Säästöliekki !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emily
  • Aloitettu Aloitettu
Kaipaisin jonkun ekspertin tieto pläjäyksen (ja tiedän että täältä löytyy sellaista porukkaa) säästöliekki-ilmiöstä.

Syön päivässä n.1500 kcal painan 48kg olen n.172cm pitkä
aamulla syön 2ruisleipää/1kananmuna paistettu/2 juustoa/paprikaa/kevyt jugurttia/10g pellavansiemeniä

lounas on n.200 kcal ateriankorvike patukka (nuttrilett ym.)

päivällinen 2ruisleipää /kevyt juustot x 2/ 1kananmuna/paprikaa

iltapala : 2ruisleipää /2x juustot/jugurttia/10g pellavansiemeniä

lisäksi saatan syödä näkkileipiä, (kesällä) mansikoita ja jtn hedelmiä tai leikkeleitä...

liikun:
(kesäisin) 2 krt viikossa aerobic + n. 1h kuntosali
(sis. vatsat, jalkaprässit, pakarat, yläselkä...mutta AINA vatsat, muut lihasryhmät vaihtelee
pyrin myös käymään 1 kerran tunnin lenkillä.
Olen kesätöissä, joten välipäivät menee siis töitä tehdessä. seisomatyötä n. 5h

lisäksi joka aamu väh. 15 min vatsalihastreenit

normaalisti liikun enemmän, mutta kesätyön ja aerobictuntien vähäisyyden takia en ehdi liikkumaan enempää.

onko mahdollista että olen säästöliekillä? paino ei laske eikä nouse

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Painon pudotus yleensä loppuu siihen että paino ei voi edes tippua enää, sinun tilanne.
Jos yrität painoa tiputtaa niin ihan turhaan, tuskin se tosta lähtisi tippumaan enää.

Nostaisin rasvojen ja protskun määrää. Ja tekisin esim niin että söisin ensin kolme päivää 50% enemmän kaloreita, ja siitä lähtien joka kolmas päivä söisin n.50% enemmän kaloreita.
Jos olet "säästöliekillä", eli et ylitreenattu vaan alipalautunut esim rasvakalorien puuttesta niin sen pitäisi korjautua tuolla. Muista että jos vaikka kokeilet 7 päivää, alkaen maanantaista, niin viikossa et järjettömiä liho joten älä pelkää syödä!

Esimerkkiviikko:
Ma +50% Ti +50% Ke% +50% To normaalit Pe normaalit La +50% Sunnuntaina pitäisi huomata myös treenitehoissa eroa jos oli kaloreista kiinni.
Sitten palaa normaaliin ruokavalioosi ja katso mitä tapahtuu.
Jatkaisin tuota joka kolmannen päivän lisäkaloreiden syöntiä siitä eteenpäinkin.

Painon pudotus yleensä loppuu siihen että paino ei voi edes tippua enää, sinun tilanne.
Jos yrität painoa tiputtaa niin ihan turhaan, tuskin se tosta lähtisi tippumaan enää.
Komppaan! painoindeksisi on n.16,2 eli alipainon puolelle menee, kyse ei todellakaan ole säästöliekistä, vaan et yksinkertaisesti voi laihtua enempää tuolla syömisellä. Jos haluat laihtua niin vähennä syömistä, MUTTA pakkotoistoisto on hyvinkin paljon erikoistunut terveelisiin elämäntapoihin joten täältä tuskin et saa järkevää neuvoa laihtumiseen. Jos haluat laihtua niin tutustu ehdottomasti http://hoyhen.palstani.net/pro-ana-c1/

Tommoset idiootit mitkä ees levittää vastaavia paskasivujen linkkejä pitäis kivittää julkisesti.
Varmimpia keinoja esim hiustenlähtöön ja kuukautiskierron häiriintymiseen on olla syömättä mahollisimman paljon.
Herää vitun nuija!

Tommoset idiootit mitkä ees levittää vastaavia paskasivujen linkkejä pitäis kivittää julkisesti.
Varmimpia keinoja esim hiustenlähtöön ja kuukautiskierron häiriintymiseen on olla syömättä mahollisimman paljon.
Herää vitun nuija!

eiköhän viestini sanoma ollut sen verran sarkastinen että lukija sen ymmärtää. Selvä trolli tää thriidi on, tai sit ois emilynin syytä paneutua ensiksi yleisiin ravintoasioihin..?

eiköhän viestini sanoma ollut sen verran sarkastinen että lukija sen ymmärtää. Selvä trolli tää thriidi on,
tai sit ois emilynin syytä paneutua ensiksi yleisiin ravintoasioihin..?

Tästä on hyvin todennäköisesti kyse. Mutta koska emme voi tietää onko emily esim potentiaalinen sairastumaan anoreksiaan vai onko ravintotietämys vain vajaavaista niin en lähtis heti ekaks heittelee vastaavia sivuja mistä voi saada vitun huonoja ideoita.

Kaipaisin jonkun ekspertin tieto pläjäyksen (ja tiedän että täältä löytyy sellaista porukkaa) säästöliekki-ilmiöstä.

Mä olen 175 cm ja painan 68 kg.. Tuo sinun painosi kuulostaa aika pieneltä varteen verrattuna.

Jätä ateriankorvikkeet pois ja syö kunnolla. Päivällisenkin pitäisi koostua jostain muusta kuin ruisleivästä. Ei se mikään ihme ole, ettei paino nouse noilla syömisillä ja tosta painosta on ihan turha edes ajatella laihduttamista..

onko mahdollista että olen säästöliekillä? paino ei laske eikä nouse

Kohta et ole enää millään liekillä.. mielestäni olet aivan liian laiha, ja kehottaisinkin panemaan koko ruokaohjelman aivan uusiksi.
Lounaasi on ihan mitätön kuten myös päivällisesi. Älä turhaan rääkkää itseäsi vaan ala syömään kaksi kunnon ruokaa+aamu ja iltapala+välipala päivässä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom