Sähkögrillit?

Ikä
43
Haussa on parvekekäyttöön halpa sähkögrilli. Pitäis vappuna päästä grillaamaan tai jos ei oo grillit vielä kauppoihin tullu niin sitten ainakin heti ostetaan kun tulee. Grilliruoka :kuola: - tulee laihikselle pari kolausta toukokuussa :itku:

1. Onko ne kaikki sen verran susia että kannattaa vahinkojen minimoimiseksi ostaa suosiolla halvin vai saako vähän panostamalla rahoilleen vastinetta? Onko hyviä sähkögrillejä olemassa?

2. Mikä ois grillin teholuvuksi minimi että ruoat kypsyy ennen kuin ehdin paikalliseen pizzeriaan? Kannattaako jotain muuta ottaa huomioon? Kokemuksia sähkögrilleista??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
starbury sanoi:
Haussa on parvekekäyttöön halpa sähkögrilli. Pitäis vappuna päästä grillaamaan tai jos ei oo grillit vielä kauppoihin tullu niin sitten ainakin heti ostetaan kun tulee. Grilliruoka :kuola: - tulee laihikselle pari kolausta toukokuussa :itku:

1. Onko ne kaikki sen verran susia että kannattaa vahinkojen minimoimiseksi ostaa suosiolla halvin vai saako vähän panostamalla rahoilleen vastinetta? Onko hyviä sähkögrillejä olemassa?

2. Mikä ois grillin teholuvuksi minimi että ruoat kypsyy ennen kuin ehdin paikalliseen pizzeriaan? Kannattaako jotain muuta ottaa huomioon? Kokemuksia sähkögrilleista??

Ihan fakta tietoa en ossa kyllä antaa.sen verran tiedän nuista,että kannattaa olla aika tarkkana.ja ei just sitä halvinta kannata ostaa.näin ennen kesää ei varmasti löydy halpaa ja hyvää.Isä papalla on pikkuinen sähkögrilli.ja se on aivan anaalista.tehoja en nyt muista,mutta pihviä saa illan paistella.

Kotoa löytyy tuollainen ruoska. Makkarat kyllä käristelee, mutta pihvin kanssa saa varata kopan nallekarhuja ja kartongin tupakkia. Tiedä sitten saako kalliimmalla sen parempaa.

Mulla on pieni ja halpa (olikohan jotain 29,90€ viime kesänä Halpa-Hallista) ja on tosi hyvä!:) :kuola:

Kuva013.jpg

Nordican puolipallon mallinen sähkögrilli löytyy, ja mökillä toinen. Kyllä sillä kivasti kaiken grillaa :)

Sähkösimolle www.opa.fi annan ääneni minä. Paras sähkögrilli ever! :kuola:
Maksaa tosin 200e

6820.jpg

Oikealla alhaalla siihen liitettävä savustuslaatikko. Lisäksi siihen sopivia lisävarusteita löytyy aika liuta, mm. paella-pata, muurikka jne.

Heti valmis sähkögrilli, Ø 42 cm. Myös pöytämalli. Säädettävä vastus, 2200W. Ruostumatonta terästä. Sis. kannen ja ritilän.

OBH NORDICA NOR7115- sähkögrillin aattelin ite hommata Vapuks ku on testattu toimivaks peliks edellisenä vappuna ja kun hintaa ei ole moisella kuin 29€

mölliskö sanoi:
Mulla on pieni ja halpa (olikohan jotain 29,90€ viime kesänä Halpa-Hallista) ja on tosi hyvä!:) :kuola:

Kuva013.jpg
mulla on kans tollanen tai tuon tyylinen ja kahesti oon pihvit tehnyt ku halusin testata sitä. en muista onko nuo jalakset tallessa ku pidin sitä tuossa pöydällä ku grillasin. jos joku haluaa ostaa tuon grillin niin saa 20e sen :). en lähetä mutta oulun alueella onnistuu kuljetus.

Huppe sanoi:
Sähkösimolle www.opa.fi annan ääneni minä. Paras sähkögrilli ever! :kuola:
Maksaa tosin 200e

6820.jpg

Oikealla alhaalla siihen liitettävä savustuslaatikko. Lisäksi siihen sopivia lisävarusteita löytyy aika liuta, mm. paella-pata, muurikka jne.

Ollut erittäin ahkerassa mökki käytössä -99 kesästä, aivan loistava laite, muurikan kera varsinkin.
Viime kesänä hommattiin paella-vati eikä moittimista siinäkään.:thumbs:

Semmoinen Nordican pikku-grilli on myös näppärä, rasvat saa kerättyä edessä olevaan irroitettavaan säiliöön.

Sähkögrilleissä tehomaksimi on muistaakseni 2 tai 2,2 kW ja kunnolla pääset grillaamaan n. tuplatehoilla eli itse en sähkövehkeitä edes harkitse. Harmi sinällään, että joka paikassa ei voi käyttää kaasua tai hiiltä joilla ruoka saadaan kunnolla kypsäksi ilman liottelemisia kuumassa vedessä tai keittämistä. Itse päätyisin sähkövehkeessä pakon edessä sellaiseen malliin jossa on kansi, jotta vähäinenkin lämpö saataisiin kypsyttämään ruokaa eikä häipyisi tuulen mukana naapurin parvekkeelle. Kätevin paketti ruuanlaittoon on Muurikka ja alle kaasupoltin. Kaasulla tehot on ihan toista luokkaa, säädettävyys kohdallaan ja Muurikalla saa ruuan siististi kypsäksi. Halvimmat paketit tänä kesänä alle 150 euroa...

Minä oon pari kesää käryytellyt pihvejä, makkaroita ja broileria tuommosella OBH Nordican Steakhouse BBQ Contact:lla. Hyvinhän nuo on paistunu ku vaan malttaa odotella hieman kauemmin ku kaasu- yms. vastaavilla.

Taisi hintaa tuolloin olla 139e, nyt saa jo varmaan halvemmalla..

starbury sanoi:

Samasta syystä ostin pari vuotta sitten jonkun halvan sähkögrillin. En tosin parvekkeelle, mutta se ei varmaan tähän vaikuta... :jahas: Se on ihan paska. Maksoin muistaakseni neljän- viidenkympin luokkaa. Makkaran sillä juuri ja juuri grillaa, mutta pihvit on ihan nounou. Se ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kuuma. Kestää suunnilleen viikon kunnon pihvin grillaus ja sittenkin se on kuin mikrossa lämmitetty. Lycanthilla taitaa olla samoja kokemuksia... "Grilli" lentää heti roskiin, kun sen jostain käsiini talven jäljiltä löydän.

Iqhmael sanoi:
OBH NORDICA NOR7115- sähkögrillin aattelin ite hommata Vapuks ku on testattu toimivaks peliks edellisenä vappuna ja kun hintaa ei ole moisella kuin 29€

Meillä tais olla muutaman vuoden parvekekäytössä samanlainen peli. Ihan on toimiva, kyllä sillä broilerin tissit ja makkarat menestyksekkäästi grillattiin ja oli hjuvaa. :kuola:

Sähkögrillis ku paistaa, niin maistuu samalle ku paistatis uunis. Ainoa oikea on hiiligrilli, tulee makuakin.

Noi halvimmat sähkögrillit soveltuu lähinnä makkaran tai lohen grillaamiseen. Sipulit ja lihat kannattaa suosiolla paistaa pannulla tai hommata kunnon grilli.

Jos päädyt sähkögrilliin, niin älä missään nimessä osta alle 2000W mallia - semmosella voi olla hankala saada sitä makkaraakaan rapeakuoriseksi...

Luutajanahkaa sanoi:
Noi halvimmat sähkögrillit soveltuu lähinnä makkaran tai lohen grillaamiseen. Sipulit ja lihat kannattaa suosiolla paistaa pannulla tai hommata kunnon grilli.

Jos päädyt sähkögrilliin, niin älä missään nimessä osta alle 2000W mallia - semmosella voi olla hankala saada sitä makkaraakaan rapeakuoriseksi...
Ja sen tehokkaampia ei taida kotitalouskäyttöön saada ostaakkaan... :(

kopsis sanoi:
Öööööö ??? :eek:

No hätä, on meillä siellä perinteinen hiiligrillikin mitä tulee käyteltyä jos rannassa grillailee :) Laiskana ihmisenä on vaa helpompaa kuitenki iskeä töpseli seinään ja grillailla sähköllä kun sellanen grilli mökille on erään tarinan päätteksi ajautunut...

Mä ostin just tänään tollasen severin grillin multa sormesta. Hinta oli s-etukortilla 65€ ja tehoa 2300w. Äsken kun pihvit grillasin ni ei siinä kauaa menny. Tuntuu ainakin tässä vaiheessa ihan ok peliltä.

Romun ostin..

5880083_3.jpg

Välttäkää ko.grilliä.. Viime kesänä ostin ja makkaroitakin saa pyöritellä puolituntia että saa lämpimäksi. En ole yhtään tyytyväinen, tiedä sitten onko tuo jotenki viallinen koska tehoa luvataan 2,2Kw eikä silti grillaa kunnolla.. Ja maksoinki paskasta jotain vajaat sata euroa :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom