Säädettävät käsipainot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicton
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostin ittelle joululahjaksi tällaisen setin:
http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38660

Ei mikään HC-treenarin kampe, mutta asiallinen paketti, edukkaaseen hintaan, Suosittelen.
Tämmönen rimpula tekee tällä kotona kaikki paitsi isot perusliikkeet (kyykky, mave, penkki jne.)

Itellä sama setti. En tykkää yhtään :( Joskus sitä täällä haukkunukki. Ehkä ostovaiheessa jotenkin toivo että laatu ois samaa ku salillakin. No eihän se ollu, mutta kyllä noilla tekee. Vittumaisia siinä mielessä että ainaki aluks sitä mustaa maalia painojen pinnasta lähtee enemmän ku laki sallii ja kun lukot löystyy ekan toiston jälkeen nii kilinä ja kolina on jotenki päätä raastava.

Toki hintaansa nähden ihan hyvä setti. Ite sain 50€:lla kaks vuotta sitten Tarjoustalosta.

Zone-sarja -42%
Itsellänikin olisi haussa kunnon säädettävä käsipaino.

Ongelma on se, että olen nyt tykästynyt perus liikkeiden lisäksi, noihin käsipainoilla tehtäviin "voimannosto" liikkeisiin (snatch, clean & press...), joten aluksi ajattelemani perus 50mm käsipainotanko + 5kg kiekot ovat pois suljettu, kokonsa ja heikkojen lukkojentakia (en luota jousilukkoihin tai perinteisiin ruuvilukkoihin tuon tyyppisessä harjoittelussa).

30mm kierrelukolliset-tangot olisivat perjaatteessa ihan ok, mutta niissäkin jää tuoto pää törröttämään ikävästi, varsinkin, jos tanko ei ole lähes täyteen pakattu. Noita saisi kuitenkin kohtuu halvalla tuolta sport-tiedje:n verkko putiikista tangot ~10€ /kpl ja painot ~10€/5kg. Epäilisin, että tuohon tankoon saisi ~50kg painoja, joka olisi sellainen “tavoite”. Nuo tangot ovat tosin niin halpoja, että niitä voisi heti aluksi ostaa neljä, josta sitten kahta lyhentäisi sopivaksi pienemmille painoille.

Kaikista monipuolisin ja “järkevin” vaihtoehto olisi varmaankin tuollainen 50mm” kierrelukoilla varustettut tangot + noihin sitten tokmannin 5kg kiekkoja reilusti. Ongelmana tämän kanssa on tuon tangon heikko saatavuus ja hinta. Sportkraft myy noita 50mm tankoja kohtuullisen suolaiseen 69€ kappale hintaan. Suurena etuna olisi kuitenkin se, että myöhemmin hankintaan menevä 140kg tanko sarja saisi heti lisäpainoja jne.

Yksi hyvä vaihtoehto olisi varmaankin nuo powerblock:it, mutta tuollainen pitkälle yli 500€ alkaa olemaan kyllä hieman suolainen hinta käsipainoista. Tuon tyyppiset kyllä kiinnostaisivat, jos hintaa vaan saisi reilusti alaspäin.

Sportkraft myy noita 50mm tankoja kohtuullisen suolaiseen 69€ kappale hintaan.
Olisiko kellään tietoa saako tuollaisia 50mm kierrelukollisia käsipainotankoja jostain päin PK-seutua? Tulee vielä suolaisempi hinta hantteleille kun maksaa pelkistä tangoista 45 euroa postikuluja..

muutaman kysely kierroksen tuloksena mainittakoon, että 30mm tangoilla ja 5kg kiekoilla nuo "isot" käsipainot jäävät haaveeksi. noissa on tilaa vain 10cm / pääty ja tuohon pitäisi saada lukkokin tungettua.

Tällä hetkellä 50mm tanko ja 5kg painot jäävät siis ainoaksi "järkeväksi" vaihtoehdoksi, tuossa tosin häitsee tuo ~50cm hujakolla pyörivä leveys ja lukkojen heikkous (nuo kierrelukolliset olisivat aika buenot, mutta ovat kokonsa puolesta poissuljettuja). Tuntuu myös uskomattoman vaikelta löytytää fiksuja 5kg kiekkoja (monissa on turhia uria yms. jolloin tila/paino suhde jää heikoksi)

muutaman kysely kierroksen tuloksena mainittakoon, että 30mm tangoilla ja 5kg kiekoilla nuo "isot" käsipainot jäävät haaveeksi. noissa on tilaa vain 10cm / pääty ja tuohon pitäisi saada lukkokin tungettua.

Tällä hetkellä 50mm tanko ja 5kg painot jäävät siis ainoaksi "järkeväksi" vaihtoehdoksi, tuossa tosin häitsee tuo ~50cm hujakolla pyörivä leveys ja lukkojen heikkous (nuo kierrelukolliset olisivat aika buenot, mutta ovat kokonsa puolesta poissuljettuja). Tuntuu myös uskomattoman vaikelta löytytää fiksuja 5kg kiekkoja (monissa on turhia uria yms. jolloin tila/paino suhde jää heikoksi)

Onko kulkaan hommannut kyseisiä 50mm käsipainotankoja? Itsellä tässä kanssa haku päällä käsipainoille johon saisi maksimissaan ainakin sen 40 kiloa ja ainoot konkreettiset jotka on tullut vastaan on nuo naurettavan hintaiset (~700e) Bowflexin SelectTechit joita en todellakaan ala ostamaan.

Sport-Tiedje

Sport-Tiedjessä on näköjään tuommoinen 50 mm käsipainotanko 35 eurolla. Olen hilkulla tilata pari. Postikuluiksi tulee 15 euroa, joten ei vaikuta huonolta. Voiko tuohon putiikkiin luottaa?

Mun mielestä olis paras (TÄÄ ON SIIS MUN MIELIPIDE) et ostasi vaikka wrangesta painosetin
eli: tanko, käsipainot ja levyjä ni niill pystyy tekee koko vartaloo siis kuntopiirillä ja sitte tällä
setillä. Mut jos menee salille ni siel tekee tietysti ahkerammin mun mielestä tai ainaki mä teen.

Ainaki mul oli ku MEINASIN tilata siis oli tilaus yhen hiirellä klikkauksen pääs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sport-Tiedjessä on näköjään tuommoinen 50 mm käsipainotanko 35 eurolla. Olen hilkulla tilata pari. Postikuluiksi tulee 15 euroa, joten ei vaikuta huonolta. Voiko tuohon putiikkiin luottaa?

Olen tilannut kolme kertaa kyseisestä putiikista ja toimii paremmin kuin hyvin. Erittäin nopeat toimitukset ja postikulut Suomeen ovat edulliset, varsinkin jos ostaa vähänkin enemmän kerralla. Yksi niistä harvoista nettikaupoista, joita voi todella suositella. Siellä on myös suomalainen kaveri asiakaspalvelussa ja kyseinen kaveri hoitaa todella mallikkaasti hommansa.

Säädettävistä käsipainoista yksi vaihtoehto on myös Bowflex. Jos ryhtyy laskemaan, että ostaa käsipainoja useampiakin, niin vaikka Bowflex on kallis niin kyllä se edullisemmaksi silti tulee kuin ostaa täysi setti käsipainoja. Itsellä on nuo Bowflexit ja pois en vaihtaisi, on ne meinaan niin uskomattoman kätevät. Ei tarvitse irrotella levyjä, ruuvailla lukkoja tms. Bowflexissa säätö parissa sekunnissa ja hep, on uudet painot käsissä. Aiemmin meilläkin oli Weiderin ikivanhat, säädettävät käsipainot, mutta ei niitä kukaan jaksanut mihinkään säädellä parin kerran jälkeen ja käyttöaste jäi matalaksi. Jos kotisalissa olisi tilaa enemmän, niin varmaan olisin hankkinut täyden sarjan käsipainoja, mutta kun ei ole, niin seuraavaksi paras vaihtoehto oli tuo Bowflex.

Onkos n.30kilosii tai ylikin säädettävii kässärei missää myynnis ?
Käskin juuri veljen tehä koulus mulle säädettäväst painot, 15kg ja siihen voi sitten lisätä tavaraa sen verran, ettei pitäis loppua ihan heti. :thumbs:

Jos tunnet amiksesta vaikka jonkun kaverin, niin käske hänen tehdä sulle säädettävät puntit pientä korvausta vastaan ? Eipä siinä kauan pojilla mene kun on laitteet ja vempeleet.

Käskin juuri veljen tehä koulus mulle säädettäväst painot, 15kg ja siihen voi sitten lisätä tavaraa sen verran, ettei pitäis loppua ihan heti. :thumbs:

Jos tunnet amiksesta vaikka jonkun kaverin, niin käske hänen tehdä sulle säädettävät puntit pientä korvausta vastaan ? Eipä siinä kauan pojilla mene kun on laitteet ja vempeleet.

Hyvä idea, taidanpa jopa kysyä joltain kaverilta :D

Onkos n.30kilosii tai ylikin säädettävii kässärei missää myynnis ?

Jos ei amiskoilta/pajoilta saa niin suosittelisin ostamaan jonkun perus 2x10kg punttisarjan ja siihen sitten erikseen isompia levyjä. Noita löytyy ihan kaikista isommista marketeista.

Mun kierrelukollisiin käsipainoihin mahtuu 3kpl rautavitosia per pää eli jotain 30kg+tanko saa painoa per käsi. Tuli joskus ostettua myös yksi pitempivartinen käsipaino. Siihen mahtuu 5kpl rautavitosia per puoli eli hantteliin saa painoa 50kg+tanko, passeli yhden käden kulmasoutuun kotitreeneissä.

Sry vanhan topicin nostamisesta mutta ei viitsi tehdä uutta.

Eli tarve olisi hommata isompia käsipainolevyjä. Olen nyt yhdistellyt kolmesta eri käsipainosetistä limppuja käsipainoihin, mutta nyt on tullut sekä paino- että kokoraja vastaan. 30 kiloa on kiinni kummassakin tangossa ja enempää ei enää mahdu. Onko ainoa vaihtoehto teettää paikallisessa pajassa teräslevystä vesileikkurilla limppuja? Sain tarjouksen about 3 euroa kilo, joka on mielestäni suht. suolainen, kun marketista saa halvimmillaan euron kilo romua..

Sry vanhan topicin nostamisesta mutta ei viitsi tehdä uutta.

Eli tarve olisi hommata isompia käsipainolevyjä. Olen nyt yhdistellyt kolmesta eri käsipainosetistä limppuja käsipainoihin, mutta nyt on tullut sekä paino- että kokoraja vastaan. 30 kiloa on kiinni kummassakin tangossa ja enempää ei enää mahdu. Onko ainoa vaihtoehto teettää paikallisessa pajassa teräslevystä vesileikkurilla limppuja? Sain tarjouksen about 3 euroa kilo, joka on mielestäni suht. suolainen, kun marketista saa halvimmillaan euron kilo romua..

Lähes kaikkiin liikkeisiiin voi pistää 10 kilon kiekkoja niihin tankoihin ilman että on tiellä. Osta normaalit 50mm reijällä pienimmät kiekot mitä saat, tai jos löydät niin jotain ohuita 5 kilosia. Itse olen tuollaiseen kromattuun Citymarketin 15kg perhoslukolliseen käsipainoon laittanut 50kg. Pirun hyvät, laittaa eka normi 20-25mm kiekon ja loput normi 50mm kiekkoja ja perhoslukko päähän niin kyllä pysyy, 4 vuotta kestänyt ilman mitään ongelmia.

Kuinka monella merkillä näitä säädettäviä painoja oikein löytyy ? Hintahaitari on tietysti muutamasta sadasta jonnekkin 1000euroon.

yk40_middle.png

Bomflex_painot.jpg

Löysin joskus Top-sportista muutamat joiden hinta oli jotain 60e(1-10kg) ja 120e(10-20)

Itse etsiskelin palokunnan salille juurikin tuollaisia vähän isompia säädettäviä kässäreitä, kun perus markettikässärit taitaa loppua 15 kg.

Vaihtoehdoiksi muodostui ainakin Wrangen kierretangot ja irtokiekot, joilla saa jos jonkinlaisia komboja. Sitten yhdessä suomalaisessa voimailun verkkokaupassa (ei varmaan voi mainostaa) oli myös yhdet 42,5kg asti säädettävät kässärit, ja sitten tuolta gymteciltä löytyy myös 20 ja 30kg asti kasattavia kässäreitä (siis normin näköisiä, ei noita kuvan avaruushärpättimiä). Päädytään varmaan tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon koska säätövaraa on aikalailla ja kiekkoja voi ostella tarpeen mukaan lisää. Ainut että niitä ei voi käyttää muissa kuin wrangen omissa tangoissa.

Back
Ylös Bottom