Käytän jokaisen treenin jälkeen lisäravinteita ( 1dl whey 3 protskuu, 1/2 dl maltoo
(hidas hiilari) ja 1/3 dextroosaa (nopee hiilari) + 3-4 viikon välein aloitan
kreatiinikuurin ja sen jälkeen pidän taas 3-4 viikkoa väliä. Pyrin syömään normaalia
kotiruokaa, eli syön koulussa / töissä normaalia safkaa ja nyt tänä kesänä olen
aloittanut syömään pienempiä aterioita useammin. Aloitan aamun parilla täysjyväsellä
tummalla leivällä johon pistän pikkasen kevytlevitettä, kevyttä maksamakkaraa ja
kevyttä sulatejuustoa ( tämä on siinä 6-7 aikaan).
Joskus 8-9 aikaan otan
treeniprotskut ( jos olen treenannut) ja sit klo. 10-11 syön samanlaisen leivän kuin
aamulla. noin 12-13 aikaan syön normaalin safkan josta tulen täyteen, mutta en
halkaise itseäni. Klo. 15.00 syön taas samanlaisen leivän kuin aamulla. 17-18 syön kotosalla yleensä
spagettia(tumma), riisiä tai perunaa ja vähärasvaista jauhelihakastiketta. 20.00 -21.00 saatan syödä
leivän (samanlainen kuin ennenkin) ja sit joskus 23.00 juon lasillisen jugurttia
jossa vähän proteiini jauhoa mukana ja sit unta palloon. Niin ja joka aamu otan 1
tabletin monivitaamiineja, karnosiinia ja kalsiumia.
Kannattaako leivän syömistä jatkaa vai siirtyä joihinkin toisiin ruokiin? En syönyt
näin useaisti talvella, koska kouluun on niin hankala viedä leipiä jne.
Tarkoitus olis saada muodokkaat lihakset ja rasvaprosentti tippuun noin 11-13 -> 8%:n.
Treenit kokeilen pitää 4 kertaa punttia ja 2 aerobista (Bodycombat, jne).
Nyt vaan ankaraa palautetta onko tämmönen linja hyvä, vai pitäis tätä muuttaa?
(hidas hiilari) ja 1/3 dextroosaa (nopee hiilari) + 3-4 viikon välein aloitan
kreatiinikuurin ja sen jälkeen pidän taas 3-4 viikkoa väliä. Pyrin syömään normaalia
kotiruokaa, eli syön koulussa / töissä normaalia safkaa ja nyt tänä kesänä olen
aloittanut syömään pienempiä aterioita useammin. Aloitan aamun parilla täysjyväsellä
tummalla leivällä johon pistän pikkasen kevytlevitettä, kevyttä maksamakkaraa ja
kevyttä sulatejuustoa ( tämä on siinä 6-7 aikaan).
Joskus 8-9 aikaan otan
treeniprotskut ( jos olen treenannut) ja sit klo. 10-11 syön samanlaisen leivän kuin
aamulla. noin 12-13 aikaan syön normaalin safkan josta tulen täyteen, mutta en
halkaise itseäni. Klo. 15.00 syön taas samanlaisen leivän kuin aamulla. 17-18 syön kotosalla yleensä
spagettia(tumma), riisiä tai perunaa ja vähärasvaista jauhelihakastiketta. 20.00 -21.00 saatan syödä
leivän (samanlainen kuin ennenkin) ja sit joskus 23.00 juon lasillisen jugurttia
jossa vähän proteiini jauhoa mukana ja sit unta palloon. Niin ja joka aamu otan 1
tabletin monivitaamiineja, karnosiinia ja kalsiumia.
Kannattaako leivän syömistä jatkaa vai siirtyä joihinkin toisiin ruokiin? En syönyt
näin useaisti talvella, koska kouluun on niin hankala viedä leipiä jne.
Tarkoitus olis saada muodokkaat lihakset ja rasvaprosentti tippuun noin 11-13 -> 8%:n.
Treenit kokeilen pitää 4 kertaa punttia ja 2 aerobista (Bodycombat, jne).
Nyt vaan ankaraa palautetta onko tämmönen linja hyvä, vai pitäis tätä muuttaa?