Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku haluaa sekottaa maitoon,onko se nyt niin ihmeellistä? Itse kuulun näihin henkilöihin. Tuolla salilla missä mä käyn niin on ainakin jääkaappi ja viileäkaappi,sinne tökkäsen että ei lämpene.
E: Ei se makun mun mielestä muutu kyllä paskaakaan.
Jos haluu jotain hyvää syödä treenin jälkeen niin miks ei sitten hakis vaikka mäkistä pirtelön tai söis suklaapatukan?
Mun mielestä palautusjuoman tarkotuksena on kuitenkin auttaa lihaskasvuun ja muutenkin maksimoida kehitystä. Maitoon sekotettuna se ei toteudu parhaalla mahdollisella tavalla. Ok, ehkä hieman hifi-juttuja, mutta mielummin sitten jättäisi ostamatta sitä heraa yms ja söis vaan kotona tukevan aterian heti treenin jälkeen jos sillä imeytymisellä ei ole niin väliä.
onhan sellanen kätevämpi ottaa mukaan jolloin sen voi nauttia kuitenkin heti... jos siis vaan ton maidon saa myös jotenkin järkevästi mukaan.
Hagakure: Miksi ylipäänsä sekotat palkkarin maitoon?
Kaseiini on ymmärtääkseni hitaasti imeytyvää proteiinia. Hera taas nopeasti imeytyvää. Säilyvyyden kannalta olisi hyvä jos jauhot laittaa vaikka sheikkeriin ennen jumpalle menoa ja sekoittaa palkkarin(vesi ) vasta heti reenin jälkeen. Jos taasen välttämättä haluaa käyttää maitoa niin olisi hyvä jos olisi joku jääkaapin tapainen jossa säilyttää seoksen.
Kreatiini hajoaa melko nopeasti vedessä "hyödyttömään muotoon" jotenka sitä ei kannata kauaa mojuttaa.
Kreatiini hajoaa melko nopeasti vedessä "hyödyttömään muotoon" jotenka sitä ei kannata kauaa mojuttaa. Itte rehaan minigrip-pussissa jauhot jos sheikkerissä on jotain muuta, muutoin kuskaan kuivana sheikkerissä ja sekotan veteen just ennen juomista.
Ei oo myöskään pelkoa siitä että se leviää sinne laukkuun. ;)