safkaa!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DAR1US
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DAR1US

Banned
Ikä
36
monta kertaa päivässä mun pitäs syyä et massaa tulee?? syön 2-3 tunnin välein, mm. tonnikalaa, raejuustoo ja makkaraa...
Jos jollaki on parempaa keinoo, nii antakaa neuvoja! :) kiitos etukäteen...

P.S mitkä ruuat kanttii mäissällä sekä kuinka paljon proteiinia, hiilareita että kaloreita tulisi saaha päivässä ja mistä??!

varmuuden saat syömisistäsi jos viitsit laskea kuinka monta kaloria saat päivässä (ja kannattaa proteiini grammatkin laskea).
sitten otat selvää kuinka paljon kulutat päivässä kaloreita ja siihen määrään lisäät kaloreita (ehkä 300kcal, 500 tai 700, vaikea sanoa kun ei vielä tiedä sun kulutustasi).
searchia kun käytät niin varmaan löydät jotain laskuri linkkejä.

kalorit riippuu siun painosta ja kulutuksesta.proteiinia 2-2,5g/kg(kaks puol grammaa per painokilo) ei tuo makkara paras mahollinen ota sen tilalle vaikka maitorahka

mä painan 55kg ja oon 168cm pitkä... :/ eli aika ruipelo omasta mielestäni, vaikee on saaha paino nousemaan. Onks sit massaanlisääjistä hyötyy?! :D ite käytän NUTRI PLUS:n PRO PROTEIN..

syöt liian vähä jos paino ei nouse. et tarvitse mitään vitin massalisääjiä,läskiä niistä tulee.
osta heraa ja maltoo ja sekottelet ne suhteeseen 1:1 tai 1:2

kataq sanoi:
syöt liian vähä jos paino ei nouse. et tarvitse mitään vitin massalisääjiä,läskiä niistä tulee.
osta heraa ja maltoo ja sekottelet ne suhteeseen 1:1 tai 1:2

eikö sitten massanlisääjä edesauta lihasten kasvussa?? toki sen tiedän et lihas kasvaa rasistuksesta, ravinnosta ja levosta... :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en usko et sun kannattaa viellä käyttää niitä massanlisääjiä. onhan niissä kaloreita mutta en usko et tossa vaihees kannata viellä alkaa hifistelemää.

perkele ku ei muista miten nuo kalori määrät lasketaan ootas muistellaan 22 kertaa omapaino + 500 (se riippuu paljo sie kulutat kaloreita päivässä)

kataq sanoi:
en usko et sun kannattaa viellä käyttää niitä massanlisääjiä. onhan niissä kaloreita mutta en usko et tossa vaihees kannata viellä alkaa hifistelemää.

kaveri kerto mulle, et jos lihasten kasvu hidastuu nii mässytän massanlisääjää.. vittuku en oo saanu ees tuloksia aikaan! :itku: ennen ku en käyny puntil nii painoin vaa 45kg nyt painan 56kg, se on mulla tosi vaikee saaha lisää painoo. Niiku se on että ylipaino yli voima, eli oon tällähetkellä heikko ja luikku... :( :wall:

kataq sanoi:
perkele ku ei muista miten nuo kalori määrät lasketaan ootas muistellaan 22 kertaa omapaino + 500 (se riippuu paljo sie kulutat kaloreita päivässä)

en mä osaa laskee paljoo mä kulutan... kanttii, mun varmaan ostaa jonku ihmeen sykemittari tai jotai, et voisin kattoo monta kaloreita mä kulutan!? :eek:

Heh. Harvinaisen syvällistä pohdintaa tässä threadissa. :thumbs:

kataq sanoi:
oota että joku viisaampi neuvoo.käy nyt nukkumaan niin se lihas kasvaa

OPETTELE PAINAMAAN EDIT-NÄPPÄINTÄ JOS HALUAT LISÄTÄ JOTAIN VIESTIISI. Tuossa aikaisemmin taisi olla 3-4 postausta 5 minuutin sisään postattu. Omaa viestiä voi editoida. 10 minuutin ajan.

Ja itse kysymykseen vastausta. Sun on hyvä syödä 5-6 kertaa päivässä, eli just 2-3 tunnin välein. Ja lisäksi vielä treenipäivinä palautusjuoma.

Mutta se miten paljon, riippuu todellakin kulutuksesta. Mutta sun mitoilla, olet suht kevyt, joku 3000 kcal alkaa olemaan aika lähellä, jos ei työt sun muut ihan järjettömän kuluttavia ole. Eli kaloreita laskemaan. :whip:

Timba79 sanoi:
OPETTELE PAINAMAAN EDIT-NÄPPÄINTÄ JOS HALUAT LISÄTÄ JOTAIN VIESTIISI. Tuossa aikaisemmin taisi olla 3-4 postausta 5 minuutin sisään postattu. Omaa viestiä voi editoida. 10 minuutin ajan.

Ja itse kysymykseen vastausta. Sun on hyvä syödä 5-6 kertaa päivässä, eli just 2-3 tunnin välein. Ja lisäksi vielä treenipäivinä palautusjuoma.

Mutta se miten paljon, riippuu todellakin kulutuksesta. Mutta sun mitoilla, olet suht kevyt, joku 3000 kcal alkaa olemaan aika lähellä, jos ei työt sun muut ihan järjettömän kuluttavia ole. Eli kaloreita laskemaan. :whip:

Voitko antaa linkin mistä mä voisin hommata kalorilaskimen?? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom