- Ikä
- 44
Eli olet siis sitä mieltä, että tietyt ihmisryhmät voi pakottaa tekemään töitä vaikka he eivät sitä haluaisi? Miten tämä käytännössä toteutetaan?No on se hienoa että irtisanoudut silloin kun ITSE haluat, etkä varsinkaan silloin kuin liitto haluaa. Mikset irtisanoutunut vaikka 1½ kuukautta sitten?
Eli hoitajat eroavat mielenosoituksellisesti kaikki kerralla, joten viimekädessä potilaat jäävät hoitamatta? Tähänhän tämä tehyläisten joukkoirtisanoutuminen perustuu: painostetaan sillä, että mikäli irtisanoudutaan, ihmisiä jää hoitamatta ja mahdollisesti kuolee. Ja varmasti tehyläisistä jokaikinen tietää, että tämän toimenpiteen seurauksena saattaa kuolla ihmisiä. Tää on niin törkeästi hoidettu "työtaistelutoimenpide" tehyläisten osalta kuin olla ja voi. Ja nimenomaan epäeettinen.
EDIT: Jatkossa lakiin sais mun mielestä olla kirjattuna, että tämänkaltaiset "työtaistelutoimenpiteet" (joukkoirtisanoutuminen) on laittomia alalla (hoitajat, lekurit...) jossa siitä voi aiheutua suoranaisesti ihmishenkien menetyksiä. Jos tällainen joukkoirtisanoutuminen kuitenkin tehtäisiin, niin jokaikiselle syyte kuolemantuottamuksesta, jos joku henkilö kuolee suoraan tällaisten "työtaistelutoimenpiteiden" seurauksena.
Ja parille muulle nimimerkille(en nyt jaksa kaikkia quotata erikseen sori) minulla ei tosiaan tällä hetkellä ole mitään työsopimusta hoitoalalla, olen hankkinut muita töitä. En oleta, enkä ole missään sanonutkaan, että pitäisi päästä takaisin samoihin töihin mistä on lähtenyt. Jos hyvin käy, pääsee, jos ei niin se on ihan jokaisen oma riski minkä on ottanut. Ei tässä missään fantasiamaailmassa eletä, peli on kovaa ja takkiin voi tulla, mutta jos et yritä mitään et koskaan saakkaan mitään.