Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, tämähän ei sitten oikeen vaikuta hyvältä. Laitoin peruutuslomakkeen menemään, jonka jälkeen sieltä tiedusteltiin syytä (vaikka laitoin lomakkeeseen että käytän peruutusoikeutta). Vastasin että tein sopimuksen ja tulin toisiin ajatuksiin. Vastauksena "kiitos, tilauksenne on peruttu" ja 2min myöhemmin tilausvahvistus alkavasta sopimuksesta meilissä. Will see where this goes...Mjahas, pitääkin vielä uudemman kerran tutkia tuo firma ja ehkä käyttää 14 päivän peruutusoikeutta..
Miten tollasen saa? Nettisivuilla 41,75c/kWh 12kkItse tartuin Helenin 12kk 24.81 c/kWh (10% alv)
Mitä kautta löysitte nuo tarjoukset?
Mitä kautta löysitte nuo tarjoukset?
Wat? Jos totta niin kysymys kuuluu et mitä vittua?En tiedä pitääkö tämä paikkaansa muttaosa olkiluodon sähköstä myyty ulkomaille eli jos pitää paikkaansa niin kaikki ei tule meidän käyttöön
En löytänyt tästä mitään infoa mutta esim fortum, kemira + muutama muu sähköfirma ostaa olkiluodon sähköä. Nehän voi myydä sitä eteenpäin esim ruotsiin...käytän tässä omaa logiikkaaWat? Jos totta niin kysymys kuuluu et mitä vittua?
Ensiksi tunnustan että olen ihan pihalla noista kuvioista, mutta.... eikös sähkö myydä sen mikälie kansainvälisen sähköpörssin kautta ja hinta määräytyy markkinahintojen mukaan? Eli päivittäin on vaihtelua siinä paljonko sähköä viedään ulkomaille, silloinkin kun kotimaassa on sähkön hinta taivaissa. Oisko niin että fortum, kemira ja muut omistaa olkiluodon ja käärivät voitot, ja omistajissa on mukana ruotsalaisia..? Mietin että onko mennyt ikäänkuin puurot ja vellit sekaisin. Varmaan horisen sekoja ja joku kohta selittääEn löytänyt tästä mitään infoa mutta esim fortum, kemira + muutama muu sähköfirma ostaa olkiluodon sähköä. Nehän voi myydä sitä eteenpäin esim ruotsiin...käytän tässä omaa logiikkaa
Sama, vasta eukko valitteli et miks meillä on niin saatanan kylmä kun lämmöt oli päässy 23 asteeseen.Kunteilla on kyllä uskomattoman ymmärtäväisiä vaimoja. Onko kenellekään käynyt koskaan niin, että vaimonne on esim. puukottanut, ampunut tai lyönyt teitä jollain tylpällä esineellä päähän ei-kuolettavasti, kun olette laskeneet sisälämpötiloja noin alas? Ei toki ole pakko vastata, jos kysymys on liian henkilökohtainen. Sen verran voin itse sanoa, että minä saisin kokea nuo kaikki kolme hyökkäystä + myrkyttäminen, jos tekisin vastaavan tempun täällä.
Ensiksi tunnustan että olen ihan pihalla noista kuvioista, mutta.... eikös sähkö myydä sen mikälie kansainvälisen sähköpörssin kautta ja hinta määräytyy markkinahintojen mukaan? Eli päivittäin on vaihtelua siinä paljonko sähköä viedään ulkomaille, silloinkin kun kotimaassa on sähkön hinta taivaissa. Oisko niin että fortum, kemira ja muut omistaa olkiluodon ja käärivät voitot, ja omistajissa on mukana ruotsalaisia..? Mietin että onko mennyt ikäänkuin puurot ja vellit sekaisin. Varmaan horisen sekoja ja joku kohta selittää
Meillä loppu syyskuun lopussa entinen soppari ja Helenin tarjous myynnistä sillon oli 28snt/kWh, sen aikasella alvilla (vaikuttiko valtion veroale muuhun kuin siirtoon?). Tuntu se kalliilta sitoutua 24kk ajaksi tuohon hintaan, mutta kun äsken läjähti marraskuun 1500kWh siirto+myyntilaskut verkkopankkiin ~600€ ja kattoo tän hetken hintoja sähkömarkkinoilla, niin jotain katkeran suloista tyytyväisyyttä tuon tarjouksen hyväksymisestä vois kaiketi tuntea...Itse tartuin Helenin 12kk 24.81 c/kWh (10% alv)