Säädettävät käsipainot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicton
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
harde20 sanoi:
Anttilassa oli muistaakseni 2x10 kg painot 29.90 1x15 makso jotain 25E ja...

Ne Anttilan "Gold Cup" 15kg painot on oikeasti 13.5kg... levyt on kaiketi ok, mutta tanko on vain 1.5kg eikä 3kg. Samoihin painoihin oli sentään Hong Kongissa lyöty "13.5kg" tarra.
Tosin siinä setissä on varsin pitkä tanko mihin saa kyllä ladottua ainakin 30kg, vaikka Wrangen Black Star G lisäkiekkoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
riffi sanoi:
Ne Anttilan "Gold Cup" 15kg painot on oikeasti 13.5kg... levyt on kaiketi ok, mutta tanko on vain 1.5kg eikä 3kg. Samoihin painoihin oli sentään Hong Kongissa lyöty "13.5kg" tarra.
Tosin siinä setissä on varsin pitkä tanko mihin saa kyllä ladottua ainakin 30kg, vaikka Wrangen Black Star G lisäkiekkoja.
Noita Gold Cupin käsipainoja myytiin 2 erilaista mallia. Toisessa oli pienemmät kierrelukot ja toisessa isommat. Kyllä uskoisin ainakin niiden isompien kierrelukkojen kanssa tuon tangon painavan suunnilleen sen 3kg:a. Ei ne ainakaan 1.5kg:a ole. Mutta kuten sanoit noissa Gold Cupin käsipainoissa on mukavan pitkä tanko, johon ainakin itse olen kasannut yhden isomman painon. :)

Archaic sanoi:
Juu, päiväksi kun jättää kumipainot muovilattialle niin siitä jää todella epämiellyttävän näköinen kellanruskea jälki. Eikä kyllä lähde millään myrkyllä tai hinkkaamisella, kokeiltu on... :curs:

minä mietinkin mitä ne kusenväriset läikät olivat lattiassa jotka ei edes mopilla lähteneet :) onneks oli vuokrakämppä :D

Mulla on suht vanha Anttilasta ostettu Gold Cup, joka ei haissut, mutta jätti lattiaan jälkiä. Hong Kongista ostin viime jouluna toisen Gold Cupin, joka ei jättänyt jälkiä, mutta haisi ihan helvetisti. Tällä hetkellä molemmat parvekkeella, mutta haju ei siitä uudemmasta kovin paljoa ole lähtenyt.

Noi Hong Kongit tosiaan haisee niin :david: :sti. Jos niitä ei vie huoneesta pois niin haju tarttuu joka paikkaan ja kestää valehtelematta monta kuukautta ennenkun haju lähtee.

Ps. aluksi kun painot olivat pienessä huoneessa niin haju oli niin kova, että välillä tuli jopa päänsärkyä.

Zone-sarja -42%
Mankind sanoi:
Kertokaapas mitä perusliikkeitä kannattaisi tehdä kun on tollanen 15kg:n säädettävä käsipaino?

Itse teen (minulla on 2kpl):
Hauiskäännöt ja soutu. Molempia teen kuitenkin yhdellä.

Ite teen hauiskääntöjä, soutua, kickbackkia, jotai niskantakaaojennusta, vipareita ja varmaankin alan tekee myös vinopenkkiä niin kauan kun painot riittää. www.exrx.net:stä kannattaa kattoa aina ne dumbbelli vaihtoehdotkin.

tiieitiijuu sanoi:
minä mietinkin mitä ne kusenväriset läikät olivat lattiassa jotka ei edes mopilla lähteneet :) onneks oli vuokrakämppä :D

Mullakin meni pari vuotta tajuta kunnes huomasin, että niissä läikissä oli aina halkaisijaltaan 20mm "keskiö"..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaas vanhaa triidiä ylös. Eli onko kukaan onnistunut löytämään laadukasta käsipainoa, johon saa ladottua pelkillä viiden kilon kiekoilla 60-70kg? Salilta kyllä löytyy säädettävä käsipaino, mutta tila loppuu kesken, jos pelkkiä vitosen lätkiä rupeaa pistämään.

Nostetaas vanhaa triidiä ylös. Eli onko kukaan onnistunut löytämään laadukasta käsipainoa, johon saa ladottua pelkillä viiden kilon kiekoilla 60-70kg? Salilta kyllä löytyy säädettävä käsipaino, mutta tila loppuu kesken, jos pelkkiä vitosen lätkiä rupeaa pistämään.
Kelpaisiko tuollainen?

tangolla pituutta 53cm, levyille varattua tilaa en nyt saa tarkastettua, kun en ole kämpillä. Painoa löytyy omasta takaa 6kg ja vehje on jämäkkää tekoa. Eri asia sitten on, kuinka näppärä tuollaista puoli metristä halkoa on nostella, varsinkaan 60kg painolla lastattuna.

Bilteman nettikaupasta ei ainakaan löytynyt.

Tietääkö kukaan Jyväskylästä hyvää mestaa, mistä löytäis säädettävät käsipainot edullisesti 15kg ylöspäin

Vuoripexillä taisi olla pari päivää sitten myynnissä max. 34kg säädettävä käsipaino, mutta se katosi jonnekin. :o

Mulla on suht vanha Anttilasta ostettu Gold Cup, joka ei haissut, mutta jätti lattiaan jälkiä. Hong Kongista ostin viime jouluna toisen Gold Cupin, joka ei jättänyt jälkiä, mutta haisi ihan helvetisti. Tällä hetkellä molemmat parvekkeella, mutta haju ei siitä uudemmasta kovin paljoa ole lähtenyt.

Onko haju jo haihtunut vai onko ne vielä siellä parvekkeella? :hyper:
Ostin nääs ittelle tommoset haisulit viime vuonna ja ainakin vielä haisee.

Ostin kans viime vuonna honkkari painot ja vielä haisee :eek: Koitin pestä ja liottaa, mutta ei auttanu yhtään. Muutamilla näemmä toiminut tuo maalin tai lakan laittaminen, kai se itselläkin edessä. :)

Prismasta sai ainakii ennen sellasia hyviä käsipainosarjoja. Salkussa tai 10kg per käsi käsipainoparin, hinta about 20-30e muistaakseni. Siihen lisälevysarja 4x5kg 20e. Maksimi mitä mahtuu taitaa olla neljät vitoset per puoli joten yhden käsipainon saa painamaan 42,5kg kun ostaa levyjä parit sarjat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom