Sähköinen tärinähieronta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goljat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jalkatreenin jälkeen on monesti seuraavat pari päivää jalat niin kipeät, niin ettei pysty kunnolla edes kävelemään. Kunnes kokeilin sellaista verkkovirralla toimivaa tärinähierontalaitetta. Eli pari tuntia jalkatreenin jälkeen kun sillä hieroo jalat, on kipu tipotiessään. Portaatkin pystyy menemään ilman tuskaa. En tiedä mihin sen vaikutus perustuu. Poistaako kuona-aineita lihaksista tai jotain? pirun hyvä laite. Onko joku muu kokeillut? Ja jos ei ole niin kokeilkaa ja kertokaa että lievittääkö tuska. Vai toimiiko tämä vain mulla?

Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tätä:worship: :D

mulla samankaltainen instrumentariumista ostettu......en nyt sanois et vie kivut kokonaan pois mut auttaa kyllä mullakin:) erityisesti nyt kun tulee koko yläkroppa kahdesti viikossa, niin jelppii kyllä palautumisessa...tai sitten on vain placeboa;)

Originally posted by kivenkantaja
mulla samankaltainen instrumentariumista ostettu......en nyt sanois et vie kivut kokonaan pois mut auttaa kyllä mullakin:) erityisesti nyt kun tulee koko yläkroppa kahdesti viikossa, niin jelppii kyllä palautumisessa...tai sitten on vain placeboa;)

Joo, ei ne kivut mullakaan kokonaan katoa, pieni kipu jää. Se helvetillinen tuskallinen kipu katoaa mulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom