirissä, se on niin paska ettei voi käsittää.

Kyllä mulla on ainakin alkanut menemään leffamaku aikalailla yksiin arvostelijoiden kanssa, mitä enemmän on elokuvia katsonut. Järjestään on ollut 4-5 tähden elokuvat hyviä, tosin silloin tällöin on 1-2 tähden elokuvatkin kolahtanut. Itse silti fanitan eniten B-luokan leffoja, kauhua ja roskaa.

Kyllä siis itsekkin olen toki sitä mieltä, että nuo 4-5 tähden elokuvat voivat olla hyviä, mutta samalla tavalla ne voi sitten olla jonkun muun ihmisen mielestä paskojakin.

Tämä oli siis oma pointtini.

"plan 9 from outer space" ja "Manos: the hand of fate", ne piti katsoa kun ovat niin kuuluisia huonoudestaan.

Molemmat löytyvät joutuubista tms. sivustoilta, ja molemmat ovat menestyneet "huonoin leffa ikinä"-äänestyksissä. Molemmat ovat myös ainakin osittain osastoa "niin huono että se on hyvä" .. vaikka on niissä suurimmaksi osaksi niin tökeröä jälkeä ettei se ole edes hauskaa. Eli kelausta kannattaa harkita. Toisaalta sitten voi missata parhaita paloja ;) . Esim Manos the hand of faten "vaimotappelu"-kohtaus aiheutti sellaisen sopivan wtf? putoamisen.

Plan 9 from outer spaceen saa perspektiiviä katsomalla Tim Burtonin loistavan leffan "ed wood" (pääosassa Johnny Depp) joka kertoo plan 9 ohjaajasta Edward D. Wood Juniorista.
Jonkinlainen taustatieto näistä leffoista voi olla ihan paikallaan koska muuten niihin ei voi asennoitua oikein + osa älyttömyyksistä menee ohi helposti ellei ennakkoon tiedä mitä niissä *yritetään* esittää.

Plan 9 from outer spaceen saa perspektiiviä katsomalla Tim Burtonin loistavan leffan "ed wood" (pääosassa Johnny Depp) joka kertoo plan 9 ohjaajasta Edward D. Wood Juniorista.

Se on muuten hyvä! Taino.. kaikki deppin leffat on yli kasin arvosia <3

jopa tämä http://www.imdb.com/title/tt0089839/ :D

(nimim. kaikki nähnyt vähintään kerran)

No pistetään listaan yksi oikeasti paska leffa. Cabin Fever. Leffan juoni on niin epälooginen että pää meinaa räjähtää. Jätin leffan kesken kun ei enää aivot kestäneet. Taisi olla nyt myynnissä jossain Anttilan ale-laarissa. "Hyytävää kauhua..." Yeah right.

Jason X menee ehkä samaan pakettiin. Eli siis Friday 13th jatko-jatko-jatko.....-osa.

Disaster Movie. Vuokrattiin frendien kans ihan sen takia että näkis mikä on paska leffa.
Ylitti kaikki odotukset. Aivan käsittämättömän hirveetä paskaa.. en todellakaan suosittele kenellekkään. Ei tod kannata vuokrata edes läpällä.

Onkos kukaan täällä nähnyt Tony Blair Witch Projectia? Se on kuulemma aivan hirveän huono.

Caligula oli puolestaan aika sairas elokuva kikkelinpaloitteluineen, insestikohtauksineen ja runkkupalatseineen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom