Saab 9-3 kokemuksia?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko KELA luokitellut vieläkään saabismia sairaudeksi? Eli ei vieläkään korvaa varaosia sai siitä johtuvaa masennusta/sairaslomaa?
 
Se on lähes päätetty 9-3 farkku bensakoneella 07 tai uudempi tulee seuraavaksi autoksi. Ylivoimaisesti yleisin tuppaa olemaan tuo 1.8t linear. Mielellään ostaisi "edes" Vector varustelulla olevan ellei sitten Aeroa. Penkitkin ilmeisesti paremmat noissa Vector ja Aeroissa?

Koneissa on vakiona iso ero tuon 1.8t 150 hv/ 240 Nm vs 2.0T:n 209 hv/ 300 Nm, mutta esim maptun softamuutoksella E85:lle + isommilla suuttimilla 1.8t 240 hv / 345 Nm ja samoilla muutoksilla 2.0T 260 hv/ 365 Nm. Ei enää isokaan ero ja käyrien mukaan alakierroksilla 1500 rpm, 1.8t samoissa 2.0T:n kanssa. Mitenköhän lienee kestävyyden laita jos laitetaan vakioon +90 hv ja 105 Nm lisää? Voimantunne on varmasti totaalisen eri kun 60% lisää huipputehoa ja >40% lisää vääntöä, sillä tuolla 150 hepan koneella mitä itse kävin testaamassa, auto kiihtyy aika laiskasti.

XWD olisi myös hauska, mutta törkeän huonosti myynnissä ja hinnat hemmetisti korkeampia kuin etuvedoissa. Painoa yli 200 kg enemmän? Ja sitä myötä kulutusta kaupunkiajossa.
 
Itse jättäisin tuon Linearin väliin. Se vähäinen ryhti, mikä penkissä on, katoaa 150tkm jälkeen kokonaan. Vähintään Vector siis.

Tässä olis mahtava auto..
 
Zone-sarja -42%
Tuo 1.8t on sitten 2litrainen matalapaineturbo.
Sama moottori on tuo 2.0T mutta eri softalla ja paremmalla voimansiirrolla varmaan. 1.8t alkaa softattuna kytkin luistamaan raakasti. Itsellä oli 215hp ja 330 njyytonia ja todella häiritsevästi luisti. Aeron kytkin pitäisi olla.
 
Tuo 1.8t on sitten 2litrainen matalapaineturbo.
Sama moottori on tuo 2.0T mutta eri softalla ja paremmalla voimansiirrolla varmaan. 1.8t alkaa softattuna kytkin luistamaan raakasti. Itsellä oli 215hp ja 330 njyytonia ja todella häiritsevästi luisti. Aeron kytkin pitäisi olla.

Oliko BSR:n lastu?

Saab 9-3 SC 2.0TS XWD Vector Business

Tuossa olis aika makia, ei puutu muuta kun polttoainekäyttöinen lämmitin. Tosin en tiedä miten sen lämmittimen toiminta jos alkaa etanolilla ajelemaan. Pyyntiä noin 5 tonnia enemmän kuin vastaava etuveto. Oliko uutenakaan noin iso ero XWD ja etuvedon välillä?
 
Miten noi Saabit nykyään liikkuu, eli voisiko saada paljonkin alle pyynnin tai vastaavasti todella hyvän hyvityksen omasta vanhasta.

Force, onko diesel poissuljettu? Toi 180hp TTiD voisi olla mukava kone..
 
Miten noi Saabit nykyään liikkuu, eli voisiko saada paljonkin alle pyynnin tai vastaavasti todella hyvän hyvityksen omasta vanhasta.

Force, onko diesel poissuljettu? Toi 180hp TTiD voisi olla mukava kone..

Vanha on 00 vuosimallin Vectra 2.0 bensa sedan 230 tkm. Siitä nyt ei varmaan hirveästi irtoa kun arvo näyttää olevan nettiautossa siellä 1500 € tienoilla..

Tulee niin paljon tällaista lähiö - kaupunki ajoa 2-10 km ja kokonaiskilometrit vuodessa alle 20 tkm niin bensa taitaa olla tällaiseen parempi?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oliko BSR:n lastu?

Saab 9-3 SC 2.0TS XWD Vector Business

Tuossa olis aika makia, ei puutu muuta kun polttoainekäyttöinen lämmitin. Tosin en tiedä miten sen lämmittimen toiminta jos alkaa etanolilla ajelemaan. Pyyntiä noin 5 tonnia enemmän kuin vastaava etuveto. Oliko uutenakaan noin iso ero XWD ja etuvedon välillä?

BSR:n ohjelmisto. Ei se mikään lastu / ylimääräinen kilke ole, vaan ihan softaus. Auto piuhan päähän ja softa sisään. Menee ehkä minuutti aikaa. Saman verran, kun ohjelmiston poistaa ja palauttaa vakioksi.
 
Joo tuo lastutus on jäänyt puhekieleen vanhemmista autoista missä laitettiin fyysisesti uusi "muistitikku". Vieläkin lipsahtaa välillä.
 
Paras auto. Tykkäsin ihan hulluna. Hieno, nopea ja erilainen. Farkkuna oli itsellä.
 
Väsynyt läppä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom